Heippa imettäjät! Uskallattekos te imetysaikana värjätä hiuksia ihan normaaliin tapaan? Itse pidin odotusaikana aika tiukan linjan, otin vain raitoja. Nyt tekisi jo mieli värjätä juurikasvu ja vähän vaihtaa väriäkin, mutta askarruttaa onko se turvallista. Tästäkin tuntuu olevan liikkeellä aika monia käsityksiä...
Hiusten värjäys
huuuuu
1
256
Vastaukset
- hmmmmps
Jaa, mä oon värjännyt kyllä imetysaikana. Itse kaupasta ostetuilla väreillä n. 2 kuukauden välein. Värjäsin kyllä raskausaikanakin muutaman kerran, kampaajalla. Ei kai sitä väriä nyt sentään siihen maitoon imeydy? Tai mä en ainakaan usko että niin paljon että siitä olis mitään haittaa. En kieltäydy myöskään muista kosmetiikkatuotteista, vaikken niillä nyt mitenkään normaalistikaan "läträä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657