elikkäs mites se on et jos vahvarin sub out jakaa blokil 2 niin voiko sitten liittä 2 aktiivi subi ?? sit toinen kyssäri oli et kun olen saamassa sony STR-DH1010 vahvarin ajattelin että jos samanlaisen jako systeemin heitän tv takan olevaan rca paikkaan toimiikos ?? kiitos jo etukäteen vastauksist......... sit kyl ne ylipätevät teinit voi ohittaa ketjun ;D.....nykynen kokoonpano on loudspeaker 440 takan aubio pro 404 edes 15tuumanen 300w subi jolle kaveriks tuli Jamo SUB210 Subwoofer
aloitteleva naapurin rääkkäjä B)
Party Bass
4
192
Vastaukset
- ohittaja.
olipas teinikysäri. ohitan suosiolla.
- vierailija 666
ohi mee jo hohoho en menetä mitään siis ketään ei menetä mitään
- ihmettelijä.
vierailija 666 kirjoitti:
ohi mee jo hohoho en menetä mitään siis ketään ei menetä mitään
ketään???
- beyma
Kahta erilaista subia on turha kokeilla samaan aikaan, ääni on syvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635