krooniseen virtsaumpeen hermestoperäiseen vian takia sillä alan kyllästyä inkontenenssia aiheuttavaa lääkitystä tai toistokatetrointi tekkee kipeää olen tällä hetkellä meikun sairaalassa ms taudin lääkkeen komplikaatiosta js urologin aika on vasta 1 maaliskuuta kaikki konstit kondomi urinaaleista asti on kokeiltu tuloksetta mielija omatunto on nollassa edä lääkärit ei tiedä mitä tekisi ja ei edes osaston ylilääkärillä ole valtuuksia saati kokemusta tämän laitosta, kysyn siis voiko tämän cystofix kestokatetrin nukutuksessa itselläni on hirveä piikkikammo ja kyseeessä on kirurginen operaatio leikkausta tullaan tekemään? onko kenelläkään kokemuksia cystosta tai vihjeitä urinaali kondomien pysymiseen? tästä pitäisi päästä kuntoutukseen laaksoon tai ortoniin mutta kusen kyllästämissä vaipoissa on hankala kuntoutua hoitajat että aletaan väsymään tähän pelllleilyyn asiaa pahentaa motoristen toimintojen katoaminen eli en pysty edes seisomaan ilman tukea ja sitten on krooninen ummetus ja jatkuvat joka kolmas päivä tehdettävät peräruiskeet eivät ole mielyttäviä ja 22 vuotiaana lukion kirjoitteenna joka pystyi ihan hyvin liikkumaan 9 viikkoatakaperin ja tekemään tarpeeni itse virtsaumpi ja omnic aiheuttaman lääkityksen jatkuvaan virtsaamiseen on tässä se suurin ongelma mutta toistokatetrointi on out sillä se on hemmetin kivuliasta ja en voi rajoittaa juomista enää käytännössä elän kosteusgeeleillä
cystofix kokemuksia?
epätoivoinen
1
731
Vastaukset
- kärssimätön
minullekkin laitettiin kolme viikkoa meni hyvin, mutta nyt se saakelin vehe kirelee pirusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706