eli palautuksen takia nyt etsii uutta kotia sekarotuinen koira tyttö.ikää on 3kk.emä on dopperi/ajokoira ja isä puhas rotikka....ei ihan viel oo sisäsiisti,pieniä vahinkoja tulee....vastuuntunnolliseen kotiin,ei kiertokoiraksi.jos haluaa niin voi ostaa pannan ja hihnan hintaan 20e...koirasta en ota maksua mutta olen tarkka kenelle annan koiran koska rotu on vaativa
Hinta: 0.10
Yhteystiedot: 045-3518334
O: lahjoitetaan
4
613
Vastaukset
- maire
kuulostaa vaativalta mutta minulla on kokemusta 25v koirista ja on ollu rotikka mutta hänestä aika jätti valitettavasti ja lapsena meillä oli ajokoira. kiinnostaisi kovasti ja aikaa olisi kun olen työtön.toivottavasti löytyy hyvä koti jos ei täältä.
- pööhah
kirjoitat,että"lahjoitetaan",sitten pyydät 20,10e.oletko tyhmä!!!
- jyrsijÄ :)
"jos haluaa niin voi ostaa pannan ja hihnan hintaan 20e"
Ja luulenpa että tohon hinnaksi on pakko laittaa jotakin... Ei ole kovin kivaa tulla tollee kirjottelemaan, jos ei ole itse lukenut ilmoitusta edes kunnolla...
- Ezzy
Onko koira saanut jo kodin? Minulla on ennestään jo 4v leikattu uros Romanian kaduilta. tulee toimeen kaikkien kanssa! Iso kerrostalo asunto upeat lenkkimahdollisuudet ja aikaa touhuta pennun kanssa! Jos koira kaipaa viellä kotia niin ota yhteyttä nii keskustellaan paremmin 0445010404
terveisin Essi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124