Monestiko Väyrysen on yritettävä, että onnistuu? Eikö neljä kertaa riitä?
Ei vieläkään keskustalaista presidenttiä.
18
52
Vastaukset
- Ketku mikä ketku
Väyrynen on omaa etuaan tavoitteleva narsistinen henkilö, joka tunnetaan parhaiten Jalasmökkiketkuna.
- herätkää jo!
Osuvasti sanottu - aivan naulan kantaan.
Väyrynen on ollut presidenttiehdokkaana kolme kertaa ja kannatusosuus on miellyttävällä tavalla tasaisesti laskenut.
1988 20,6 %
1994 19,5 %
2012 17,5 %
Seuraavaksi jo alle 15 %:n?- 2006 jäi väliin
Mutta neljästi Väyrynen on pyrkinyt presidentiksi. Vuonna 2000 tie presidentiksi katkesi jo esivaaliin, kun Väyrystä ei valittu ehdolle. Vuosi 1988 piti olla se vuosi, jona Väyrynen valittaisiin ahti Karjalaisen jälkeen. Mutta Väyrysellä meni karjalaisprosessikin perseelleen, vaikka sentään oli apuna perinteiseen keputapaan myös "itäinen vaalipiiri" Neuvostoliitto.
- tyu 234
Väyrysen tulos on siis kolmissa vaaleissa yhteenlasketuna 57,6%, ehkä ensi vaalien jälkeen saa sitten äänikertymään samat lukemat kuin Saukki sai yksisä vaaleissa. Pääsisikö sillä pressaksi?
- ML/NL yhteistyötä
2006 jäi väliin kirjoitti:
Mutta neljästi Väyrynen on pyrkinyt presidentiksi. Vuonna 2000 tie presidentiksi katkesi jo esivaaliin, kun Väyrystä ei valittu ehdolle. Vuosi 1988 piti olla se vuosi, jona Väyrynen valittaisiin ahti Karjalaisen jälkeen. Mutta Väyrysellä meni karjalaisprosessikin perseelleen, vaikka sentään oli apuna perinteiseen keputapaan myös "itäinen vaalipiiri" Neuvostoliitto.
Aika surkuhupaisaa touhua, että Väyrynen yritti järjestää pahoin alkoholisoituneen Karjalaisen presidentiksi Kekkosen jälkeen. Tuo aika on kummallista aikaa Suomen historiassa. Kekkosen terveydentila (sen heikkous) salattiin ja Kekkosen jatkajaksi yritettiin terveydeltään ja mieleltään vähintään yhtä sairasta henkilöä. Jos joskus näistä puhuu, kepulaiset kekottajat sanovat, että vanhoja on turha muistella. Haluaisivat varmaan vieläkin pitää kaiken sen salassa, mikä Kekkosenkin aikana salattiin kansalta?
- 9+12
ML/NL yhteistyötä kirjoitti:
Aika surkuhupaisaa touhua, että Väyrynen yritti järjestää pahoin alkoholisoituneen Karjalaisen presidentiksi Kekkosen jälkeen. Tuo aika on kummallista aikaa Suomen historiassa. Kekkosen terveydentila (sen heikkous) salattiin ja Kekkosen jatkajaksi yritettiin terveydeltään ja mieleltään vähintään yhtä sairasta henkilöä. Jos joskus näistä puhuu, kepulaiset kekottajat sanovat, että vanhoja on turha muistella. Haluaisivat varmaan vieläkin pitää kaiken sen salassa, mikä Kekkosenkin aikana salattiin kansalta?
Näin jälkeenpäin on aika hurja ajatella miten Neuvostoliitto käytti Väyrystä ja Karjalaista hyväkseen, tai he Neuvostoliittoa, onneksi kävi hyvin ja eivät kumpikaan päässeet presidentiksi, olisi saattanut olla sen jälkeen venäjänkieli pakollisena oppiaineena kouluissa ja katukyltit kyrillisin kirjaimin. Onneksi Karjalainen hävisi Virolaiselle kepun presidenttiehdokkuuden.
Itse muistan nujo vaalit hyvin koska pääsin ensimmäistä kertaa äänestämään juuri vuonna 1982 (valitsijamiehiä) jolloin ylen presidenttitenttien lavasteena oli synkkä musta hevonen (shakkinappula), oikein vilun väreet tulevat edelleen. Ylehän oli loistavasti saanut "mustana hevosena" ohi virallisten ehdokkaiden presidentinvirkan halajavan Karjalaisen (Väyrysen ja Neuvostoliiton ajamana) vaikuttamaan uhkaavalta mustalta hevoselta, aiheestakin.
Seuraavissa vaaleissahan Väyrynen yritti taasen Neuvostoliiton tukeen luottaen presidentiksi, tällöin ei ollut mitään hätää koska oli tiedossa että Holkerin valitsijamiehistä suurin osa tulee asettumaan Koiviston taakse estääkseen Väyrysen pääsyn presidentiksi. ML/NL yhteistyötä kirjoitti:
Väyrysen ja kumppanien mielestä presidentin kuului olla dementoitunut ja alkoholisoitunut vanhus, koska heidän palvomassaan Neuvostoliitossakin oli sellainen.
- 11+20
ML/NL yhteistyötä kirjoitti:
Joo, kun Helsingin Sanomat julkaisi Kekkosesta lähes sivun kokoisen valokuvan jossa kaksi turvamiestä taluttavat dementoitunutta Kekkosta aiheutti valtavan vastalausemyrskyn keskustapuolueen edustajilta. Vieläkin esim "historiantutkija" Juhani Suomi peittelee Kekkosen alkoholismia sekä dementiaa, joka kiistatta vaivasi Kekkosta jo viimeisen kauden alkaesssa 1978.
- Juhakossi
Ihmisiä ammatikseni arvioineena näen selvästi lopputuleman. Tyhmin valittiin presidentiksi median pitkäaikaisella tuella.
Vayrynen oli ylivoimaisesti parhaiten kokonaisuuksia hahmottava ja kokenein.
Suomalaiset osoittivat jälleen tyhmyytensä ja johdateltavuutensa, itse asiaan ei edes päästy esiintymisissä. - Nyt kossittaa?
Juhakossi kirjoitti:
Ihmisiä ammatikseni arvioineena näen selvästi lopputuleman. Tyhmin valittiin presidentiksi median pitkäaikaisella tuella.
Suomalaiset osoittivat jälleen tyhmyytensä ja johdateltavuutensa, itse asiaan ei edes päästy esiintymisissä. - 7+20
Juhakossi kirjoitti:
Suomalaiset osoittivat jälleen tyhmyytensä ja johdateltavuutensa, itse asiaan ei edes päästy esiintymisissä.Näinhän se menee aina Keskustapuolueen mielestä, KANSA ON TYHMÄÄ. Onneksi kansa on tyhmää, muutenhan ylivoimainen ja kaiken taitava Väyrynen olisi ollut presidenttinä vuodesta 1988 alkaen sekä kepulla olisi 200 kansanedustajaa, Helsinki olisi hajasijoitettu kaiken maailman perähikiöille ja Suomi olisi osa Neuvostoliittoa (väyrys-kepulainen ihannevaltio), Tosiaan, Neuvostoliitto on edellen olemassa, näinhän Väyrynen kertoi joten koska Väyrynen ei ole tehnyt kuin yhden virhen (luopui Kepulien pj:n tehtävistä) on Neuvostoliitto olemassa edelleen.
- Juhakossi
7+20 kirjoitti:
Näinhän se menee aina Keskustapuolueen mielestä, KANSA ON TYHMÄÄ. Onneksi kansa on tyhmää, muutenhan ylivoimainen ja kaiken taitava Väyrynen olisi ollut presidenttinä vuodesta 1988 alkaen sekä kepulla olisi 200 kansanedustajaa, Helsinki olisi hajasijoitettu kaiken maailman perähikiöille ja Suomi olisi osa Neuvostoliittoa (väyrys-kepulainen ihannevaltio), Tosiaan, Neuvostoliitto on edellen olemassa, näinhän Väyrynen kertoi joten koska Väyrynen ei ole tehnyt kuin yhden virhen (luopui Kepulien pj:n tehtävistä) on Neuvostoliitto olemassa edelleen.
Sinulta karkasi nyt kyllä mopo lapasesta. Varmaan ymmärsit, että pääosa kansaa on tyhmää ja vedätettävää. Se ei kertakaikkiaan omaa eväitä katsoa pintajulkisuuden alle. Mediakriittisyyttä siis ei ole.
Joutavia höpöttelet Väyrysestä. Hän on ajan tasalla ja erinomainen Suomen hyväksi tehtävässä työssä. Minua ei haittaa tippaakaan vaikka myös hänen intressinsä toteutuvat siinä ohessa. - tyhmä ääni
Juhakossi kirjoitti:
Sinulta karkasi nyt kyllä mopo lapasesta. Varmaan ymmärsit, että pääosa kansaa on tyhmää ja vedätettävää. Se ei kertakaikkiaan omaa eväitä katsoa pintajulkisuuden alle. Mediakriittisyyttä siis ei ole.
Joutavia höpöttelet Väyrysestä. Hän on ajan tasalla ja erinomainen Suomen hyväksi tehtävässä työssä. Minua ei haittaa tippaakaan vaikka myös hänen intressinsä toteutuvat siinä ohessa.Edelleen mielestäsi KANSA ON TYHMÄÄ, nyt kuitenkin rajasit tyhmyyden vain osaan kansasta. Tarkoitatko että se osa joka ei äänestänyt Väyrystä on TYHMÄÄ, eli kaikki muut OVET TYHMIÄ paitsi Väyrystä äänestäneet?
ps. Sinähän olet ilmeisesti VIISAS, kun äänestät Väyrystä. Jos minä äänestäisin Väyrystä tulisiko minustakin viisas, kun nyt olen TYHMÄ. - Trollipeikko?
Juhakossi kirjoitti:
Joutavia höpöttelet Väyrysestä. Hän on ajan tasalla ja erinomainen Suomen hyväksi tehtävässä työssä. Minua ei haittaa tippaakaan vaikka myös hänen intressinsä toteutuvat siinä ohessa.Jos tuo ei ole tarkoituksellista provosoimista kieli poskessa, olet joko Väyrynen itse, tai samantapainen suuruudenhullu besserwisser muuten vaan.
- ri777
Juhakossi kirjoitti:
Suomalaiset osoittivat jälleen tyhmyytensä ja johdateltavuutensa, itse asiaan ei edes päästy esiintymisissä."Tyhmin valittiin presidentiksi median pitkäaikaisella tuella."
Vaalit oli kuitenkin demokraattiset.
Aikoinaan presidentti maahamme valittiin Neuvostoliiton pitkäaikaisella, mitä moninaisemmalla tuella.
- Ukki 61v
Oletko kuullut sanontaa" EI YRITTÄNYTTÄ LAITETA"
Ja eikun uutta suoleen kun vaha kuolee. - Urkki Isojalka
Joskus taivasteltiin toisinpäin. Vieläkö tuo kalju kepulainen on presidenttinä?
Jostain luin, että jo 1971 ruotsalaisvierailijat huomasivat Kekkosen ajatuksenjuoksun pätkivän kiusallisella tavalla. Noista ajoista myös Kekkosen taloudenhoitaja on tainnut muistella Kekkosen pesseen hampaitaan moneen kertaan aamuisin, tajuamatta pesseensä ne jo. Huikeampi muistikuva taloudenhoitajalta on, että Kekkonen saattoi juoda vettä kengästään aamujanoonsa. Pitäneekö sitten paikkaansa? mutta kyllähän 52 numeron kengässä tilavuutta ainakin on suurempaankin janoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088