Pitkille jätkille kysymys!

Eräs vain :)

Eli olen 15 vuotta täyttävä tyttö. Olen itse lyhyt, 154 cm, enkä kasva enää kuin pari senttiä hyvässä tapauksessa. Ihastun silti helpommin poikiin, joilta löytyy pituutta.
Eli siis pitkät (170 cm -->) jätkät, kokisitte mitään ongelmaa, jos teidän nainen olisi alle 160 cm? :)

24

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse en ole poika, mutta minun mielestäni olisi todella tyhmän näköistä jos esim. minun tyttäreni (156cm) seurustelisi 170cm pojan kanssa tai edes olisi hänen kanssaan!!!

• toisaalta hmmmmm

Hmmm...170 cm pitkä poika on lyhyt ja sopii siten pituutensa puolesta hyvin 154-156 cm pitkälle naisenalulle.

Tulevat vaan saamaan lyhyitä lapsukaisia, jos pariutuvat, jollei sitten satu löytymään hyvää ravintoa ja hyppygeenejä. :D

• eipä väliä

Itse olen 180cm poika, mutta eipä tuo minulle mikään ongelma olisi, jos nainen olisi alle 160cm.

• Että näin

!70 cm pitkä poika on lyhyt!

• 170 ja risat

Ei sillä tytön pituudella ole mitään väliä =)

• Eräs vain :)

Hmm, kyllä se mun näkökulmasta 170 cm vaikuttaa melkoisen pitkältä :D

• toisaalta hmmmmm

Niin, mut mä oon 170 cm pitkä tyttö ja skippaan kaikki samanpituiset poitsut liian lyhyinä. ;)

• Ei haittaa vaikka tyttö olisi alle 160cm. Lyhyet tytöt on mukavia.

• Ja söpöjä.

• Jyväskylä(?)CityBoy ;)

Eihän siinä 25cm mitää ongelmaa ois :D lyhyet tytöt on söpöjä ainaki jos löytyy muotoja :) ois söpöö halata sillee oudosti et samalla laskeutuu. Sori oon tällane tunteelline poika...

• u homo ?

tunteellinen eli homo?

• HelsinkiCityBoy ;)

En vitussa? Jos on tunteellinen/herkkä ei ainakaa omasta mielestäni oo homoa?... Pojatki saa itkee.

• huoh...

Itse olen 160 cm ja poikaystäväni 185 cm ja eipä sillä pituuserolla ole meille väliä. Kaikilla on omat mieltymyksensä, mutta harvoin se pituus mikään elämää suuresti rajoittava tekijä on.

• ei haittaa

Ei pituudella ole väliä : )

• homopojke

matalan sporttine niiku ferrari

• 94

Tykkään lyhyistä tytöistä. Ovat yleensä muodokkaampia ja kauniimpia kuin pidemmät.

• haitanneeko sittenkä

No tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Enemmän lyhyissä on tasapaksuja tai muuten vaan rimpuloita. Niin ja lyhyitä on helpompi alistaa, kun pitkät naiset pärjää paremmin työelämässä. :P

• angstipaskaolen
        haitanneeko sittenkä kirjoitti:

No tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Enemmän lyhyissä on tasapaksuja tai muuten vaan rimpuloita. Niin ja lyhyitä on helpompi alistaa, kun pitkät naiset pärjää paremmin työelämässä. :P

Ja mistäs helvetistä sait tuon päähäsi? Oletpa tainnut jäädä suloisesti ilman tissiä, kun "lyhyitä on helpompi alistaa". Olisi kiva tietää, mitä päässä liikkuu - eikun hei, miten olisi joku pitkä nainen jolla hyvä uraputki? Kerronpa yhden asian. Samalla logiikalla sinä olet vitunmoinen rasisti, minä olen pakkopaitaan puettu hetero ja näin.

Sieltä säkistä pääsee uloskin, vaikka sitten kynsillä jos ei muu auta.

• NAURAPA MULLE

no kivat vaan MINÄ jään ehkä vain 150 senttiseks, jos hyvin käy.
      Oon nyt niikun 149.8cm ja siis LUKIOON MENOSSA eli tnä vuon 16v
      En ole alipainoinenkaan. NÄYTÄN VAAN 13 VUOTIAALTA, siis ainakin mun pikkusiskon mielestä (joka on mua pitempi 5cm..)

• :)

Mä olen 175cm ja tyttökaverini on 143cm...ei siinä mitään. Luonne on parempi. Ja ihan kaunis hän on :)

• hdjgkohduihogdf

Noh, itse olen 190cm poika, joten en ehkä ihan heti ottaisi alle 160cm tyttöä

• Eräs vain :)

Tähän olisi kiva saada vielä uutta näkökulmaa.. ;p

T: Nykyisin jopa se 15 vuotta täyttänyt aloittaja.

• näyttää hassulta

Mulla on kaveri joka on melkeen 190cm ja sen tyttöystävä on joku 155cm... Eipä niilläkää mitää ongelmia asian kaa oo :D

• kdfva<df vö

ei oo ongelma :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe