Voidaanko mitään tutkimuksia aloitella jo vaikka kärsii huomattavasta ylipainosta? Yritän nyt tosissani pudottaa painoa. Aika alkaa vaan käydä vähiin, kun täytän lähi aikoina jo 38 vuotta. Itselläni ei ole lapsia. Miehelläni 45 v on lapsia aikaisemmasta liitosta.
Toiveissa lapsi
Lapseton
1
145
Vastaukset
Hei,
Kyllä perusasiat kuten munasolun irtoaminen kannattaa selvittää jo painon pudotuksen aikana.
Lihavuutta on monenlaista, toiset haitallisempia kuin toiset. Pienikin painonpudotus voi auttaa raskauden alkamista. Mutta huomattava ylipaino on riski myös raskauden ja synnyksen kannalta. Asiaa kannattaa pohtia lääkärisi kanssa.
Katso myös lääkärimme Riitan vastaus nimimerkille jutila 'hoitoja ylipainoiselle'.
Kannustavin terveisin
Anne-Maria / Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351