ASUNTOAUTOILIJOIDEN SIVUT

Uusiutumista

Kovin jälki junassa on asuntoautoilijoiden netti sivut vanhoine valokuvineen. Uudistusta tarvitaan.

26

509

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapio Rautalapio

Mullon kuomullisesta Muulista tehty asuntovaunu.
      Oon widun kova jätkä.

• svi-duilija

Niin ootkin.

• Sisältö???
        svi-duilija kirjoitti:

Niin ootkin.

Asiapitosempaa sisältöä ja toissijainen hömppä pois.

• harrastajagynegologi

Mijn oon aina pitänyt widua pehemiänä? sinne kun voi upottaa kovvoo. Mahatko tarkottaa homppelipoikia? niillä saattaapi olla sitä kovvoo vaan kokemus vielä puuttuu.

• Tapio Rautalapio
        Sisältö??? kirjoitti:

Asiapitosempaa sisältöä ja toissijainen hömppä pois.

Oletkin löytänyt ihan hyvän hetken olla hieman kateellinen, mun Muulisetistä.

• Urponpaljastin
        harrastajagynegologi kirjoitti:

Mijn oon aina pitänyt widua pehemiänä? sinne kun voi upottaa kovvoo. Mahatko tarkottaa homppelipoikia? niillä saattaapi olla sitä kovvoo vaan kokemus vielä puuttuu.

Et oo toosaa nähnykkään.

• j-ryhmään

Oliskos aloitus viestin kirjoittelijan syytä ilmoittuatua yhdistyksen johto ryhmään tekemään noita asijoita?

• J-ryhmään

Ja lisäyksenä : on aiheellista opetella yhdys sanojen oikein kirjoitus myöskin.

• J-ryhmään

Olemme kesätauolla noin 3 kk, ilmat lämpesivät taas yli 30 asteen. Kirjoittele sinä svi-duilija yksin, osaathan itsellesi vastailla.

• J-ryhmään

Eihän svi-duilija mitään kirjoita, kinastelee vain itsensa kanssa. Paappa on aivan sekaisin, kun kylmä kouraisee persustoja.

• svi-duilija

Monipersoonan sivupersoona. Yrittäisit edes sviduilla, mutta kun ei lohkea millään, vai mistä se kiikastaa?

• xxx xxx
        svi-duilija kirjoitti:

Monipersoonan sivupersoona. Yrittäisit edes sviduilla, mutta kun ei lohkea millään, vai mistä se kiikastaa?

jäsenistöstä löytynee asiantuntijoita ja osaajia päivittelelemään sivuja.

• s-viduilija
        xxx xxx kirjoitti:

jäsenistöstä löytynee asiantuntijoita ja osaajia päivittelelemään sivuja.

"XXX XXX" on oikeassa. Jokaisen yhdistyksen jäsenistössä on sellaisia asiantuntijoita, jotka osaavat ylläpitää yhdistyksen kotisivuja. Nämä asiantuntijat eivät jostakin syystä halua antaa asiantutemustaan (palkkiotta) yhdistyksen käyttöön. Yhdistyksien johtohenkilöt toimivat talkoo periaatteella, osin joutuvat omalla kustannuksellaan tekemään työtä yhdistyksen hyväksi.
        Silloinkin jos johtohenkilöille maksetaan kuittia vastaan pieniä (alamittaisia) kulukorvauksia, niin niistä käydään jäsenistön keskuudessa kovaa porua.

• svi-duilija
        s-viduilija kirjoitti:

"XXX XXX" on oikeassa. Jokaisen yhdistyksen jäsenistössä on sellaisia asiantuntijoita, jotka osaavat ylläpitää yhdistyksen kotisivuja. Nämä asiantuntijat eivät jostakin syystä halua antaa asiantutemustaan (palkkiotta) yhdistyksen käyttöön. Yhdistyksien johtohenkilöt toimivat talkoo periaatteella, osin joutuvat omalla kustannuksellaan tekemään työtä yhdistyksen hyväksi.
        Silloinkin jos johtohenkilöille maksetaan kuittia vastaan pieniä (alamittaisia) kulukorvauksia, niin niistä käydään jäsenistön keskuudessa kovaa porua.

Pitäsikö s-viduilijalle maksaa ittuilusta, muutahan et osaa? Sinähän olet tehnyt oikein hyvää työtä, yhdistyksen tuhoamiseksi. Edelleen jaksat kuitenkin kyynelehtiä.

• s-viduilija
        svi-duilija kirjoitti:

Pitäsikö s-viduilijalle maksaa ittuilusta, muutahan et osaa? Sinähän olet tehnyt oikein hyvää työtä, yhdistyksen tuhoamiseksi. Edelleen jaksat kuitenkin kyynelehtiä.

Minä olen jopa jotakin valmis maksamaan tarvittaessa, kunhan saan vapaasti sviduilla monipersoonalle.

Monipersoonan yhdistyskokemukset taitavat olla hyvin ohuita. Nekin on hankittu jäsenyyden takarivin taavina.

Edellisessä viestissä en kertonut minun henkilökohtaisista tapahtuneista asioista, vaan yleisiä huomioita useamman yhdistyksen (monen eri alan yhdistyksen) kipupisteistä.

• 19+18
        s-viduilija kirjoitti:

Minä olen jopa jotakin valmis maksamaan tarvittaessa, kunhan saan vapaasti sviduilla monipersoonalle.

Monipersoonan yhdistyskokemukset taitavat olla hyvin ohuita. Nekin on hankittu jäsenyyden takarivin taavina.

Edellisessä viestissä en kertonut minun henkilökohtaisista tapahtuneista asioista, vaan yleisiä huomioita useamman yhdistyksen (monen eri alan yhdistyksen) kipupisteistä.

Miksi et Vartiainen mene laittamaan asuntoautoilijoiden sivuja kuntoon kun olet asiantuntija?

• svi-duilija
        s-viduilija kirjoitti:

Kannattaako itselle vinhuilusta maksaa, en minä maksaisi.Mitä sinä olet eturivin pölhönä oppinut, et mitään. Kahelimmaksi vuosi vuodelta olet tullut. Eiköhän sinun vaari ressun olisi jo aika hyvästit jättää ?

• s-viduilija
        svi-duilija kirjoitti:

Kannattaako itselle vinhuilusta maksaa, en minä maksaisi.Mitä sinä olet eturivin pölhönä oppinut, et mitään. Kahelimmaksi vuosi vuodelta olet tullut. Eiköhän sinun vaari ressun olisi jo aika hyvästit jättää ?

ahaa taas on monipersoona kirjoittanut 4 riviä, monipersoonan selkä alkaa taittumaan, pistän pari fotoa karekoirulaisesta kesäparasiitissamme nakkia syömässä, se on vaan eläkeläisen paratiisi tämä kesäparatiisi

monipersoonalla ei olekkaan vaununsa ympärillä lautaa, minullapa on ja lippalakki, monipersoona ei minua tunnistakkaan kun sviduilen monipersoonalle vielä kesälläkin lempivaarassa, ellen sitten siirrä paratiisiani jonnekkin jossa saan rakentaa kesäparatiisiimme muorin ja karekoirulaisen kanssa uudet lautalattiat purettujen tilalle

monipersoonaa varmaan harmittaa kun olen paljon parempi sviduilija kuin monipersoona, jos se nyt monipersoona onkaan, olenkohan itse monipersoona?

samapa tuo laitan portaaliin taas kuvia lippalakistani monipersoonalle

JoV@

• s-viduilija
        s-viduilija kirjoitti:

ahaa taas on monipersoona kirjoittanut 4 riviä, monipersoonan selkä alkaa taittumaan, pistän pari fotoa karekoirulaisesta kesäparasiitissamme nakkia syömässä, se on vaan eläkeläisen paratiisi tämä kesäparatiisi

monipersoonalla ei olekkaan vaununsa ympärillä lautaa, minullapa on ja lippalakki, monipersoona ei minua tunnistakkaan kun sviduilen monipersoonalle vielä kesälläkin lempivaarassa, ellen sitten siirrä paratiisiani jonnekkin jossa saan rakentaa kesäparatiisiimme muorin ja karekoirulaisen kanssa uudet lautalattiat purettujen tilalle

monipersoonaa varmaan harmittaa kun olen paljon parempi sviduilija kuin monipersoona, jos se nyt monipersoona onkaan, olenkohan itse monipersoona?

samapa tuo laitan portaaliin taas kuvia lippalakistani monipersoonalle

JoV@

Miten olisi monipersoona, joko olisi aika sinun taas kartuttaa sviduilija keräily harrastusta? Alkaa s-viduilija nimimerkki tulemaan jo uniisikin. Koitapa helpottaisiko, jos rekisteröisit s-viduilijan itsellesi. Saisit kirjoitella silläkin rekisteröidyllä nimimerkillä.

Ajattele, kuinka komealta se näyttäsi palstalla, kun alottaisit kirjoittamalla rekisteröidyllä sviduilija nimimerkillä. Jatkaisit vastaamalla sviduilijalle rekisteröidyllä svi-duilija nimimerkillä. Seuraavaksi vastaisit molemmille aikaisemmille rekisteröidyille nimimerkeille, rekisteröidyllä sohaisija nimimerkillä. Vielä jatkaisit ketjuun vastailemista juuri rekisteröimälläsi s-viduilija nimimerkillä.
        Ja viimeisen huippuna voisit vastata kaikille aikaisemmille rekisteröidyille nimimerkeille, rekisteröidyllä heinonenjorma nimimerkillä vaikka näin: " Monipersoona sekoilee taas itsensä kanssa. Minä käytän vain omaa rekisteröityä nimeä nimimerkkinä.

Eikö olekin upea ajatus? Toteuta se pikimmiten.

• rautis.

s-viduilija
      1.3.2012
      Sulje

• Itsekin opiskelija

Tarjolla on ammattikouluopiskelijoita, jotaka osaavat pikkurahalla asiansa.

• Käytetään niitä.

• Kokemus

Saavatpahan hyvää kokemusta.

• Harjoittelijat
        Kokemus kirjoitti:

Saavatpahan hyvää kokemusta.

Alan kouluja on pilvin pimein. Ainakin Nurmijärvellä on nimenomaan näitä koiuluttava koulu ja ne haluavat aivan harjoitustöinä tehdä tämänlaisia harjoitteita.

• svi-duilija

Pistäs taas jokkeri pari fotoa nakkia syövistä koiruuksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe