Kuinka nuoren miehen kannattaa muistaa ystäviä ystävänpäivänä?

sssaaaaaaa

Eli olen juuri 19v täyttänyt miehenalku.
Ystävänpäivä lähestyy.

Kuinka kaltaiseni kannattaisi muistaa ystäviään?
Jos lähetän onnittelukortin täynnä sydämmiä ja siinä lukee hyvää ystävänpäivää luulen että minut leimataan homoksi.
Muutenkin nuorella iällä on hieman "noloa" näin äijien kesken jakaa minkäänlaisia tunteellisuuksia tai vastaavaa.

Minulla on kuitenkin monia hyviä ystäviä, joita haluaisin muistaa jotenkin ja osoittaa kuinka paljon heitä arvostan ja kunnioitan. Kuinka teen sen ilman että minua aletaan pitämään heikkona tai jotenkin neitimäisenä. (anteeksi naiset..)

Ymmärrätte varmaan.

Eli mitäs kannattaisi tehdä tai minkälaisia tekstiviestejä lähettää?

Kiitos!

9

1610

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • np

"Äijillä ei ole ystäviä, vaan kavereita. Äijät ei toivota hyvää ystävänpäivää. Äijät ei halaa kuin kännissä ja joukkueurheilussa, joten hyvää tiistaita!"

• !!!

Minä olen ville ja päätän kenelle annan minun ruskeata reikää!

• hh

Ehdota jotein peli-iltaa ja käykää vaikka syömässä äijien kesken.

• Miehillä ei ole ystäviä. Miehet eivät halaa toisiaan. Paitsi joukkueurheilussa ja humalassa. Miehille kannattaa toivottaa vain hyvää tiistaista.

• Miksi haluat kulkea kaupallisen massan mukana ja muistaa ystäviäsi 'jotenkin erityisesti' juuri tänään? Parhaiten muistat ystäviäsi tukemalla heitä silloin kun aika on, pitämällä sanasi ja pitäydyt selkään puukottamisista. Ei siinä kortteja tarvita.

• Äijä porukoissa ei ole tapana mitkään vastaavat yleensä
      Muijille se on taas elämää suurempia asia jos unohdat
      se kaivetaan esille vuosienkin päästä tarvitessa

• Sanonpahanvuan

Mä en ystävänpäivistä välitä, mutta lähetän toivotus-viestit niille keiltä sellaisia saan. Ei sun tartte muistaa niitä äijä-kavereitasi tänään. Ei ystävyys ystävänpäivään huipennut, eikä tänään tartte osoita veljeyttä,kunnioitusta ja välittämistä kun teet sen silloin kun sun kaverit oikeasti tarttee kaveria rinnalleen. Jos haluat, niin kysy sinkkumiehiltäsi, jos heitä kiinnostaa lähteä paukuille, niin voitte samalla sanomatta sitä juhlia kaveruuttanne. Seurustelevilla kun on varmasti jotain muuta menoa, mutta voitte aina sinkkujen kanssa juhlia ihan vaan vaikka siksi, että baareissa saattaa olla sellaisia naisia jotka ei halua viettää ystävänpäivää yksinään ;)

Mutta jos sulla on sellaisia kavereita joille sun ei tartte esittää machoa, niin silloin voit tietty oman harkinnan mukaan tehdä jonkinlaisen pienen eleen osoittaaksesi arvostuksesi. Oli se sitten halaus tai oluen tarjoaminen tai jokin muu vastaava.

• haaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tää 19v kirjottelee joka palstalle,tuskin on edes se ikäinen,aina samanlainen aloitus.

• simple as that

Pistä vaikka facebookilla menemään viesti tai joku vastaava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe