Ehdottomasti Paavo Väyrynen on paras henkilö KEPUn johtoon. Väyrysen ehdokkuuskin on jo hyvä asia, kuten esim. Minkki-Mari Kiviniemen kommenteista olemme havainneet. Vielä parempi ehdokas voisi olla Urho Kekkonen, jonka KEPU jo kerran kaivoi haudasta vaalivankkureiden veturiksi.
Kannatan Väyrystä KEPUn johtoon
8
59
Vastaukset
- Anita Hallama
Väyrynen puheenjohtajaksi ja Kekkonen puoluesihteeriksi. Siinä dynaaminen duo.
- maanpetturi-sika
Kunhan saat kannateltua homomunasi, niin se on ihan nokko.
Kyllä sinulle punikille mieluisin ehdokas on tämä:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6b/Anttila.JPG/220px-Anttila.JPG - vanha keskustalainen
Näinhän se juuri on. Väykky tuo tervettä 70-lukua Keskustalle. Eläköön Väyrynen ja Neuvosto-Suomi!
- Paavo Väyrynen
Eläköön Suomen ja Neuvostoliiton kansojen välinen yhteistyö ja ystävyys!
- vuosisadat
Elätkö 1870-lukua, jolloin olimme Neuvostoliiton orjia? 1970-luvulla oli itsenäinen Suomi Kekkosen ansiosta, nyt EU-Suomi maanpettureiden takia.
- pol.anal.
vuosisadat kirjoitti:
Elätkö 1870-lukua, jolloin olimme Neuvostoliiton orjia? 1970-luvulla oli itsenäinen Suomi Kekkosen ansiosta, nyt EU-Suomi maanpettureiden takia.
1970-luvulla Suomi oli Neuvostoliiton vasallivaltio. Ei ollut niin pientä asiaa, ettei Kekkonen olisi käynyt kysymässä lupaa ja ohjeita Moskovasta. Hallituksien kokoonpanokin vahvistettiin aina Moskovassa. Puuhailipa Kekkonen jopa Suomen ja Neuvostoliiton yhteisiä sotaharjoituksia, mutta Puolustusvoimain silloinen komentaja kenraali Lauri Sutela sai ne torpattua.
Itse asiassa 1870-luvulla Suomi oli paljon itsenäisempi autonomisena suurruhtinaskuntana kuin 1970-luvun ummehtuneessa kekkoslaisessa Neuvosto-Suomessa. - Näin oN
pol.anal. kirjoitti:
1970-luvulla Suomi oli Neuvostoliiton vasallivaltio. Ei ollut niin pientä asiaa, ettei Kekkonen olisi käynyt kysymässä lupaa ja ohjeita Moskovasta. Hallituksien kokoonpanokin vahvistettiin aina Moskovassa. Puuhailipa Kekkonen jopa Suomen ja Neuvostoliiton yhteisiä sotaharjoituksia, mutta Puolustusvoimain silloinen komentaja kenraali Lauri Sutela sai ne torpattua.
Itse asiassa 1870-luvulla Suomi oli paljon itsenäisempi autonomisena suurruhtinaskuntana kuin 1970-luvun ummehtuneessa kekkoslaisessa Neuvosto-Suomessa.Suomi oli todella paljon itsenäisempi vuonna 1870-luvulla kuin 1970-luvulla. Kekkosen aika oli surullinen aika Suomen historiassa. Se oli esimerkki siitä miten syvälle voidaan vajota vahvan naapurimaan nuoleskelussa. Kekkonenhan oli todistetusti jopa Neuvostoliiton tiedustelupalvelu KGB:n palveluksessa koodinimellä ”Timo”. Länsimaissa Suomen matelua Neuvosliiton edessä kutsuttiin suomettumiseksi (saksaksi Finlandisierung).
- Kapt evp H K
Näin oN kirjoitti:
Suomi oli todella paljon itsenäisempi vuonna 1870-luvulla kuin 1970-luvulla. Kekkosen aika oli surullinen aika Suomen historiassa. Se oli esimerkki siitä miten syvälle voidaan vajota vahvan naapurimaan nuoleskelussa. Kekkonenhan oli todistetusti jopa Neuvostoliiton tiedustelupalvelu KGB:n palveluksessa koodinimellä ”Timo”. Länsimaissa Suomen matelua Neuvosliiton edessä kutsuttiin suomettumiseksi (saksaksi Finlandisierung).
Väyrynen vuonna 1978
http://share.ovi.com/media/kyllikki.Vykk/kyllikki.10118
väyryselle ehdotettiin silloin suomettumisen mitallia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019