Jos ollut 3kk (hakenut lisäksi itse vapaaehtoisesti) koulutuksessa (lausunnoissa lukee että pitää olla 3kk töissä tai koulutuksessa niin työmarkkinatuki palautuu) niin miksi ei työmarkkinatukea myönnetty? Kelan uudessa päätöksessä luki että työmarkkinatuki lakkautettu ja pitää olla 3kk taas jotta palautuu (ei edes lyhentynyt aika), kuinka ei vielä palauttanut vaikka juuri loppui koulutus?
MOL: "Toistuva työstä tai koulutuksesta kieltäytyminen tai vastaava menettely
Jos henkilö ilman pätevää syytä toistuvasti kieltäytyy hänelle tarjotusta työstä tai koulutuksesta taikka hänen menettelystään muutoin voidaan päätellä, ettei hän halua vastaanottaa työtä, osallistua koulutukseen tai työllistymistään edistäviin palveluihin taikka hakeutua ammatilliseen koulutuksen TTL 8 luvun 2 §:ssä tarkoitetulla tavalla, hänellä ei ole oikeutta työttömyysetuuteen ennen kuin hän on ollut työssä tai koulutuksesta vähintään kolme kuukautta."
Onkohan palvelukeskus soveltanut jotain kiusallaan ja antanut kielteisen lausunnin kelaan?
...mistään ei löydy miten tuo 3kk lasketaan....arkipäivien määrä koulutuksessa vai esim. 15.1 - 15.4
Takaisin työmarkkinatuelle?
1
108
Vastaukset
- Soita
Pitäiskö sun soittaa sinne ja kysyä missä mättää? Ehkä niille on käyny siellä joku moka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647