Tietäisikö joku kertoa mitkä markka-aikaiset setelit olisi arvokkaita.Etenkin 1986 painetut 1000mk ja alaspäin kaikki setelit.Kekkonen 500mk v1975 ja siniset 5mk Litt A jaLitt B ja ilman Litt,ä vuodelta
1963.Sekä 10mk 1963 AA0341759 Tähti. Kuntoluokat suht hyviä.
Kiitos jos joku pystyisi avartamaan tätä asiaa.
Markka setelit.
2
214
Vastaukset
Tämä viimeinen vuoden 1986 setelisarja ovat keräilyarvoltaan ainoastaan lähinnä lunastusarvoisia, ainoastaan aivan virheettömät setelit ovat hieman lunastusarvoa korkeammalla. Näissäkin toki löytyy huomattavasti lunastusarvoia kalliinpia esim. korvaavat setelit, joiden sarjanumero alkaa numeroilla 199.... ( 10mk) 399... (50mk) 599... (100mk) 899....(1000mk).
Kekkosviisisatanen on kunnosta riippuen 110 eurosta ylöspäin.
Vitosiin ei oikein ilman kuvaa voi sanoa onko joukossa arvokkaampia. Näihin kun vaikuttaa oleellisesti sarjanumero, allekirjoittajat, väri-ym. virheet, sekä kunto.
Tähtikymppi on 10 eurosta ylöspäin..... tässäkin vaikuttaa setelin kunto sekä allekirjoittajat.- Noviisikeräilijä
Kiitos sinulle cevy avartavista tiedoista,tästä on hyvä jatkaa,mulla kun on aikamoinen nippu näitä ja vanhempia vielä toinen mokoma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893