Olen juuri eronnut ja ajattelin rohkaistua elämäni ensimmäistä kertaa yksin etelään. Ex-mieheni kanssa matkustelimme paljon.
Mietin, olisiko Alanya sopiva kohde yksin matkaavalle 40 -naiselle. Olen seurallinen ja siksi olisi kiva tutustua paikan päällä muihin turisteihin. Onko Alanya suosittu yksin matkaavien keskuudessa?
Mistä päin kaupunkia hotelli/apartmentos kannattaa ottaa?
Keski-ikäinen nainen yksin Alanyassa
61
2897
Vastaukset
- Alanyasta saa
aina seuraa vaikka olisit porsaannakoinen maalaistyolaisluuska.
- Pois!
Aloittaja voisi mennä vaikka töihin.
- Jääkylmää pää ja syd
Alanya on ihan ok paikka, mutta pidä järki päässä! Toivottavasti törmäät hyviin turkkilaisiin eikä renttuihin, joita riittää joka kulmalla. ÄLÄ ANNA KENELLEKÅÅN RAHAA, sillä sitä sinulta osataan pyytää.
Toivottavasti sinulla on mukava loma.- HEDE
Jep....pää kantsii pitää kylmänä ja varsinkin järki päässä! Alanyan jätkät varsinkin hotskujen duunarit ovat kerjäämässä rahaa alati ja pankkiautomaateissa kantsii olla tarkkana,muuten voi liirat olla jonkun muun kukkarossa kuin sun,satamaan ei kantsi yksin mennä,saat seuraa vaikka et pitäisikään ja on niitä kivampiakin paikkoja kui Alanii,mietippä!!!
- varovainen aina
Älä anna rahaa eikä muutakaan "tavaraa" niille ählämeille.
Säästyt sillälailla pahemmilta taudeilta.
- Alanya fani
Alanya on ihan kiva paikka. Olin itsekin viimme syksynä ensimmäistä kertaa yksin siellä ja tutustuin kyllä muihin yksin matkustaviin. Joten rohkeasti vaan matkaan.
Milloin ajattelit matkustaa ? - aurinkolomailija
Ajankohta vielä hieman auki, mutta todennäköisesti heinäkuun jälkipuoliskolla.
- Ihhhhme
Näytän varmaankin köyhältä, koska minulta ei ole Turkissa pyydetty rahaa.
Hauskaa lomaa vaan aloittajalle.- riff räff
white trash skänkit alkavat jo varailemaan puutematkoja Anaaliaan. Test mattress nation.
- ffir
riff räff kirjoitti:
white trash skänkit alkavat jo varailemaan puutematkoja Anaaliaan. Test mattress nation.
Haittaako?
- ei ihhme
Hyvä tavara oikein tarjottuna korvaa rahan,,
- miestä löytyy
Älä aloittaja huoli, kyllä sä vielä turkissa kelpaat. Nautinnollista reissua vaan!
- nainen +40
Alanya on oikein mukava rantalomakohde. Minun mieleeni on hotellit mahdollisimman keskustasta, mistä on lyhyt matka rannoille, shoppailemaan ja katsomaan nähtävyyksiä. Olin viime keväänä yksin ja hotellin all inclusive baarissa tutustui nopesti muihin matkailijoihin. Tänä keväänä lähdössä uudelleen. Tasokkaat "perhehotellit" sijaitsevat yleensä aika kaukana keskustasta keskellä ei mitään, niihin en lähtisi millään.
- ätäturk ;D
hoh hoijakkaa......Tasokkaita hotelleja löytyy ihan läheltä rantaakin ,maksavat tietenkin enemmän ,on todella hyviä perhehotelleja ja vähemmän hyviä ,nuo kauempana olevat hotellit ovat siitä hyviä ,että sieltä tulee lähdettyä shoppailemaan ja katsomaan paikallisia nähtävyyksiä ,dolmuksilla on helppo ja halpa liikkua ,viikon loma on kylläkin aika lyhyt tutustua Alanyan upeisiin paikkoihin ,niitä nimittäin on ;D
- ummmim
Kyllä sulla on paha olla, menisit töihin, saisit muuta ajateltavaa ja ehkä sanavarastokin kehittyisi?
Ei se paikasta ole kiinni. Oma asenne ja käytöstavat ratkaisee. Menet vaan muille juttelemaan...
- Urhoska
Sopiiko Frankfurt naimisissa olevalle? Jotenkin ihmeellinen kysymys. Eihän se säädystä ole kiinni, mihin kaupunkiin kannattaa matkustaa? Alanyassa on taatusti eronneita, leskejä, naimisissa olevia, avoliitossa olevia, lapsettomia, lapsellisia, ikisinkkuja..
- jambos
Menisit töihin. Frankfurtissa paikallisia naisia ei alisteta kulttuurin nimissä.
- Urhoska
jambos kirjoitti:
Menisit töihin. Frankfurtissa paikallisia naisia ei alisteta kulttuurin nimissä.
Menisit töihin? Miten työasiani liittyvät tähän?
Eihän kysyjä olekaan paikallinen nainen, hän on menossa vain lomamatkalle.
- Özal
Ilman muuta lähdet Turkkiin. Alanaya on hyvä paikka. Mehmet kertoo lisää.
- kulkuri
Turkki sopii myös naimisissa olevalle naiselle erinomaisesti. Olen käynyt siellä yksin vuodesta 1990 saakka. Eikä tarvitse olla yksin! Parempia paikkoja ovat kuitenkin Kemer, Bodrum, Datsha jopa Antalya. Alanyassa on just semmosta porukkaa, jota näki tv-ohjelmassa Matkaoppaat. Hui kamala!!!
- ???
onko näissä seksikohteissa vesiliukumäkeä?
- Reija Reissaaja
Menkää Marokkoon, miehet on komeampia ja sivistyneempiä kuin turkkilaiset juntit. Olen ollut molemmissa ja turkkilaisia huonompia miehiä on ollut vain venäjällä. Turkkilaiset on sitäpaitsi islamilaisia ja Marokosta löytää ihan kristittyjäkin jos sillä asialla nyt sen paneskelun kanssa on mitään tekemistä.
- Pilden jako ei
taida olla sivistyksen mittari.
- kulkuri
No ei me ainakaan uskonnosta puhuttu Mehmetin kanssa. Matot ja kulta oli etsinnässä.
- muna mies
Jos on vähänkään ulkonäköä jäljellä, niin kaikissa turistipaikoissa saa nainen mu...seuraa. Ja muistetaan että viina kaunnistaa naisen, joten sitten saa todellakin vaikka olisi petolinnun perseen näköinen.
Joten eikun radalle vaan! - no no
Täällä yksi matkaileva nainen joka jättää suosiolla nämä gigolopaikat väliin. oikein ällöttää lomailla jos vislaillaan ja annetaan jotain äitelää huomiota paikallisten suunnalta. kanssakäyminen paikallisten kanssa toki suotavaa mutta ehdoton turiteja ahdisteleville limaisille hyväksikäyttäjille.
Matkakohteitani viimeksi ovat olleet Italia ja Australia.- Gigolo on
muuten italian kieltä...
- Kokemusta on..
Hei! Sopii hyvin ja vaikka varatullekkin! Seuran löytyminen on ihan itsestä kiinni ja ei ole pakko tyytyä muihin turisteihin..kyllä paikallisissakin aika helmiä on!? t. Yksi "tyttö"porukalla reissaava vaimoke =)
- Alit ja mehmetit
Miten määritellään "sopiva" ja onko sillä iällä väliä. No, Turkissa yksin matkaavat naiset ovat aina vapaata riistaa ja treffikutsuja alkaa tulemaan jo ekana päivänä - valinnanvaraa myös on. Anna syöttää ja juottaa,pääset lomalla halvalla, mutta sit kiltisti omaan punkkaan yöksi. No, vähän kaksipiippuinen juttu - käyhän noi äijätkin Virossa ja Thaimaassa seksilomilla. Turkki sopii oikein hyvin siihen tarkoitukseen, nauti huomiosta - itse kyllä menisin vaikka Sideen tai Kusadashiin - on hieman tasokkaampia paikkoja kuin tuo Alanya, mielestäni siellä ei ole yhtikäs mitään. Pelkkä turistirysä. Mönkijäsafari oli parasta mitä siellä oli, miehet rumia ja vastenmielisiä. ja kaikki vain haluavat sinusta rahaa. Varo, ettet tule huijatuksi.
- Survas Gulli
ja kuinkas paljon noin keskimäärin on tyrmäystippoja noissa juomissa joita "annat paikallisten juottaa"?
- taas Turkkiin
voi luoja yksin voi matkustaa mihin vain.....
Käy retkillä,rannalla,soppaile elämäsi halusta
Olen ollut monta kertaa kahden tytön kanssa 14-18v Turkissa.
koskaan ei mitään ongelmia miesten suhteen mutta me on illalla
käyty ja parilla juomalla ja syömässä ja yö nukuttu.ei bailattu.
Aloita vaikka Marmariksesta.ole kaksi viikkoa jos voit
pano puheet on kateellisten suomalaisten miesten panettelua.- näin se vaan on
Eipä tietenkää ole ongelmia miesten kanssa jos sulla on pennut mukana.Valitettavasi ne pano puheet ,ei ole katellisten suomimiesten panettelua.Jokainen joka on Alanyassa käynyt tietää sen seksituristi paikaksi.
- Veroja maksava
Hyvää matkaa Alanyiaan Sinulle. Kunhan et please raahaa enää yhtään käkkäräpäätä tänne Suomeen. Niitä siipiveikkotuliaisia täällä on ihan tarpeeksi.
- Kamelinkakkaa
Jokin aika sitten tuli tv:stä dokumentti, miten etelämaiden aurinkorantojen gigolot suhtautuvat suomalaisiin naisiin. Kuulemma ei ole mitään tyhmempää otusta heille tullut puijattavaksi kuin suomalainen nainen. Ohjelman nähtyäni ihmettelen, että siskojani vielä on menossa hakattaviksi ja ryöstettäviksi roskamaihin.
Olen itse varakas nainen ja valitsen matkakohteeni sivistyneestä länsimaailmasta. - kakkako?
Kamelinkakkaa kirjoitti:
Jokin aika sitten tuli tv:stä dokumentti, miten etelämaiden aurinkorantojen gigolot suhtautuvat suomalaisiin naisiin. Kuulemma ei ole mitään tyhmempää otusta heille tullut puijattavaksi kuin suomalainen nainen. Ohjelman nähtyäni ihmettelen, että siskojani vielä on menossa hakattaviksi ja ryöstettäviksi roskamaihin.
Olen itse varakas nainen ja valitsen matkakohteeni sivistyneestä länsimaailmasta.Mikä kiinnostaa Turkin sivustolla?
- Sossutäti
No sä maksat veroja kelan työttmyystuesta, heh. Olet sossun elätti, siipiveikko siis itsekin. Ja vielä suomipersu, ettet yhtään häpeä! Peruskoulukin jäänyt heikoille, kun ei edes suomi taivu oikein.
- siilo
Nämä siipiveikot ei lorvaile pitkiä aikoja kun.saavat töitä . Toisin on sinun laita ,kun viet äitisi eläkerahat että pääset keppanalle näin se vaan menee.
- ffffffffffffffffffff
Vielä värjäät ittes blondiksi,mikäli et ole.
Saat karvakankea jokaiseen reikääsi,hu-ora on tyytyväinen tuodessaan ne taudit /matkamuistot takasin tullessaan.. - 14+6
Aloittaja: Oletko hieman yksinkertainen? Ei sillä pitäisi olla mitään merkitystä oletko eronnut vaiko et. Oma käyttäytyminen ratkaisee. Mitä oikein menet sinne hakemaan???? Lomailemaan vai hakemaan rattopoikaa?
- 0bservador
Oh vaikea tajuta, miksi jokua haluaa menn Turkkiin? Manner-Euroopan paras ilmato ilmasto löytyy Aurinkorannikolta Espanjasta!
- JK
alanaya onnyksi matlkusTAVALE SUOSITTU KOHDE
- Keke Rendelin
Eikös tämä etelämaa ole se, josta Suomi naiset tuo HIV:tä. Miehet sitten vastaavasti thaikkulasta. Mitähän siitäkin sekoituksesta syntyy?
- Iskander
Muslimimies saa Koraanin ja modernin lainsäädännön mukaan naida kristityn, sillä mies on perheen pää ja nainen omaksuu jo oletusarvoisesti miehensä uskonnon.
Musliminainen ei saa naida (eikä naiskennella) kristittyä.- Sun Gulli
"Muslimimies saa Koraanin ja modernin lainsäädännön mukaan naida kristityn"
jaahas, eipä tuohon "modernisointiin" mennytkään kuin about 2000 vuotta
- takaperin voltti
Taas on joku keksinyt kuvitteellisen aloituksen jota muka totena tarjotaan.
Ei näihin kannata vakavasti suhtautua ja yöunia menettää.Koitetaan vaan saada keskustelua aikaiseksi ja samalla mainostajien näkyvyyttä esiin.Älä mene retkuun.
Ei tällaisista ongelmisa kukaan netissä apua etsi ja asiaaruodi.Rahasta näitä provoja kirjoitetaan.- K.W
Tuo on muuten niin totta!!
Ei kukaan tervejärkinen keski ikäinen naikkonen täällä kysele voiko Alanyaan mennä yksin eron jälkeen,jos oman kertomuksensa perusteella on paljon matkustellut aviksen aikana??
Provo mikä provo,ei näihin kantsii vastata ;( Alanya on paikka josta pitää tai sitten ei,itse lukeudun jälkimmäisiin,turistirysä jossa ei mitään katsottavaa,ellei vesiliukumäkiä lasketa ja Erikeeperi-ällö-baarijätkiä ;((
- ei ulkomaille naista
Mielestäni naista ei pitäisi ollenkaan päästää ilman miesseuralaista ulkomaille. Pitäisi jo vihdoinkin tajuta naisen heikkous uudessa ja eksootisessa ympäristössä eräille tunne-elämää vahingoittaville hairahduksille.
- Iskander III
Isänmaa vahtii rajojaan, äiti maa on avoin kaikille.
- Iskander III
Eli ehdotan Suomeen samanlaista sukupuolimoraalia kuin näillä etelän ihmisillä.
- ketjun aloittaja
Kiitos asiallisista vastauksista.
Näille vähemmän asiallisille tiedoksi, että naisena on aivan eri asia matkustaa miehen ja/tai lasten kanssa kuin yksin. Koen oloni vähintään vaivautuneeksi, jos en saa kävellä kadulla rauhassa.
Tällaiset palstat ovat olemassa siksi, että täällä voi kysellä ja saada vastauksia itseä askarruttaviin kysymyksiin. En ymmärrä, miksi kysymyksen perusteella joku katsoo oikeudekseen arvostella kysyjän ominaisuuksia.
Vastanneiden yksin matkaavien naisten myönteisistä kokemuksista ja kannustuksesta innostuneena varasin matkan Alanyaan heinä-elokuun vaihteelle. - Jan-87126385123123
Miten alas voi nainen mennä et on iloinen siitä kun on saanut turkkilaiselta muslimilta. Hyi helevetti!!! Onneksi itsellä on ulkomaalainen vaimo jolla on järki päässä.
- järjen häivää?
Siis järki päässä, tuskin, jos on sinun kanssa naimisiin erehtynyt. Rahasta?
- Kokeillut
Kyllä turkki sopii, siinnä kuin toppatakkikin!
- Patja-Pirre
Ehdottomasti yksinäisen kannattaa lähteä Alanyaan. Joka kerta kun olen käynyt, olen saanut valtavasti uusia ystäviä. Heti kun hotellin ovesta astui ulos, oli ystävällinen henkilö kysymässä "how are you my friend"
Myös ostoksilla sain aina alennusta "only for you my friend"
Viikon loman aikana uusia ystäviä tuli reippaasti toista sataa. - annekanuni
Kannattaa ajella posliiniksi, ennenkuin alat vehtaamaan miesten kanssa, siellä
on satiaiset niin pirun vihaisia ja isoja, vähän kuin tulimuurahaiset täällä, vahingossa toin ja tartutin viime reissulta, miesystävä pikkusielu tuohtui tuliaisista,, nyt olen
vapaa ja lähden kohta taas..
On ne miehet vähän säpäkämpiä siellä, kuin täällä Hämeessä.. - Säpäkkäitä kyllä
No, sitten ei tartuttaja ollut turkkilainen. He kun ajelevat alapäänsä eikä satiaiset tartu.
- säpäkämpi
Kyllä se turkkilaiselta vaikutti, mutta saattoihan se olla turistikin,,, parta kuitenkin oli
ihan kuin turkkilaisen jogurttipurkin etiketissä, en ollut ihan selvinpäin... - Savonakat
Voe tokkiisa, voe tokkiisas. hahahahahahhhaaahhaaa!
Voe miten sitä mulukkua tulleekkaan joka kissestä suunasta , vope voe.
ee oo mittää väliä ootko eronnu, karannu tae naemisissa.
Munnoo saa niin SUATANASTI!
SUATANSTI!
Mikä on Erkki Liikasen nimi savoks?
Yljmiäränen. - muualle
Jos olet käynyt Turkissa ennenkin, niin sitten ehkä. Jos valittavana olisi Turkki ja Kreikka, niin valitsisin kaikesta huolimatta Kreikan.
Kaksi kertaa Turkissa käyneenä voin vain todeta, että ne riittivät. Viimeksi lokakuussa Alanyassa. Paikkana kaunis ja ruoka hyvää mutta paikallinen markkinameno sisäänheittäjineen oli liikaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164