oon 14v bi poika ja haluuisin mesee 13-17v ikäsii poikii bi homo tai hetero lisätkää mun mese: Poikaaa@hotmail.fi
Bi/homo/hetero poikia meseen
37
952
Vastaukset
- Bi boy
Mullekkin voi laittaa viestii oon 14 v
Jonnekko@gmail.com - -95
Käy kattoo sähköpostisi
- Homo99
Mulle voi myös laittaa viestii (:
poikaa99@hotmail.com
Oon hauska, itsepäinen ja iha hyvää seuraa (:
Ja oon homo..- NoNameNoIdentity
Moi. 14v bi poika etsii poikia Hesingin seudulta säh : Rautapoika@hotmail.com . Jos kiinnoistuit lähetä sähköpostia.
- NoNameNoIdentity
Moi. 14v bi poika etsii poikia Hesingin seudulta säh : Rautapoika@hotmail.com . Jos kiinnoistuit lähetä sähköpostia.
NoNameNoIdentity kirjoitti:
Itse olen 15v bi-kokeilunhaluinen poika hesast, itsekkin etsin panoseuraa, Laita vaikka viestiä mulle : skype jose miguel
- Yksiiiin!
Jos jotain kiinnostaa 14 v piirtäjä poika niin laitasähkäri. Etsin seurustelukumppania 13-15 vuotiasta poikaa. Himmeli1997@gmail.com haluaisin tutustua mieluiten mesessä. :)
- Yksiiin
Ja etsin poikia Iisalmesta.
- etelä suomesta
Nindo98@gmail.fi etelä suomesta 14w ;-)
- homopoika.
moi etsin pietarsaarest homo seuraa oon ite 12 mut täytän pian 13 mun sähköpostion jami2010@live.fi ps.ensiks voitais vaik jutel fb
- homopoika.
ainiin käyn kerran päiväs katoon sähköpostin
- homopoika.
siis ny heti munkaa joku meseen jutteleen tai jonnekin muualle sähköposti on jami2010@live.fi
- wolowitz98
oon 14 v homopoika kymenlaaksosta. jos kiinnostaa niin viestiä osoitteeseen:
jkwolowitz98@gmail.com
Mielellään muita suunnilleen samanikäisiä (plus-miinus 2 v.). Plussaa tietysti olisi jos asuisit lähellä mutta ihan missä vaan asuvat käyvät. Ainiin, olisi hyvä jos oisit homo tai bi, haluun jutella samanlaisten kanssa!!- wolowitz98
tarkennus: asun Kotkassa ja olisi todella hienoa tavata muita homoja tältä seudulta!
- Biboy1996
1996 syntyny bi-poika pääkaupunkiseudulta juttuseuraa vailla :)
- Biboy1996
Unohtu mainita et mese sähkäri on softaajatyyppi@windowslive.com
Itse olen 15v bi-kokeilunhaluinen poika hesast, itsekkin etsin panoseuraa, Laita vaikka viestiä mulle : skype jose miguel
- mpoxqdcwinå
oon tämmänen sinisilmänen blondi tyttö kerron paljon lisää jos kirjotatte tähän
tepsu99@luukku.com - Kaksutin 112
jos teitä kiinnostaa 20v kiva poika, niin vaaksi92@hotmail.com :)
- art5
Jos kiinnostaa niin tääl ois 15v homo helsingistä. Laita sähköpostii arto.leppanen@hotmail.fi
Mielellään suht samanikäisii etsisin (13-17v) bi tai homoja. - Biboy99
Lisäsin sut oon 13 v bi poika oulusta
- Biboy99
Ja mese poika_99@msn.cn
- -96
Biboy99 kirjoitti:
Ja mese poika_99@msn.cn
Onko täällä vielä joitain kiinnostuneita
- JamiLarinen
Lisää mut oon 11.v poika oulust etsin sun ikäsiä poikia oulust larinenj@gmail.com
- jasu95
jasse.boeva@gmail.com 18v saa lisätä
- Vanhakunnon16
Ite etsin semmosta 14 - 16 vuotiasta homo seuraa kokkolan läheltä. Voitais jutella vaikka Facebookissa ensimmäiseks :) . Laittakaa viestii alas jos ootte kiinnostunu.
- treffä
Ite myös 16 v oulusta, voisin päästä kokkolaan! Tutkisin mielellään vehkeesi ;) fb?
- tröö trii tröö
oon 14v poika etin jotaa toista 14-15v poikaa ja asun Kotkassa jos jotakuta kiinnostaa
- jonttu17v
-96 syntyny poika pk-seudulta etsii seuraa max 17 v pojista ;) Lisätkää skypessä jonttu.96
- jeij
oon 17 homopoika Turusta kattelen juttuseuraa ainakin. idontdokarate@gmail.com saa lisätä =)
moro olen 14v boy
mut tekstaa jos sua kiinnostaa- cnrryfg
oon 14v homo etin jotaa toista homoo kotkasta tai täst lähelt
- Gayboy1999JKL
Olen 13-vuotias homopoika Jyväskylästä,jos kiinnostuit,lähetä sähköpostia osoitteeseen attegt@hotmail.com ;)
- licjnf
oisko vie jotakuta tääl kotkas joka ois kiinnostunu
- JamiLarinen
Joo. Oon 11.v Poika joka on homo ja etsin 11-13 Vuotiaita homoja oon oulusta :) laittakaa viestii joa kiinnostaa larinenj@gmail.com
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670