Ketkä julkkikset ovat kokeilleet onneaan levylaulajina ja aika pian tajunneet unohtaa koko jutun? Itsellä tulee mieleen ainakin Timo T.A. Mikkonen, Taneli Mäkelä ja Eija Vilpas.
Julkkikset laulajina?
10
242
Vastaukset
- nämäkin
Kari Salmelainen,Jorma Uotinen ja Teuvo Loman
Enemmän tulee mieleen sellaisia julkkiksia jotka eivät ole tajunneet lopettaa laulamista yhteen levyyn. Kuten : Matti Nykänen, Sakari Kuosmanen, Martina Aitolehto, Tony Halme, Jope Ruonansuu....
- ja nämä...
Johanna Raunio, Pia Nykänen, Hantta Krause (nyk. Wilma Schlizewski), Jyrki Hämäläinen (r.i.p.), Anu Hälvä, Merja Larivaara, Katriina Honkanen, Risto Autio...onhan näitä...eikös Helena Lindrenkin ole levyttänyt...?
- Juntti juu
Pirkka-Pekka Petelius, urheilijoista Ringa Ropo ja se toinen juoksijatyttö ("Juokse pois") sekä Jari Isometsä ("Karpaasi on jätkä raju, varmaan kohta menee taju" tms.).
- 2+7
Heikki Kinnunen, on levyttänytkin
- Retkuilija
Janina Frostell.
- tässä näitä
Miisa ja Armi Aavikko. Ja Chris Owenin mukaan Miisa ei edes itse sitten laulanutkaan levyillään...
Toi Larivaara on aivan järkky, vaikea mieltää "laulajaksi". Sitten se risteilyisäntä, oisko nimi Petri Lehtinen ja missi Essi Pöysti. Kamalaa kuultavaa. - Anti Liinilä
Tapsuliini Kansa. Tosin hän ei unohtunut juttua. Valitettavasti. Toinen törkyturpa on palstamme Justiinax, eli Justinax Liinilä. Esiintynyt nimellä Muna Karita. Järkkyä. Gilla Tähti-Liinilä , palstamme toinen tähtitieteilijä, on kolmas tapaus. Esiintynyt nimellä Helka Hynninen. Järkkyä.
- vvvvnggdgsZdassaA
v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667