myynnissä on erilaisia raapimistolppia joissa siis yksi puu tolppana, usea kauppa myy ns. smudge , raidallista raapimispuuta, kestääköhän kissan kiipeämisen päälle istumaan
raapimistolppa, kuinka paksu jotta kissa voi kiivetä ja kestää
ööööööööööööhh
1
123
Vastaukset
- joo..
Veikkaan että kestää, saattaa tosin kaatua ensiyrityksillä. Ajan kuluessa se tolppa kuitenkin irtoaa pohjasta, koska tod.näk. pohja on lastulevyä. paras raapimapuuni on ystävän puusta tekemä juuri tuollainen perustolppa. Ahkerassa käytössä ollut kymmenkuntavuotta ja silti vielä käyttökelpoinen. Sillä aikaa on hajotettu yks tuollainen perus lastulevy-pahviputki kiipeilyteline ja toinen on hajoamaisillaan. Eli jos vaan taitoa löytyy kannattaa tehdä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706