Mihin salatapaamiseen?

keijox

On sellainen ongelma, että pitäisi mennä yhden naisen kanssa salatapaamiseen seksin merkeissä.
Molemmilla on tahoillamme suhde, mutta lisäseksiä pitäisi molempien saada.
Kysymys kuuluu: Jos vien vieraan naisen mökilleni, jääkö tästä sellaisia tuoksuja, jotka toinen nainen sitten aistii?
Tarkoitan esim. saunaan, vuodevaatteisiin jne.
Vuodevaatteet tietysti voi pyykätä, se on selvä.
Mitä naiset sanovat, heillä taitaa olla parempi vainu ?
Ei viitsisi ihan autossakaan naiskennella ja kai siihenkin voi jäädä joku tuoksu.
Hajuvesiä tms. täytyy tietysti välttää käyttämästä.

244

11522

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panom.

Vuokraa saunatilat jostain ravintolasta.

• opdbpdb

kannattaa ostaa kuolinpesä, mieluiten sellainen jossa ollut ruumis pitkään, siellä teidän on hyvä olla

• sfhkfn
        opdbpdb kirjoitti:

kannattaa ostaa kuolinpesä, mieluiten sellainen jossa ollut ruumis pitkään, siellä teidän on hyvä olla

jos olisin uskovaisempi,niin rukoilisin että aloittajan vaimo löytää vielä joskus kunnon miehen,semmosen joka ei petä.

• mhyt56
        opdbpdb kirjoitti:

Juu, ei ainakaan haise pillu.

• H-Pukki
        sfhkfn kirjoitti:

jos olisin uskovaisempi,niin rukoilisin että aloittajan vaimo löytää vielä joskus kunnon miehen,semmosen joka ei petä.

Tai , jos olisit oikein kova sälli, niin vie se kotios. Et kuitenkaan uskalla...

• H-Pukki kirjoitti:

Tai , jos olisit oikein kova sälli, niin vie se kotios. Et kuitenkaan uskalla...

Ei huonompi idea... Miltähän tuntus nähä ukko panemas . Kaverit kun tulee kahville ni se kysyy haluuko piparii kans. Ja voi onnetonta kuka sanoo joo sillo ku lapset ei oo kotona. Sit mennää eikä vikistä, ei huono. Tyylinsä kullakin, oonkai nii monta vuotta paasannu ett ei se kulu ja sillo pitää ottaa/antaa ku haluu. Oonko ihan väärässä? (yaas märkä)

• dfgdr
        sfhkfn kirjoitti:

Okei, oletat että aloittajan nainen on puhdas pulmunen ja mies pahimman luokan pettäjä? Voi toki ollakin näin, mutta se on silti vain sinun olettamus. Mitä jos tietäisit, että hänen nainen on pettänyt 10 kertaa? Vieläkö rukoilisit hänen löytävän kunnollisen miehen, joka ei petä? Tarkoitus oli vain havainnollistaa sitä, kuinka ennakkoluuloisia ihmiset ovat, vaikka eivät tiedä taustoista mitään.

• ALOITTAJALLE!11
        armi72 kirjoitti:

Ei huonompi idea... Miltähän tuntus nähä ukko panemas . Kaverit kun tulee kahville ni se kysyy haluuko piparii kans. Ja voi onnetonta kuka sanoo joo sillo ku lapset ei oo kotona. Sit mennää eikä vikistä, ei huono. Tyylinsä kullakin, oonkai nii monta vuotta paasannu ett ei se kulu ja sillo pitää ottaa/antaa ku haluu. Oonko ihan väärässä? (yaas märkä)

............................................________
        ....................................,.-‘”...................``~.,
        .............................,.-”...................................“-.,
        .........................,/...............................................”:,
        .....................,?......................................................\,
        .................../...........................................................,}
        ................./......................................................,:`^`..}
        .............../...................................................,:”........./
        ..............?.....__.........................................:`.........../
        ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
        .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/
        ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
        ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
        ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../
        ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
        ............/.`~,......`-...............................\....../\
        .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
        ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
        .....`=~-,_\_......`\,.................................\
        ...................`=~-,,.\,...............................\
        ................................`:,,...........................`\..............__
        .....................................`=-,...................,%`>--==``
        ........................................_\..........._,-%.......`\
        ...................................,

• kuvotat mua
        mhyt56 kirjoitti:

Juu, ei ainakaan haise pillu.

Kumpikin tahoillaan vois erota siitä nykyisestä kumppanistaan ni ei tartte sitten miettiä sitä kiinnijäämistä.
        Että mua sapettaa tollaset pettäjäihmiset!! Mihin on kadonnut se kunnioitus toista ihmistä kohtaan?
        Ja se vielä että ihmiset näköjään ihan avoimesti ovat ylpeitä salasuhteestaan.

Luoja paratkoon!!!

• minä vaan
        opdbpdb kirjoitti:

Toisena vaihtoehtona voisi kokeilla sitä "kuollut kala verhotangon sisään" -jippoa.

• ppoioosk

Itse olen kans seksuaalisesti aktiivinen ja haluaisin enemmän ku kerran 2 viikos tai kuukaudes (ainakin viikos kerran) ja kysyin suoraan, et ku kerran sitä tapahtuu näin harvoin niin saanko käydä muualla ja odottelu on raskasta......luvan sain!!! Eletään me elämässä kerran ja miksei nauttis siitä kunnolla, ku se kerran tekee mielen hyvääks.............

• merileijona

Jos kerran lupa on niin mikäs siinä :) Rehellisyys on kaiken a ja o.

• Mitä korvien välissä

Tolla menolla saat pikalipun suoraan helvettiin, luvalla tai ilman.

• Ihan sama

Sun hommas on huolehtia siitä että emäntäs haluaa sua useimmin, voi kääääk Onko mieli hyvä kun vaimo ei halua sua?

• Toi on asialaaista tekstii.Tai siis kuka mitenki.Mä oon ukolle sanonu ett sillo panee ku silt tuntuu (20 v koht naimisissa) enkä mä itte kans kovin pitkää haluu miettii ett voiko sitä hametta nostaa vai ei.

• 1818

...on olemassa vain huonoja rakastajia, jos vaimo ei halua. Onkohan vaimolla parempi ...

• Paratiisiin
        Mitä korvien välissä kirjoitti:

Tolla menolla saat pikalipun suoraan helvettiin, luvalla tai ilman.

Ei, vaan paratiisi-neitojen luokse.

• sdfa df
        1818 kirjoitti:

...on olemassa vain huonoja rakastajia, jos vaimo ei halua. Onkohan vaimolla parempi ...

Naiset haluavat keskimäärin vähemmän seksiä kuin miehet. Ei siinä sen kummempaa syytä tarvita.

• Älä opete isääs...
        Paratiisiin kirjoitti:

Ei, vaan paratiisi-neitojen luokse.

Ei, vaan henkiseen helvettiin. Pelkän menolipun. Usko pois.

• haqhahahah
        sdfa df kirjoitti:

Naiset haluavat keskimäärin vähemmän seksiä kuin miehet. Ei siinä sen kummempaa syytä tarvita.

eivät halua vähemmän. mistä moinen väärinkäsitys.

• Mies49*
        armi72 kirjoitti:

Toi on asialaaista tekstii.Tai siis kuka mitenki.Mä oon ukolle sanonu ett sillo panee ku silt tuntuu (20 v koht naimisissa) enkä mä itte kans kovin pitkää haluu miettii ett voiko sitä hametta nostaa vai ei.

Armin kanssa voisi jakaa muutakin kuin ajatuksia...
        Ei se tosiaan siitä kulu, jos vähän välillä hameen helmaa nostaa ja naiskentelee.

• 39

Onnea sinulle,
        halut ovat niin suhteellisia. Itse olen 4-kymppinen nainen, mieheni haluaa nykyisin vain kerran tai kaksi viikossa. Minä haluaisin lähes joka päivä ja nyt saankin, luvallisesti.
        Salasuhteesta ei paljon puhuta, mutta tuntuu innostavan omaakin miestä. Elämä on ihanaa.

• .............
        sdfa df kirjoitti:

Johtuu ehkä siitä, että suuri osa naisista eivät saa haluamaansa tyydytystä seksistä, vaan joutuvat ns. viimeistelemään itse itsensä. Ja siitä, että monilla on suorituspaineita, ulkonäköpaineita ja pelkoja liittyen seksiin. Monet miehet ovat varsin kömpelöitä yrittäessään saada nainen innostumaan (en nyt tarkoita, että pitäisi tunteja lämmitellä toista hieroen jne, omalla kohdallani pelkkä mieheni kosketus ja katse sulattaa ja pienenpieni vihjailu riittää (=tuntee itsensä halutuksi, kaikki miehet eivät saa naista tuntemaan niin). Yllättävän monelle naiselle seksi on myös kivuliasta, eli liian nopea eteneminen ja naisen ujous tmv estää mainitsemasta asiasta, niin farssi on kasassa ja sen pahempia seksikokemuksia ei enää tarvita pelätäkseen kokemuksia uusien miehien kanssa (kokemuksen syvällä rintaäänellä)

En nyt tarkoita, että vika välttämättä olisi miehessä (itse en ainakaan ole tuntemattomien miesten kanssa kovin hyvä kommunikoimaan intiimiasioista, se on omaa syytäni), vaan enemmän ärsyttää se, että monet miehet eivät edes yritä ymmärtää naisten ongelmia ja kun homma ei toimi niin heti kurkitaan vehreämmille niityille aidan yli, eikä edes yritä korjata asioita.

Mimmonen ''rakkaussuhde'' on kyseessä, jos asia heti korjataan salasuhteilla.. Onko pakko omien eläimellisten halujen vuoksi satuttaa kumppania. Nykyään itsetyydykseen on sentään keksitty monia hyviä apuvälineitäkin, c'mon ihmiset..
        Itse ehdotin joskus miehelleni avoimempaa suhdetta, koska itse olin kiireinen ja aika siis kortilla. Hän taas on hyvin seksuaalinen ihminen (kuten minäkin), mutta sanoi heti ehdottoman ein. Haluaa mieluummin odottaa minua, koska ei kuulemma yksinkertaisesti halua muita. Näin loppupeleissä arvostan tuota päätöstä suuresti ja luotan häneen, joten ei tulisi mieleenkään itse hyppiä muiden miesten lakanoissa.. Ällöttää ajatuskin.

• gfdgfdgdfg

tärkeintä on pestä k-ulli ja takapuoli hyvin,ettei tule haju haittoja matkalle mukaan

• hotel california

No eikös hotelli ole kaikkein helpoin juttu?
      Hotellissa eivät kummastele mitään, sitä ei tarvitse ajatella (kokeiltu on),
      Naapurikaupungista, jos asutte kovin pienellä paikkakunnalla.

• japeko

naiset!!!!!!! jotka haukutte miehiä vieraassa käymisessä.... annatko miehelles tarpeeksi!!!! haluutko itse myös!!!!! älä hauku muita ennen kuin oma pesä kunnossa..... meidänkin emäntä kehuu kovasti mutta totuudella toinenkin puoli.... tyyliin et viimevuona sain kerran ja tänä vuonna ullut hiljaisempaa...... ite kannatan hotellia....... neutraalia maastoa ei siteitä kummallakaan...

• Alissa

Ota avioero ja tee sen jälkeen mitä lystää! Vaikka toinen sanoo että pettäminen käy niin se varmasti satuttaa siltiki toista!

• Nyt yli 30v naimisis
        Alissa kirjoitti:

Ota avioero ja tee sen jälkeen mitä lystää! Vaikka toinen sanoo että pettäminen käy niin se varmasti satuttaa siltiki toista!

Eihän se ole pettämistä, jos toinen antaa luvan. Itse annoin luvan miehelleni jotain 25vuotta sitten ehdolla, että mun täytyy saada aina tietää. Mies kävikin pari kertaa ja kertoi mulle mitä oli tapahtunut. Viimein ilmoitti, että ei enää huvita, kun se ei ole kiellettyä hedelmää. Tämähän oli tarkoituksenikin!

• Planttu mikä planttu

Ehkä sinunkin kannattaisi katsoa peiliin ja kysyä mikä vikana, jos vaimoa ei kiinnosta rakastelu kanssasi. Uskottomuus vie suhteen pääteasemalle, ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti jäät kiinni mahdollismman pian.

• Oiskohan näin?

Teidän emäntä on se aloittajan salarakas. Oot huono sängyssä.

• hahahahahah

annatko itse naisellesi? jos nainen on pelkästään antava osapuoli, voi kiinnostus lopahtaa aika äkkiä..

• sinkku123

silloin ku ite seurustelin niin annoin enemmän mitä mies pyys. Erottii silti ku se oli väkivaltanen paska. että kyl toi on mun mielest väärin et pitää käydä jossain vieraissa!!!

• rintsikat

Kyllä herasmiehille annetaan, mut ruinaajille käännetään selkä ja pieraistan pälle, senkun menet hotelliin vaan.

• Kocenut

Noilla, niin ihanilla salarakkailla tuntuu olevan halu jättää kokemukseni mukaan merkki, eli tässä sun tapauksessa vaimolles salaviesti, että vieraissa oot käynyt.
      Merkki jota me miehet ei ees tajuta voi olla esim. johonkin paikkaan kätketty koru/sormus, jonka vaimosi löytää siivotessaan kotianne. Hiusharjasta löydetyt pitkät vaaleat hiukset, vaikka muijas ois lyhyt-tukkainen brune.
      Suosittelen ettet ikinä veis panoas kotiisi tai mökillesi, naiset ovat julmia, käyttävät miestä julmasti hyväkseen, jos saavat siihen aiheen, erotilanteissa erityten, saadakseen fyrkkaa maksimimäärän.
      Nauti ja hoida salarakkaasi muualla kuin himaoloissa, jos et tahdo vaikeuksia :)

• HIV pysäyttäis

Just joo, naiset on tosi julmia. Olet kyllä uskomaton paskiainen, että kehtaat vaimoas pettää!!! Toivottavasti saat sellaisen taudin itsees, ettet siitä ikinä selviä.

• Kappasnäin
        HIV pysäyttäis kirjoitti:

Just joo, naiset on tosi julmia. Olet kyllä uskomaton paskiainen, että kehtaat vaimoas pettää!!! Toivottavasti saat sellaisen taudin itsees, ettet siitä ikinä selviä.

Vai naiset ei oo julmia? Sitä niinku tuommosesta toivotaan tuntemattomalle tappavia tauteja. Voi vittu, että oot sairas luonne. Ei kai muuta, kun repiköön rutto kasvosi. Vitun psyko.

• idid

Japeko on tyypillinen luuseriäijä. Ei osaa erota vaan roikkuu suhteessa joka ei tyydytä ja heti on emännän vika kun ei mikään toimi. Eroa luuseri, niin sit saat panna yllin kyllin kaikkea mikä liikkuu. Taitaa olla sun kaltaiselle liian haastavaa olla yksin kun joutuu tekemään itse kotityöt siivoamisesta pyykinpesuun ja elelemään ilman emännän psyykkistä turvaa. Heikkoutta!
      Toivotaan että aloittajakin jää touhuistaan joku kaunis päivä kiinni panohoransa kanssa!

• japeko

siis ilmeisesti luuseri olen teen vuorotyötä 2 lastani kulkee MINUN kyydillä hoitoon ja useimmiten takas kun RAKAS talon parempi puolisko ei ehdi töiden ja harrasteiden ohella hakea lapsia hoidosta. parempi puolisko kyllä hoitaa ja leikkii lastemme kanssa muutaman tunnin päivässä myöskin viikonloppuisin. pää asiassa jos hän ei ole töissä niin joku harrastus on päällänsä. näin myös lapsemme kulkee minun työvuoron mukaan hoidossa täten parempi puolisko harrastaa sitä mitä tahtoo. ja näin luuserina opettelin jo teininä siivoamisen ja ruuan laiton ettemme kuolisi nälkään ja eläisi paskassa. ja jos yksin asumisesta puhut niin harjoittelin sitäkin kymmenkunta vuotta enennen kuin nykyinen tuli raskaaksi " vahingossa" siis rakkautemme syttyi myöhemmin..... siis OLEN KAIT IKUINEN LUUSERIÄIJÄ.....

• diiipadaaba

Hassua toi, että kyselee tuoksujen jäämisestä yms.

Mies ei taida tajuta, että jos tekee tempun kotonaan tai mökillä nii vaihtaa lakanat ja tuulettaa....

Katsoin just toista sivua, ja silmiin osui sellainen juttu... hotelli 45e. Se ei tod. oo paljoo.... ja mielestäni mies maksaa vaikka se olis kummankin kiva. Sei ei tee naisesta huonoa jos reikäänsä vastaa ottaa ilmaisen paikan ja ruuan.

Mut taitaa ap. olla jotenkin kokomaton, ku kysyy tollasta. Mä kävin laittomissa jutuissa jo ala-asteiässä....

• Minä käyn vieläkin.

• Sika sika

Sika siis jo pienestä pitäen...

• Sokopaimen
        Sika sika kirjoitti:

Sika siis jo pienestä pitäen...

Asutko sikalassa ja olet pieni possukka?

• V... älykääpiöt

Sähän oletkin sitten kova äijjä vaiko muija. mut hyvä jos voi peiliin katso ja todeta aika ämmä.

• ;)

tapaatte paikassa jonne vaimosi ei koskaan mene - keittiössä.

• ;)

muista että jotkut naiset, saatuaan selville miehen pettämisistä, leikkaavat miehen kalun irti kun ovat ensin juottaneet tai huumanneet miehen ... silloin saattaa kaduttaa ;)

• söopwä

Höpö-höpö
        Onkos sitä mikään pakko jäädä kiinni.
        Kymmeniä naisia olen nussinut suhteessa ollessani jäämättä kiinni.
        On elinehto saada myös vierasta, ei voi mitään sille, että on aktiivinen..panettaa..

• fjfjdkfjkd
        söopwä kirjoitti:

Höpö-höpö
        On elinehto saada myös vierasta, ei voi mitään sille, että on aktiivinen..panettaa..

Ei sun tarviikkaan jäädä kuin kerran kiinni. Toivottavasti munas lähtee samantien. Pettureille ihan oikein.

• 65v mummo
        söopwä kirjoitti:

Höpö-höpö

Kysyin kerran asiantuntialta mikä saa miehet menee vieraisiin sain vastauksen että "kyseessä on henkisesti vajaa jonka pitää osoittaa pystyvänsä johonkin" vastaaja oli mies ja minä teini ikäinen tyttö joka kärsin isäni maineen takia.
        Ei tarvi mennä mihinkään yli 40 vuotta olen ollut valmis lähes aina en ihan heti synnytyksen jälkeen. Yhdyn myös siihen mielipiteeseen että on miehessä itsesäkin vikaa jos akka ei anna meillä moista kiistakapulaa ei ole onneksi ollut eikä ole nytkää. Kehittäkää suhdettanne ja pitäkää hauskaa keskenänne käyttäkää mielikuvitusta jos on tarpeen ja yleensä on hyvä

• cikomo
        söopwä kirjoitti:

Höpö-höpö

Salli muijalles sama elinehto.

• wal-lu

Itse olen hankkinut itselleni piilopirtin, joka on vain minun käytössäni.
      Maaseudulta saattaa löytää todella edullisesti ihan ok-kunnossa olevia taloja, ei kuitenkaan järven rannasta, niillä on hintaa ja ne pitävät hintansa.

• MM-64

Piilopirtin voi hankkia myös kimppakämppänä.
        Kokemusta on, toimii.

• hah 253929

Ei ihme ettei kotona saa tarpeeksi kun ei edes pettämistä osata ilman jonkun ohjeita.

Juma mikä luuseri tämä OP.

• ei huoramiehille!

Yököttäviä vehkeen jakajia, vaikka ovat kiltisti suhteessa. Sitä kutsutaan huoraamiseksi. Paskaisia äijiä paskaisine vehkeineen jakamassa vehjettään eri naisille! Hyi hitto! Ja nainen istuu himassa autuaan tietämättömänä, että mies on jakelukone. Siihen asti homma luistaa, kunnes nainen saa huoramieheltään jonkun tippurin! Kuka nainen haluaa suomalaisen pettäjäjuntin............

• kdjgssssssssssssssss

Yököttäviä piparin jakajia, vaikka ovat kiltisti suhteessa. Sitä kutsutaan huoraamiseksi. Paskaisia akkoja paskaisine pimperoineen jakamassa kolojaan eri miehille. Hyi hitto! Ja mies istuu himassa autuaan tietämättömänä, että nainen on jakelukone. Siihen asti homma luistaa, kunnes mies saa huoranaiseltaan jonkun tippurin! Kuka mies haluaa suomalaisen pettäjäjuntin...........

Eli suomeks sanottuna naiset on yhtä kovia pettään kun miehetkin. Ja ulkomaalaiset pettää yhtälailla kun suomalaiset, jossain maissa se onkin ihan ok jos mies pettää

• Ei onnistu yksin

Entäs ne jakavat naiset.????????????????
        Ovat putipuhtaita ja viattomia enkelinpentuja vai ?????????????????

• sairasta sakkia
        kdjgssssssssssssssss kirjoitti:

Yököttäviä piparin jakajia, vaikka ovat kiltisti suhteessa. Sitä kutsutaan huoraamiseksi. Paskaisia akkoja paskaisine pimperoineen jakamassa kolojaan eri miehille. Hyi hitto! Ja mies istuu himassa autuaan tietämättömänä, että nainen on jakelukone. Siihen asti homma luistaa, kunnes mies saa huoranaiseltaan jonkun tippurin! Kuka mies haluaa suomalaisen pettäjäjuntin...........

Eli suomeks sanottuna naiset on yhtä kovia pettään kun miehetkin. Ja ulkomaalaiset pettää yhtälailla kun suomalaiset, jossain maissa se onkin ihan ok jos mies pettää

missä vitun maassa ok ?. sinne vaan pettäjämiehet.

• siveysvyö
        Ei onnistu yksin kirjoitti:

Entäs ne jakavat naiset.????????????????
        Ovat putipuhtaita ja viattomia enkelinpentuja vai ?????????????????

jakaminen on pikkusen eri asia kun pettäminen.

• Vain yksi neuvo

Mene lääkäriin!

• Tauditon-10

Onko sinulla jo tauti?

• Sama neuvo
        Tauditon-10 kirjoitti:

Onko sinulla jo tauti?

Sama neuvo. Lääkäriin. Psykiatrian erikois sellaiselle siis.

• ie

Jos et uskalla viedä kotiin niin parempi olla ilman. Epäilen vain onko sitä naista vielä olemassakaan.

• kellari

paras kun erot entisestä niin sat vapaasti köyriä missä huvittaa..

• toinen neuvo

hanki itsellesi itsetuntoa muuten kuin pettämällä. Idiootti!

• Naitattaaaaaaaaa

IDIOOTTI !
        Ei ole kysymys itsetunnosta vaan seksihaluista eli naimisesta.

• Tunnoton

Toivottavasti jäätte kiinni! Säälittävät P a s k a p ä ä t !

• 6+5

Vastaan kolmelle edelliselle (luultavasti sama ihminen eri nimimerkeillä)
        Mikäli oma parisuhteesi ei toimi edes seksin alueella, onko sinulla mielestäsi oikeus arvostella muita, joilla ehkä vielä joku pää toimii?
        Panosta enemmän omaan suhteeseesi...

• scamber

kannattaa unohtaa koko juttu... siitä jää aina kiinni ellei tää toinen nainen asu sotkamossa ja toinen helsinkissä, mutta siitäkin on kavereita jäänyt kiinni ja ei millään hajuen perusteella tai ym vaan ihan sana kulkee :D mun suositus käytä kättä jos ei oma muija riitä... itse olen pari kertaa pettänyt ja kertaakaan en ole selvinnyt... kyllä siinä saattaa tovi mennä että nainen ei tiedä, mutta noilla naisilla tuntuu olevan koko suomen kattava verkosto...:D joten omaa kättä ja käytä välillä oikeaa niin tuntuu kun saisit kolmea eriä :D

• BUSTED ;)

jep. kaverini asuu helsingissä ja poikaystävä petti häntä rovaniemen reissulla, ja silti jäi kiinni, kiitos Facebookin =D

• O tempora o mores

Ylläpito taas provoilee ...

Mutta hämmennystä vaan, jotta miksiköhän teillä on puoliskot, jos pitää vieraissa käydä?

Ehkä kyse on täydellisestä sitoutumiskyvyttömyydestä ja samalla tunnevammaisuudesta.

Toivon, että jäät kiinni mahdollisimman pian.

• Tervettä seksiä

Olet itse tunnevammainen.
        Minuu vaan naitattaa ihan terveesti.

Sitäpaitsi, kuka meistä on ihan terve?

• perverssiä

Miksi näitä samoja salarakas tai pettämisjuttuja tänne etusivuille tällätään jatkuvalla syötöllä?

Siksikö, että kyvyttömät tai muuten munattomat pääsee taas niitä kaluamaan ja tuomitsemaan. Kai tästä joku tyydytyksen saa, kun saa huoritella ja räksyttää.

• Kysyn vaan

Perverssi!!!
        Miksi päivystät palstalla perverssejä juttuja 24/7????

• 6+20

Kun pettämään lähdetään niin petetään sitten kunnolla, eli omassa aviovuoteessa tulee hyvät kielletyn hedelmän kiksit. Ja sit vähän jännitystä ilmassa kans, aijai kun hyvin jöpöttääkin sitten.

• imppai

mänkee mehtään uimmaan niin kuin simpauttajassa imppa teki

• ......

HUORA!

• Onpa ongelma

On tää maailma ihmeellinen paikka. Miten tollaset moukat saa naisia.. että oikein useampaa pyörität samaan aikaan. Tollanen touhu osuu vielä omaan nilkkaan.

• Isompi ongelma

>On tää maailma ihmeellinen paikka. Miten tollaset moukat saa naisia.. että oikein useampaa pyörität samaan aikaan>

Oletko myös itse vailla useampaa naista, kun niin kyselet monikossa?
        Oletpa oikea huoripukki.

• Kassu75

Hotelli tai vuokramökki on paras. Ei kotia tms, koska aina jää hiuspinni tms pikkuhousua. Autossa on myös mukava köyriä.

• vaimo

"Keijox"...Ihan sama mitä teet, mut toivottavasti jäät kiinni...(kuten tollasissa asioissa yleensä aina käy ennemmin tai myöhemmin ) ja menetät molemmat. Ällöttää tollaset luuserit joilla ei ole munaa laittaa entistä suhdetta poikki enneko alkaa säätää jonkun muun kanssa. Toivottavasti saat jonkun sukupuolitaudin!!

• Haluatkos sinäkin?

On niin kiva jakaa munaa kaikille halukkaille!

• toimii varmasti

osta asuntoauto

• Yualle

Hotelliviikonloppu esim. vieraan paikkakunnan Cumuluksessa. 67e/yö. Ei paha. Toimii.

• kadu ja tee parannus

Kaikki tulee kerran ilmi, et voi salata jumalalta mitään
      ihminen niittää mitä hän kylvää, muista se.

• rva47

Näinhän se on, vain jumala tietää, eikä onneksi kerro kenellekään...
        Siksi pettäminen on niin ihanaa ja helppoa. Paikan löytäminen tosin usein vaikeaa. Auto, asuntoauto, kaverin koti, kesämökki, sauna, mielestäni hotelli kuitenkin parhain vaihtoehto. Mikäli molemmat perheellisiä, voi olla vaikeaa, mikäli työhön ei kuulu matkoja.
        Kertokaa parempia vinkkejä!

• ooolalaaaaaa
        rva47 kirjoitti:

Siksi pettäminen on niin ihanaa ja helppoa. Paikan löytäminen tosin usein vaikeaa. Auto, asuntoauto, kaverin koti, kesämökki, sauna, mielestäni hotelli kuitenkin parhain vaihtoehto. Mikäli molemmat perheellisiä, voi olla vaikeaa, mikäli työhön ei kuulu matkoja.

Niin. Jos toinen olisi edes vapaa niin voisi sen luona....
        Vinkkejä vaikea kertoa kun ei tiedä tilannetta tarkemmin. Jos olisi kesä voisi mennä metsään. Olla käpy selän alla.....

• Toinen mono jo
        rva47 kirjoitti:

haudan reunalla (47) ja kyselee vinkkejä:)))).
        Kielii mielikuvituksettomasta yksilöstä.

• Taas näitä...

Näin miehenä täytyy sanoa, että tuommosilta pettäjäukoilta pitäs leikata munat pois. Kannattas ensin olla oikea mies ja lopettaa nykyinen suhde ennen vieraisiin menoa.

Toivottavasti jäät kiinni ja naisesi älyää jättää sinut.

• Munat naulaan

Sinulta sitten vois leikkaa munat pois, koska ne on sulle tarpeettomat, kun et nitä kerran käytä.

• tosi sallaenen

www.salla.fi

• Missä rehellisyys?

Sukkulalla avaruuteen kumpikin ilman happea !!!

• moni ajattelee samoi

Aina joku tietää,aistii,näkee,kyllä jutut kulkee olit sit hotellissa,saunassa tai avomerellä,eiköhän se ole joko molemmille vierasta tai yhteinen kimppa heh
        luvalla tottakait sehän on paras.Ero tulossa kun jäät nalkkiin .Hajut,naisen aavistus että olet käynyt vieraissa on helposti sinusta tunnistettavissa,teet jotain erilailla omassa kotona niin se epäilyttää,tai olet muuten outo,yms..

• noh noh
        moni ajattelee samoi kirjoitti:

Aina joku tietää,aistii,näkee,kyllä jutut kulkee olit sit hotellissa,saunassa tai avomerellä,eiköhän se ole joko molemmille vierasta tai yhteinen kimppa heh
        luvalla tottakait sehän on paras.Ero tulossa kun jäät nalkkiin .Hajut,naisen aavistus että olet käynyt vieraissa on helposti sinusta tunnistettavissa,teet jotain erilailla omassa kotona niin se epäilyttää,tai olet muuten outo,yms..

Ei pidä paikkansa aina. Melkein viiden vuoden kokemus.

• voi helv...
        noh noh kirjoitti:

Ei pidä paikkansa aina. Melkein viiden vuoden kokemus.

Vitun idiootit, haaskaatte panohalunne. Viidessä vuodessa?.. sais vapaastikin, jos olis vapaa, mitä eikö oliskaan niin kiinostavaa, kun tollai sais vapaasti ihan, omas koton.

• noh noh
        voi helv... kirjoitti:

Vitun idiootit, haaskaatte panohalunne. Viidessä vuodessa?.. sais vapaastikin, jos olis vapaa, mitä eikö oliskaan niin kiinostavaa, kun tollai sais vapaasti ihan, omas koton.

Minä olen vapaa. Toinen ei. NÄIN on minulle hyvä.

• Kaksi luuseria
        noh noh kirjoitti:

Minä olen vapaa. Toinen ei. NÄIN on minulle hyvä.

kähmii salaa toisiaan vuositolkulla, hyvä näin:). Toisten selän takana toimiminen kertoo ihmisen arvomaailmasta kaiken.

• luuserit
        Kaksi luuseria kirjoitti:

kähmii salaa toisiaan vuositolkulla, hyvä näin:). Toisten selän takana toimiminen kertoo ihmisen arvomaailmasta kaiken.

Haittaaks se?

• nähty on

..kärähdät satavarmasti anyway joten unohda koko juttu. Jos muijas ei saa selville, sen toisen eukon äijä saa ja saat vielä turpaas kaupan päälle. Mitä järkee lähtee yhteiselle mökille vieraita kuskaamaan salaa ja panemaan??
      Hyppää mielummin koneeseen ja paina saksaan, hollantiin, thaimaaseen yms ja osta seuraa..

• kuukerin nelli

Autossa naitiin viime kesänä salarakkaan kanssa mutta se on surkeaa ja saa vain paikkansa kipeäksi. Minusta kannattaa viritellä yhteinen matka vaikka laivalle. Niin mekin.

• karkkipussi

sus siunatkoon, kait te muistitte tuliaisia kotiin viedä.

• <rwgahjipoeohjoq

menkää sänkyy panee seksimään sin vittu

• Näin se on!!!

Miksi ei,, Ajakaa auto vaan jonnekkin syrjämmelle, lämpöä päälle ja takapenkille. Siitä sitten kiksis, kiksis:). Kesällä on monia vaihtoehtoja: Esim luonto on hyvä vaihtoehto: Huopa vaan mukaan ja mättähälle. Muuten jos olet mies, jossain vaiheessa tämä pettämishomma valkenee varmaan vaimollesi, koska naisen tuntu näissä asioissa on hyvin herkkä. Voihan olla, ettei seksi enää maistu sen jälkeen kunnolla? Vai?
      Senlisäksi kannattaa olla varovainen, ja käyttää ehkäisyä. Koska nykyisin monilla ns, toisilla naisilla voi olla tapana ns, panettaa itsensä sinulla paksuksi ja näin sitoa pallo tiukemmin jalkaasi.
      ei kannata uskoa, jos toinen vaikka vakuuttaa, että ehkäisy on järjestyksessä

• kirike

1)
      Salatapaamiset on huono idea.

2)
      Oletko ottanut huomioon että voi tulla niin paska olo että pitää kertoo puolisolle, tai sitten oma suhde kuihtuu pois.

3)
      jos, et keksi, missä voisi tavata -niin älä tapaa, maailma on täynnä paikkoja.

• myöskin salarakas

hei haloo! aikuisiahan tässä ollaan ja miksei pieni lemmenleikki olisi oikein :) piristää meitä kaikkia varmasti kun saamme tuntea hetken tod. huomiota.

• nelli-neiti

Kivaa se on joka tapauksessa...

• Todellista huomiota

olla hetki jonkun nobodyn masturbaatioastiana:)))). Olet hieman hassu.

• Nainen-78

Hotelliin.

• Alissa

Toivottavasti jäät kiinni huoraamisesta!

• Senkin pihistäjä

Toivottavasti jäät kiinni siitä, että aina pihistelet.

• näin meillä
        Senkin pihistäjä kirjoitti:

Toivottavasti jäät kiinni siitä, että aina pihistelet.

jos sun akkas pihistelee, osta opas parempaan seksiin.

• Omppua, nam, nam!

Jos on hyvä farmari ja siinä verhot, niin se on halpa ratkaisu.

jos on rahaa, niin Omppu hotelli on hyvä ratkaisu. Luottokortilla pääsee Omppu hotelliin sisään, ei ole respaa kyttäilemässä.

• Homomies

Neuvoksi sulle: Kokeile mieluummin meitä miehiä. Jos haluut jotain seikkailua ja hyvää seksiä, mene paikkakuntasi gaypalstalle ja iske sieltä mieleinen mies itsellesi. Me miehet varmasti pidämme sinua paremmin hyvänä kun naiset, ja tiedäthän, että vaan toinen mies voi tietää mistä toinen kundi tykkää?
      Me ei jäädä roikkumaan suhun kiinni, ja meillä on yleensä oma koti, johon voit tulla ja sänky valmiina sua varten. Käydään tietty sitten suihkussa ja voin vaikka pestä itse selkäsi ja pyllysi. Lähdet kotiin nauttineena ja pussit tyhjinä. Tiedä,vaikka näistä hetkistä syntyy jatkuva ystävyyssuhde.
      Tiettynä edellytyksenä tietysti siihen, että olet ok näköinen siisti ja kunnollinen, Et siis epäsiisti ja läski, vaikka voi sitä massuakin silleen pikkasen olla. Kokeile,et kadu?

• Trio

Pääseekö teidän kimppaan. Vaimo kovin haluton. Me miehethän ymmärrämme toisiamme. Käviskös vaikka kortinpelun merkeissä.

• Teko ja sen seuraus

Mitä tahansa tulet tekemään, muista että totuus tulee paljastumaan ennemmin tai myöhemmin. Ja teoillanne voi olla hyvinkin ikäviä seurauksia. Johonkin sattuu aina.

Mun ex toi meille kotiin naisia ja täytyy sanoa että hiukisa löytyi sängystä, suihkusta, vaatteista, matolta. Vaatekaapista varastettiin upeimmat alusvaatteeni. Exän vaatteissa oli meikkijälkiä. Laittoi mut pesemään ja kielsi kaiken jos kysyin. Enhän sitä sitten pitkään jaksanut, hintana alkoi olemaan oma mielenterveys. Nyt olen onnellisesti eronnut.

Ei voi sanoa kuin, että halveksin kaikkia osapuolia. Oma koti on pyhä paikka.

• 12+1

Totta,
        ei ikinä vieraita omaan kotiini, muualla kyllä.

• Keskiiiii

Itse hoidan homman aina autossa. Hieman ahdasta, mutta toisaalta jännitävää.

• issekseni

No sepä oiva paikka! Sitähän voi vaikka ajaessa toisella kädellä itseään viihdyttää. Toki voi pysäyttääkin johonkin tienvarteen, ettei aja tieltä, jos oikein innostut itsesi kanssa. Itse ne hommat kannattaa hoitaa: ei tarvita hotellia eikä mökkiä, ei jää hajuja eikä omatunto kolkuta. Hieno oivallus.

• Ost mini

Ei kyllä voi olla pidemmän päälle.

• kusiSpöögi

Kuka näitä älyttömiä juttuja avaa siellä ylläpidossa...milloin mitäkin aivan älytöntä paskaa...

ja typerykset vastaa,

eikö teillä ole parempaa tekemistä ?????

AAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhh..

t. Eksynyt tänne vahingossa

• Olet niin herkässä

saitkos jo pelkästä palstan lukemisesta???

• Panoraamamies

Kyllä minä harkitsisin autossa. Ihan hyä paneskella ja tietty pakettiauto, tai matkailuauto on aivan 100%!!

• Geelisatula

Taloyhtiön pyörävarasto.

• Jake988

mitäs sitte ku laittaa munan suuhu :DDD

• tgbnhy3edc

mies tai nainen,huora kumminkin

• JK

EI MIHINKÄÄN

• Et sillee

Idiootit erotkaa, jos seksihalut ei mene yksiin. Pettäminen on syvältä. Älä tee toiselle sitä mitä et haluaisi itsellekkään tehtävän.

• 20
        Et sillee kirjoitti:

Idiootit erotkaa, jos seksihalut ei mene yksiin. Pettäminen on syvältä. Älä tee toiselle sitä mitä et haluaisi itsellekkään tehtävän.

Entäpä,
        jos molemmat tykkäävät toisistaan, mutta myös välillä vaihtelusta, jopa kimpasta?
        Meitä on siis kaksi idioottia yhdessä, voi voi.

• Neljästään
        20 kirjoitti:

Entäpä,
        jos molemmat tykkäävät toisistaan, mutta myös välillä vaihtelusta, jopa kimpasta?
        Meitä on siis kaksi idioottia yhdessä, voi voi.

Mut tämä tyyppihän ei halua kärytä. Sit asia aivan eri jos molemmat haluaa vierasta. Voi olla et se vieras onkin parempi seksikumppani.

• ihmettelen että viitsitte edes vastata tähän viestiin. selvä provo...

• juuu-uu

"ei kannata pihistellä" "oma moka, jos ei anna"
      siis ei v****.. kannattais todellaki erota ja ottaa joku nymfo niin eiköhän sitte tarpeet kohtaa. oksettavaa, leikatkaa pallinne irti, ei kaikki ole noin "aktiivisia". hyi.

• minäkö vaa näi tuumi

toivottavast narahdat v...n m.l.k.u.jos noi hemmeti säälittävä olet.ja iha turhaa kenenkää sanoo,et ku oma ei anna.ittest se o kii,turhaa siit muit syyttää.sä voit vaik sitä salahoitoa painaa vaix kerronx miss..??toivon ett myös sun muijas antaa muill,saatpaha vähä pässilihaa.hahahha

• kyltsi12456

Vie salarakas syömään ja hotelliin tietenkin..vai oletko pihi...

• Sinkku123

se ei haluu vaa tuhlata siihen kuitenkaa nii paljoo.. muute se olis keksiny ton ite... (hotellin)

• vai niin

Kaatopaikka olisi ihan hyvä tai jätevesipuhdistamo, ei jää parfyymit tuoksumaan. Miks ei lietelantalakin. Juuri teille sopiva paikka. Siellä voit himojasi tyydytellä, tuskin vaimoa liikauttaa onnellisena kotona.

• IPPjl

Mitä ihmisiä nykyään vaivaa, ja oikein netissä pitää kysellä mihin lähtis panemaa "salarakkaan" kanssa...voi jeesus, jos nyt ei oma muija riitä niin lähde sit kävelemään siit suhteesta.

• herää tähän päivään

hei haloo.... miks lähteä salarakkaan kanssa mihinkään... omassa suhteessa ilmeisesti homma kusee... eroa... ihme touhua nyky päivän ihmisillä... ei osata arvostaa suhdetta ja tehdä sen eteen töitä..

• aiemmin herännyt

Onneksi entisaikaan osattiin hoitaa nämäkin asiat paremmin:
        Avioliitot olivat suvun järjestämiä, naisille oli kunnia päästä paremman perheen rouvaksi suvaitakseen, kuinka miehet kävivät panemassa alempaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvat pikkupiiat paksuiksi (ehkäisyä ei silloinkaan haluttu/ osattu käyttää) ja nämä syntiset naiset karkoitettiin yhteisöstä.

Mutta onneksi nykyisin osataan hoitaa parisuhdetta; pikkulapset hoitoon ja pariskunta lomalle; mies esim. thaikkuihin, rouva meditointiretriittiin luostariin.

• Toi on julmaa...

Jospa ensin eroaisitte tahoillanne, niin ei tarvi hiiviskellä ja satuttaa kumppaneitanne. Toivottavasti jäätte kiinni, olisi teille molemmille ihan oikein. Kumppaneitanne käy sääliksi, että ovat löytäneet noin kieroon kasvaneet tapaukset.

• pete pettri

vie ukkosi eteen ja aktin jälkeen juo vulvasi pesuvesi

se on PETTÄJÄN VALA ja olet ARJEN S ANKARI

• 13456789olmhytreegdd

Vittu vie vaikka perseeseen, ei kiinnosta.

• porin poika

tulkaa mun kämppääni, mä otan parit panot vuokraa :::))))

• KVL NAINEN

HOTELLI!!!!! HYVÄ KONSTI!!!

• Lampunkeksijä

Jomman kumman koti on hyvä paikka. Sieltä löytyy kaikki helpost, kuten suihkut, pyyhkeet, virvokkeet jne. Hetken päästä kun "pesät" jaetaan, niin helpottaa myös sitä pakkaus vaihetta paikkojen ollessa jo valmiiksi tuttuja molemmille.

• Avioliitto Pyhäliito

Älkää hyvät ihmiset pilatko elämäänne edes ajattelemalla tommosia. Mitä tuo elämään vilppi ja pettäminen muuta kuin tuskaa. Jokainen maksaa tekemisensä kerran. Minkä taakseen jättää sen eestään löytää. Maksun aika tulee. Avioliitto on Pyhä ja sinä sitä on kunnioitettava. Jumala ei jätä rankaisematta vääriä tekoja, mutta Siunaa jokaisen, joka toimii Hänen tahtonsa mukaan.

• lespo-hemmo

Helvetti - sen kuumin osasto.

• Petturinainen puhuu!

Itse olen ollut aktiivisessa suhteessa nyt päälle vuoden verran, tänä aikana olen pettänyt miestäni 7 kertaa, ja en mitään niin kadu kun sitä millaisen HUORAN olen itsestäni muille miehille tehnyt! Ei ole mitään kamalampaa kuin se, että toinen istuu kotona tietämättömänä pettoreissuistani ja sanoo koko sydämmestään rakastavansa minua aina kun näkee minut ja ettei ikinä satuttaisi minua tahallaan; itse ei voi puhtaalla omallatunnolla sanoo takaisin; sitäkö sinä haluat! Haluatko tosiaan miettiä joka kerta kun näet toisen, kosketat tai juttelet, että olet sitä ketä eniten rakastat, satuttanut eniten koko maailmassa?!
      Sano mun sanoneen: se ei ole helppo taakka kantaa, sillä mun mieheni ja sun naises ansaitsit paremman kumppanin kun meidät! Sä ajattelet pettämistä ja oot toteuttamassa sitä -ehkä jo toteuttanut-, ja minä olen jo maineeni huorana täälläpäin saanut..

Pettämis -jutut voi näyttää hauskalta ja helpolta jenkkielokuvissa, mutta todellisuus on aivan muuta..
      Että ei muuta kuin mietis nyt UUDEMMAN kerran pettoreissuas ja jos et tosiaan parisuhdettas saa siihen kuosiin että täytyy yhä miettiä vieraissa käyntiä, niin jätä naiseni; pienempi paha hänelle ja maineesi sekä omatuntosi säilyvät. Jos kuitenkin petät naistasi, niin olet yhtälailla huora kuin minä ja halveksin sinua, ihan niin kuin minun kanssani maanneet nauravat ja halveksivat minua; ja se on oikein, eli ei muuta kuin MIETI tarkkaan mitä teet!

• siinä !

amen. huora kuin huora kun itteensä jakelee. syntiä sekin.

• Luulin joskus että näin käy elokuvissa, jätä mielummin tää hoitos. Ja rakasta nykystä, loppujen lopuks te kummatkin ootte pettäjiä.

• olet idiootti mulkku

ja tällästä paskaa pitää laittaa ihan suomi24 etusivulle. voi s.....a sentään!!!!!!!!!

• ei ymmärrä!

Netin treffipalstat on sinun kaltaisia luusereita täynnä. Varsinkin varatut miehet hakevat sinkkupalstoilla (eikö ne tajua, etteivät ole edes sinkkuja!!) salaista seksiseuraa. Itse haluaisi vapaan sinkkumiehen, mutta nämä pettäjämiehet kansoittavat senkin paikan. Siinä tulee hiljalleen sellaiseen johtopäätökseen, ettei edes kannata mennä parisuhteeseen kenenkään miehen kanssa, kun näyttävät ahkeraan pettävän. Tietenkin myös naiset pettävät, mutta naisena puhun nyt sukupuolesta, johon itse kiinnitän huomiota. Totuus on se, että jos pettää yhtä, niin pettää varmasti toistakin. Siksi en koskaan ota itselleni edes salasuhteeksi salaseuraa hakevaa luuseria. Sellaisen kanssa tulee myöhemmin ongelmia!
      Kyse on moraalista, arvoista ja toisen asemaan asettumisesta. Näiltä pettäjäihmisiltä ne puuttuvat. Usein he tuntuvat olevan myös hyvin egoistisia (usein myös narsistisia), riippuvaisia (eivät osaa olla ilman toisen ihmisen tukea, läheisyyttä ja siksi eivät uskalla olla yksin sinkkuna) ja tunnekylmiä. Eiväthän he muuten pettäisi ja satuttaisi "rakkaintaan". En edes sääli heitä. He eivät ansaitse sääliä. Toivottavasti joku päivä putoavat oikein kunnolla päälleen, niin näkevät tekojensa seuraukset. Tosin narsistit eivät muutu edes silloin. Saakin olla tarkkana miesten kanssa, sillä pettäjiä on paljon. Varmaan sama juttu myös naisten kanssa, jos aloittajan seksikumppanikin on varattu. En tunne kuin kuvotusta tuollaisia kohtaan ja ihmettelen, miten tunnekylmiä oikein olette, kun voitte tuosta noin vaan mennä ja nauttia pettämisseksistä.

• 8+16

Nimimerkille: ei ymmärrä!
        Minkälaisesta seksistä sinä itse pidät? Saatko sitä tarpeeksi kumppaniltasi?
        Kirjoituksestasi päätellen vaikuttaa vähän siltä, ettei sinulla ole ketään. Ehkä et ole ollenkaan kiinnostunut seksistä? Miksi sitten moralisoit muita?

• The friend of karma

Voivoivoi jättäkää ne puolisonne ni voitte naidan vaikka vuorotellen siippojenne talojen katolla :D:D miten tää salarakasjuttu alkaa olee jo NIIN NORMAALIA. ei ole
      J Ä T T Ä K Ä Ä. Kyllä se muija meinaa huomaa kun sun kyrpäs ei nouse samalla tavalla ja sperman määrästä ainakin. ahah luulette ettette jää kiinni mut kuule karma kostaa ;) pippeli housunlahkeeseen ja jätä muijas ja jatka elämääs mut älä oo niin vitun itsekäs et toisen elämän meet pilaa, koska tuut jäämään tai te kumpikin tuutte jäämään kiinni tavalla TAI toisella. I promise.

• Pentti Presiis

EROA! PISTE! Sen jälkeen voit n..da niin paljon kuin haluat!

• asdasds

PETTÄMINEN ON VÄÄRIN JA VITUN VAJAKIT TEKEE VAIN NIIN ! ! !

• HAE PARANNUSTA

SIISPÄ OLET VAJAKKI

• Mieheltä haaste

Kuinka joku kehtaa täällä tunnustaa olevansa niin kyvytön että ei pysty pitää omaa vaimoaan halukkaana? Tekosyy tuo panetus kun oikea syy on kyvyttömyys hoitaa omaa tonttiaan. Hoida ekaksi oma tonttisi niin että ei tarvitse kärvistellä puutteessa kotona ja jos vielä sitten jaksat niin hoida naapurinkin tontti mutta epäilen että kukaan oikeasti haluaa kun siinä omassakin riittää sarkaa. Eikö tunnu naurettavan luuseri touhuilta tuommoiset miettimiset kun tosimiehen ei tarvisi rasittaa päätään moisella?

• aivan juupa

Mitä ainoo oikee on "oma" pää,tai sun jutussa "päätön"
      Kandee veivaa hanskaan,ennen ku pettää!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hotelliin voi aina

Hotelliin on aina hyvä viedä ja seuraavana aamuna voi nauttia aamiaisesta yhdessä tai käydä välillä uimassa yms. Täysin luottamuksellista ja molemmille jää mukavat muistot. ;)

• Viola W.

No mänkkee semmosseen ulukohuonneesseen, joka ei näin kylymmään aikkaan oo käytössä.
      Kylymä kangisttaa ja pijan.

• just...

Mikä ihmeen tarve ihmisillä on tuomita toisiaan?
      Jokainen eläköön oman elämänsä niinkun lystää ja
      katukoon omia erehdyksiään.

Menkää Omena-hotelliin,
      siellä ei ole edes henkilökuntaa ;)

• hhuhh

Ihmiset ovat uskomattoman vajaita. Aloittaja kyselee missä voi tavata salaa ja voiko oma nainen aistia sen hajuista tms., mutta porukka täällä alkaa saarnaamaan moraalista. Hankkikaa elämä! Siitä onko pettäminen oikein tai väärin voitte vaikka perustaa ihan oman ketjun.

• Onnellinen Mies.

Olin naimisissa 23 vuotta. Eka lapsi, joka oli, ja on edelleenkin maailman upein poika, syntyi 2- vuoden avioliiton jälkeen. Tähän asti kaikki OK.

Tämän jälkeen 5- vuotta hyvin "epänormaalia" avioelämää? Ei mikään onnistunut. Seksielämä lässähti totaalisesti. Vaikka kuinka yritin, vaimo kieltäytyi kaikista seksuaalisista toiminnoista. Tyydytin itse itseäni salaa vaimosta.

Hankin itselleni seksifilmejä ja lehtiä. Usei, yksin ollessani kotona, laitoin filmin pyörimään, tai luin ja katselin alastomia naisten/ naima- kuvia, ja tyydytin samalla itseäni. Halusin aivan mielettömästi päästä nussimaan OIKEAA NAISTA. Elin haaveiden ja mielikuvituksen maailmassa.

Usein kyyneleet valuivat pitkin poskiani, kun rukoilin luojaani päästämään minut pois tästä helvetistä. Koin itseni maailman hylkiöksi, joka ei saa naista niinkuin normaalit parisuhteessa olevat miehet. Teki mieli aivan älyttömästi käydä vieraissa. En kuitenkaan tehnyt sitä. En halunnut alentaa itseäni, Toisaalta en voinut loukata vaimoa. Odotin vuosia parempaa. Jos sittenkin kaikki muuttuisi paremmaksi?

Kuin vahingossa; syntyi vielä toinen lapsi. Hän on taas maailman IHANIN TYTÄR. Kerran, ja sen ainoan kerran, jolloin vaimo "antautui" minulle vielä viimeisen kerran, sain tyydyttää itseni naisen, sen naisen kanssa, johon olin vuosia sitten rakastunut.

Hän antautui minulle sillä ehdolla, että tekisin "tarpeeni" mahdollisimman nopeasti. Kuulemma hän ei tykkää koko "touhusta". Ei kuulemma ole tykännyt koskaan. Miksi hän tajusi sen vasta vuosien jälkeen? Miksi hän halusi naimisiin? Miksi hän ei pysynyt sinkkuna, yksin? Näitä kysymyksiä olen miettinyt vuosia, ja mietin edelleenkin.

Elämäni alkoi mennä päin puita. En kuitenkaan vielä menettänyt uskoani elämään ja parempaan, vaikka vaimo tiuski ja syytti minua kaikesta. Kun hän alkoi uhkailla tekevänsä itselleen jotakin, jolloin "pääsette hänestä eroon", kuten hän asian ilmaisi, laitoin asuntohakemuksen vireille. Halusin pois entisestä. Asunnon saatuani ilmoitin yllätetylle vaimolle, että haluan avioeron.
      Siitä vaan. Hoida asiasi koska olet tämän sopan keittänyt; kuului ylimielinen vastaus.

Asunnon saatuani olin vielä reilun vuoden "sinkkuna", ennenkuin tutustuin nykyiseen vaimooni. Pystyin olemaan ilman naisen kosketusta "uskollisena". Tyydytin edelleen itse itseni, fantasioimalla, esim: vaimon siskosta, tai veljen vaimosta ym. tuntemistani tutuista ihanista naisista. Myös anoppi kävi mielikuvissani.

Nyt 12-vuoden jälkeen olen onnellisesti naimisissa. Me asumme vaimon kanssa kahdestaan, ja käymme töissä. Meillä on neljä lasta. Molemmilla kaksi omaa edellisistä liitoista. Lisäksi kuusi lastenlasta yhteensä.

Kaikki tapahtunut reilusti. EI OLE TARVINNUT SALATAPAAMISIA.

• damdamfgt

Mene sellaseen seksikauppaan, jossa on lukittavat kopit. Siellä käy moni susipari hoitamassa hommat. Samalla voi katella filmejä. Siellä on paripenkki tai tuoleja. Ottakaa istuinaluset mukaan esim. pyyhe. Siellä on lukittavassa kopissa sellasii riippukeinuja jossa nainen voi seljällään keinua ja mies voi antaa vauhtia.

• Moraali Kunniaan

Huo r at ovat henkisesti sairaita ihmisiä, jotka eivät ymmärrä tekojensa seurauksia. Mm. sitä mieten paljon he aiheuttavat lapsilleen henkisiä kärsimyksiä.
      Avioerojen myötä itselleen ja lapsilleen taloudellisia menetyksiä.

Miettikää näitä asioita te huo r a pukit ja huo r at. Vaikka turhaahan minä teitä kehoitan miettimään, kun ei teillä ole aivoja millä miettiä, kun kaikki ajatuksenne on haarojenvälissä. Olette iljettäviä.

Kunnollisia, puolisoilleen uskollisia, rehellisiä, lapsiaan ja toisiaan rakastavia ihmisiä ei nykyään ole enää kuin 1-promille koko maapallon asukasmäärästä.

• toisinajattelijatar

Niin maailmassa on promillen verran aseksuaaleja. Tarkoitat varmaan niitä?

Jos koko muu väestö käyttäytyy eri tavalla kuin sinä (siihen promilleen kuuluvana) niin eikö sinulla yhtään herää kysymys, että olet ainoa ajatustesi kanssa tässä koko maapallolla? Weird? Miksi ihmeessä meidän muiden jäljelle jäävien miljoonien ihmisten pitäisi olla kanssasi samaa mieltä? Pitäisikö meidän muiden monen miljoonan ihmisen kuunnella sinua, vain sinua, että sinulla olisi hyvä olla?

Kannattaisko päivittä omat mielipiteensä?

• huuuuuoooooh !!!!!

VITTU KU OTTAA AIVOON TUOLANEN !!!! mihin veisin salarakkaani , ei v...u uskomatonta . ei pysty sanoin kuvailla kuinka nousee selkä krvat pystyyn . .vitun petturi...tunge kuule vaikka perseesees...

• hyvä vinkki.

Omassa kodissa. Niin että vaimo on kotona.

• Tää suomi on kyl niin tuppukylä, kaikki tuntee toisiinsa joten turha edes suunitella mitään tollaist. Sitä paitsi jos et vaimoltas saa niin et varmaan keneltäkään muilta ku kerran täältäki apua haet... looser

• Homma toimii

Oikeasti hommat hoidetaan hotellissa tai motellissa ja silloin on tärkeää ettei kumpikaan käytä mitään hajusteita tms. ja AINA maksetaan KÄTEISELLÄ!

Ja omaa puoliskoa ei saa nusaista 1-2 viikkoon jos sattuu saamaan vaikka "tuliaisia" tilapäishoidolta. Oireidsen ilmaantuessa mennään yksityiselle ja maksetaan käteisellä!

Eipä jää kiinni tiliotteista...

• Onnellinen exä

AP:lle ja kaikille muille moralisoijille!

Minusta pettäminen on ok, jos kotona ei saa riittävästi. Suhde on jo jotenkin pilalla muutenkin, jos haluaa toisen kainaloon. On vain ajan kysymys milloin turvallisesta, mutta tylsästä suhteesta lähtee pois. Alkuun kannattaa tosiaan kokeilla vierailla onko vaihtaminen sen väärti. Onko aita toisella puolen vihreämpää.

Exäni petti minua monesti ja tiesin kaikista hänen syrjähypyistään. Ei se minua haitannut, koska omat halut olivat hukassa. Rakastelu on ihmisille tärkeää ja jos ei itse pysty sitä tarjoamaan, niin on reilua, että antaa toiselle edes sen ilon, vaikka suhteessa onkin. Me päätettiin erota, koska huomasimme, että meitä piti yhdessä vain raha ja lapset. Ne ei minusta ole riittäviä syitä pysyä väkisin yhdessä. Elämä on aivan liian lyhyt tuhlattavaksi epätyydyttävään elämään. Olemme exän kanssa edelleen hyviä ystäviä ja hoidamme lapset kalentereidemme mukaan, kuten myös lasten kulut. Me jopa nykyään vaihdamme parisuhdekuulumisetkin ja neuvomme, jos on ongelmia uusien puolisoiden kanssa. Minä olen heidät jokaisen tavannut ja mukavia leidejä ovat olleet. Yhden kanssa jopa ystävystyin.

Jos haluaa peittää jälkensä, niin parasta on viedä nainen paikkaan, johon vakikumppani ei tule, ei tiedä missä se on, eikä sinne pääse. Mikä tahansa tuoksu, jopa hississä tarttunut parfyymin tuoksu tarttuu. Mikä tahansa toisen ihmisen tuoksu kyllä jää vaatteisiin. Ja sitten jos haluat oikein pitää salassa, niin kotona ei mikään saa muuttua. Nainen kyllä huomaa kaikki muutokset, jopa sen jos toinen on hyvällä tuulella uudesta kullastaan vaikka ei ole sitä ääneen sanonut. Kasvojen ilmeet eivät koskaan valehtele. Jos istut otsa kurtussa tv:n edessä niin istu jatkossakin, vaikka sisällä olisi ilo ja riemu.

Toinen on puhelin. Sopikaa etukäteen milloin viestejä saa laittaa. Yllättäen ilmestyvät viestit ja niiden lukeminen omituisiin aikoihin paljastaa jotain olevan käynnissä. Jos sopimus ei pidä, niin sulje puhelin illaksi. Avaa se silloin kun sinulle sopii. Exäni otti viestejä vastaan salailuvaiheessa aina klo 19-20.00. Eli samaan aikaan, kun tyuökaverit sille soitteli ja tekstaili. Eipä tullut mieleen, että yksi niistä oli joku toinen.

Sitten yllättävät vaateostokset jne laittaa naisen aistit käyntiin. Exäni jäi kiinni aikanaan, kun osti vaateita, pesetti kotona, mutta koskaan en nähnyt hänen niitä käyttävän. Tosin pettäminen oli aika alkuvaiheessa ja annoin hänelle luvan parin viikon mökötyksen jälkeen.

Yleisohje. Kaikki mikä muuttuu, sen nainen huomaa.

Pääasia, että molemmat on tyytyväisiä. Kehoitan kuitenkin puhumaan tulevan exän kanssa seksistä ja jos hän ei halua parantaa seksielämäänne niin kysy suoraan. Mitä pitää tehdä, että saa enemmän? Onko oikein, että toinen on puutteessa koko ajan? Ja viimeisenä, että jos vaimo ei reagoi mihinkään näihin kahteen kysymykseen niin tokaise, että sitten vaihtoehdoksi pitää hommata toinen nainen. Ja jos käy vielä niin, että hän kieltää kaiken hauskan sinulta, niin lopeta sinäkin hänen mieltymystensä täyttäminen. Ei koruja, ei lahjoja, ei kukkia, ei matkoja, ei mitään mistä hän pitää. Voit yllättyä positiivisesti. Nainen on siitä omituinen kapistus, että jos hän saa nämä asiat itse päättää niin se on ok, mutta jos se tehdään selän takana niin sitä ei anteeksi anneta.

• arjr

kyllä minä olen silti´sitä mieltä että miehellä pitää olla munaa laittaa suhde poikki ennenku rupeaa pettämään.
        se pettäminen on semmosta paskahousujen toimintaa.

• 15+20
        arjr kirjoitti:

kyllä minä olen silti´sitä mieltä että miehellä pitää olla munaa laittaa suhde poikki ennenku rupeaa pettämään.
        se pettäminen on semmosta paskahousujen toimintaa.

Samaa mieltä! Onneks me naiset voimme pettää, ilman että meidän tarvitsee laittaa suhdetta poikki.

• laatumies+
        15+20 kirjoitti:

Samaa mieltä! Onneks me naiset voimme pettää, ilman että meidän tarvitsee laittaa suhdetta poikki.

Juuri näin!
        Naisten petturuus on huomattavasti paljon yleisempää kuin kuvitellaan.
        Olen itse vapaa mies, kyvykäs monessa suhteessa ja ollut seksisuhteessa yli 100 naisen kanssa.
        Olisi melkoisen romaanin ainekset kasassa, jos kirjan viitsisi kirjoittaa kokemuksista.
        Enpä taida kuitenkaan, koska kunnioitan ihmisten yksityisyyttä.

• salam

Jossain vaiheessa kuitenkin totuus käy ilmi vaikka yrität peittää jäljet.....

• Uskomaton kolli

Hotelli, laivaristeily, tai etelänmatka kaikesta paras! Viikossa ehti jynsätä enemmänkin ja kiinijäämisen riski on pieni. Kyllä terve mies tarvitsee vaihtelua riipumatta siitä pihtaileeko oma akka tai ei. Parhaassa tapauksessa äijä oppii uusia temppuja millä voi viihdyttää omaa vaimokulta aviovuoteessa. Eli niin kuin pisnessmaailmassa sanotaan, oiva pettäminen on "a win win situation".

• Ei oo totta

Ei voi muuta sanoo ku kannattaisko ehkä harkita eroa jos on noin tyytymätön suhteeseen...ja miten kehtaa vielä täältä kysyä neuvoa missä pettää naistansa sen selän takana!! Saisit hävetä oikeesti!

• Hoitoon vain!

Ihan sairasta touhua - "molemmilla on tahoillamme suhde" - ette ole terveitä. Menkää molemmat hoitoon!

• jeppis jepulis

Mitäs sairasta siinä on? Älä tuomitse jos et tiedä tilannetta. Ei kaikki suhteet mene niinkuin elokuvissa. Oma vaimoni ei harrasta kanssani seksiä, vaikka itse haluaisin. Itse hän on jääny 3 kertaa kiinni pettämisestä, vieläpä eri miesten kanssa. Itse en ole pettäny, enkä edes pystyisi, koska akka vahtaa puhelintani, netinkäyttöä, menojani ja kaikkea, etten vain kuulemma vieraisiin menisi. Miksikö olen vielä suhteessa? Siksi, koska meillä on kaksi ihanaa lasta. Haluan olla kasvattamassa heitä ja tekemässä heidän elämästään hyvää. Sanon ihan suoraan, että kyllä kiinnoistaisi salasuhde tai ihan vaan naisen kosketus, mutta minkäs teet. Olen siis paska mies, joka haluaa pettää.

• vai lasten takia...
        jeppis jepulis kirjoitti:

Mitäs sairasta siinä on? Älä tuomitse jos et tiedä tilannetta. Ei kaikki suhteet mene niinkuin elokuvissa. Oma vaimoni ei harrasta kanssani seksiä, vaikka itse haluaisin. Itse hän on jääny 3 kertaa kiinni pettämisestä, vieläpä eri miesten kanssa. Itse en ole pettäny, enkä edes pystyisi, koska akka vahtaa puhelintani, netinkäyttöä, menojani ja kaikkea, etten vain kuulemma vieraisiin menisi. Miksikö olen vielä suhteessa? Siksi, koska meillä on kaksi ihanaa lasta. Haluan olla kasvattamassa heitä ja tekemässä heidän elämästään hyvää. Sanon ihan suoraan, että kyllä kiinnoistaisi salasuhde tai ihan vaan naisen kosketus, mutta minkäs teet. Olen siis paska mies, joka haluaa pettää.

Onklo PAKKO olla suhteessa johon ei ole tyytyväinen??!!!! paperi sisään ja ero, fucking simple, joten älä lässytä. Lasten takia, ihan naurettavaa!!!!!!! Kyllä lapset vaistoaa tuollaisen epäaidon suhteen, ajattelit heitä.
        Hanki sinäkin kunnon seksiopas, niin loppuu pettäminen!

• hanski54
        jeppis jepulis kirjoitti:

Minä ymmärrän, olen ollut samassa tilanteessa.
        Vaimoni kävi vieraissa ja minä olin lasten kanssa kotona.
        Olisin halunnut naisen läheisyyttä ja seuraa.
        En voinut heti vaimoni ensimmäisen petoskerran jälkeen katkaista välejä, vaan tein pitkän tähtäimen suunnitelman.
        Siirsin omaisuuden pikkuhiljaa turvaan, vaimo ei ymmärtänyt raha-asioista mitään.
        Annoin hänen ehdottaa eroa ja suostuin. Hän yritti lapsia mukaansa lähtiessään kotoa, mutta lapsetpa eivät lähteneetkään, he halusivat olla mieluummin isänsä kanssa.
        No, ero tuli, asunto sun muut jäivät minulle.
        Jatkoin elämääni lasten kanssa, lapset selvisivät hyvin, he ovat löytäneet paikkansa elämässä ja voivat hyvin.
        Itse olen hyvässä parisuhteessa, naimisiin tosin en mene enää koskaan, sen verran opin ensimmäisestä kerrasta.

• 18+12

Siis mihin hoitoon? Millä kriteereillä?
        Tuletko sinä hoitamaan meitä?

• !!!!!!!!!

"Minusta pettäminen on ok, jos kotona ei saa riittävästi. Suhde on jo jotenkin pilalla muutenkin, jos haluaa toisen kainaloon. On vain ajan kysymys milloin turvallisesta, mutta tylsästä suhteesta lähtee pois. Alkuun kannattaa tosiaan kokeilla vierailla onko vaihtaminen sen väärti. Onko aita toisella puolen vihreämpää."

Tässä tyypillisen egoistisen, tunneköyhän ja etenkin RIIPPUVAISEN ihmisen puhetta. Ei ole selkärankaa erota ja hoitaa asiaa rehellisesti vaan ajatellaan VAIN ja AINOASTAAN omaa hyötyä ja näkökantaa suhteessa. Sinkuksi ei ryhdytä, koska pelätään niin kamalasti yksinoloa ja ollaan mammanpoikia siinäkin asiassa. Tuollaisia riippoja ei halua moni itseensä roikkumaan. Säälittävää!!!!!!!!!!!!!!!!!

• VaraMiesPalvelu

Jos oikeesti jäät lasten takia tollaseen suhteeseen niin ei ole kyllä kaikki muumit laaksossa..jos joku akka vahtais tekemisiäni niin aika nopeesti tulis piste siihen hommaan. Sitä voi kasvattaa lapsia, vaikkei olisi edes yhdessä.

Mut jokainen tekee niinku haluaa ja parhaakseen näkee.

• jeppis jepulis

Voihan sitä toki kasvattaa lapsia vaikka ei olisi yhdessä, mutta mielummin minä pidän lapsille seuraa ja leikin heidän kanssaan, kun ei meinaa tuo lasten äiti siihen olla kykeneväinen. Kyllä minäkin lähtisin heti, jos ei lapsia olisi. Sen verran vittumainen suku hänen puoleltaan, että en edes halua suututtaa heitä. Mutta omapa on murheeni ja valintani. Haluan vain lapsieni parasta ajatella.

• adasasdasddasasdasd

Kai tajuat että pettäminen on paskamaisimpia asioita mitä voi toiselle ihmiselle tehdä. Mikset vaan pistä nykyistä suhdetta poikki?

AP:lla on kusta pää täynnä.

• Oletko aivan kusipää? Pettäminen on heikoille ja nössöille. Jos vaimosi pettää, jätä hänet, äläkä kosta! Olet säälittävä ihminen. Tätä se nykymaailma on. Vain seksi mielessä.

• seimar

Olisi paras unohtaa salasuhde ja olla uskollinen. Kaikkea vielä kyseletkin. Minäkin toivon kumppanillesi kypsempää miestä.

• 7 kertaa

Kannattaa vaan viedä omaan kotiin. Varmistaa ettei ensimmäinen rakas ole tulossa vähään aikaan kotiin. Aktin jälkeen jättää ikkunat raolleen ja heittää naikkonen kotiinsa. Toimii, todistettu juttu. 7 kertaa todistettu.

• Haltion

Jo eräs pitkäsäärinen pituushyppääjättäremmekin sen aikanaan jo tiesi, että CUM club rules!

Huonepalvelukin pelaa, ei tartte syömistäkään miettiä paneskelun tuoksinassa. Kunnon sandwich vain 13 euroa.

Viimeksi Kuopion Cumuluksessa ja seuraavat tällit sovittiin muutaman viikon päähän Tampereen Cumulukseen...

t. mies sinisessä Haltin takissa

• tahvo

toivottavasti tää on provo...............jos ei, niin ehdottaisin hirttopuuta molemmille

• maari-a

Mielenkkiintoinen paikkaehdotus.
        Mitähän asentoa suosittelet tai olet itse käyttänyt..?

• N44vee

Moi!
      Me käydään höyrysaunas silloin tälllöin aamusta jolloin niissä ei ole ketään muita. Kaikenlaisia juttuja siel voi harrastaa. Kesäisin luonto on paras. Ei kenenkään kotiin passaa mennä. Joskus hotellihuonekin ;))

• Ole bussikuski

niille kelpaa työtoveriensa kodit päivätaukojen aikana. Kyllä passaa kun lapset on kolutiellä ja puoliso töissä.

• juhis51

Höyrysauna kuulostaa kivalta idealta.
        Täytyypä testata joskus.
        Missä olet höyrysaunaa käyttänyt?
        Jossain hotellissa?

• Kuule Keijoannikki

Eikö tuo nyt ole ihan sama mihin kaksi vajokkia menee leikkimään aikuista?
      Kun Almu on poikinut niin voisin vuokrata ensi kuussa vasikkakarsinaa teille. Paljonkos olet valmis lemmenpesästä maksamaan,,,puhtosilla alupahnoilla tietty?

• ie

Jatka vai sinä peräkamarinpoika sitä runkkaamista siellä viltin alla ja kehittele niitä kosteita unelmia.

• vikaa pollassa

Luultavasti suurella osalla näistä petturi-ihmisistä on normaali seksielämä. Jos 2 krt/viikko on vähän jollekkin, niin kannattaisi miettiä onko kenties pollassa jotain vikaa.. riippuvuutta, läheisriippuvuutta tai jotain muuta. Suurimmalla osalla varmaan jotain häiriöitä. Jos et saa seksiä tarpeeksi, vaihda muijaa! Sellaista joka antaa monta ketaa päivässä. Eikö se olisi jo itellesikin unelmien täyttymys. Eriasia sellaiset jotka todella joutuvat olemaan puutteessa kuukausia tai vuosia. Silloinkin voi rakkaus peitota muut puutteet.

• yököttää

Usein nämä pettäjät tai haaremin pitäjät ovat jollain tavalla henkisesti puutteellisia, oma ego kaipaa jatkuvaa pönkitystä siitä, että kelpaa, huono itsetunto. Usein nämä ovat myös seksiriippuvaisia, ja pornon suurkuluttajia - heille on tärkeintä nautinnon hakeminen, ei niinkään se ihmissuhde, joka sinällään tarjoaa paljon muuta kuin pelkkää seksiä. Läheisyys ja toisesta välittäminen on tärkeämpää kuin jatkuva runkkaaminen.
        Ihmissuhde, joka tarjoaa lämpöä ja välittämistä ja jossa voi olla oma itsensä kaikkine vikoinensa ja parhaine puolineen peittoaa mennen tullen suhteen, joka perustuu pelkkään seksiin.
        Jotkut ihmiset eivät oikeasti kykene sitoutumaan, toisille se on luontaista.
        Mä vain itse kyllä lähtisin suhteesta, joka ei tyydytä, ja jossa olen selkeästi onneton, ei vain seksuaalisesti (se ei ole niin tärkeä juttu), vaan nimenomaan siksi, jos toinen ei välitä ja rakasta - sellaisen kanssa ei tarvitse eikä kannata hukata aikaa, oli sitten lapsia tai ei. En edelleenkään käsitä ihmisiä, jotka roikkuvat niissä epätyydyttävissä suhteissa mukamas lasten takia, toinen yleisin syy on omaisuus, ja monet sanovat, että tottumuksesta ollaan yhdessä. Ja jotkut eivät vain jaksa sitä ruljanssia lasten huoltajuusjuttuja, omaisuuden jakoa ym, siksi mieluummin pettävät kuin alkavat eroamaan.

Suomi 24 palstat ovat täynnä avioliitossa olevia seuraa ja seikkailua hakevia miehiä, jotka ovat näissä ns kulissiavioliitoissa. Hillitse himosi ja kahlitse kalusi. Hetkellinen hurmio voi olla elämäsi turmio. Noi jutut kyllä väkisin päätyy eroon, ja jäljet voi olla aika tuhoisat. Kaikista surkeimpia ovat miehet, jotka sitten erottuaan muuttavat niihin pieniin yksiöhin, koska lapset jäävät vaimolle, ja usein jättävät myös omaisuuden eli talon. Ikävintä noissa pettäjissä on, etteivät kykene asettumaan toisen asemaan, eli sen petetyn - siinä se "sairaus" juuri piilee. Ei välitetä toisen tunteista. Tosin tiedän ihmisiä, jotka eivät välitä puolisoidensa pettämisestä, koska on "taloudellisesti turvallinen" elämä, eli jäädään ei rakkaudesta, vaan rahasta.

• JaP

Omenahotelli on helppo ja edullinen.

Kesäaikaan viikonloppumökkeily on myös tosi kivaa.

• omalla tyylillä

Tasoisesi paikka.

• 15+6

Omppuhotellia minäkin olen käyttänyt.
        Kesällä mökki toki paljon mukavampi, voi saunoa ja uida aina välillä.

• abcdefghij

Ensimmäiseksi: mm. minä olen täällä lukemassa tätä järkyttävää (toivon mukaan provo) keskustelua, koska sattuu olemaan sähköposti tällä palveluntarjoajalla. Pitäisi varmaan mennä suoraan suomi24.fi/posti sivulle, etteivät nämä etusivun keskustelut pistäisi silmään. Suomi24 tietysti vielä muokkaa hieman keskustelun aloittajan sanoja ja ideaa, jotta jutut ärsyttävät vielä enemmän ja ihmiset tänne tulevat. Uteliaisuus, minkäs teet.

Niin ja sitten. Se on todellakin riippuvuutta, jos sillä perustelee pettämisensä, että "naitattaa niin pirusti ja muija ei anna". Varmaan jotain muitakin riippuvuuksia taustalla. Ylensyönti, tupakointi, alkoholi. Enkä mä noita moralisoi, mutta vähintään varmaan seksi on sitten korvike noille, jos niistä halutaan päästä yli. Tai sitten niiden aiheuttamana (tai jonkun muun riippuvuuden) ollaan niin huonossa kunnossa(fyysisesti tai henkisesti), että itsetunto on maassa ja pakko pönkittää sitä koko ajan jonkun uuden tyypin antamalla huomiolla.

Ja ollaan siinä suhteessa sen vuoksi, että ei pärjätä yksin. Ei sitten joko kotitöissä tai muuten vaan henkisesti tms. Sitten petetään ja käytetään sitä toista suhteen osapuolta oksettavalla tavalla hyväksi vain oman hyödyn nimissä.

Voi olla myös muunlaisia tapauksia, mutta etenkin nämä yllämainitut tilanteet kertovat heikkoudesta. Tai jostain tyhmyydestä, ei haeta apua jne.

Varmaan tulee negatiivista huomiota tälle kommentille, mutta ihan sama :)

• Persepaviaani.

Vittu mä vihaan sua. Toi on paskamaisinta mitä voi tehdä kumppanilleen. JÄTÄ, älä petä!!! Idiootti!!

• kk

Päiväristeily Tallinnaan, hytti pitää tietysti olla

• Kooot...kotkot

Suurtuotantokanalasta kukaan ei arvaa etsiä teitä.

• Vanhakantainen, kaik

järki käteen !!!!!!!!!
      Haluat todella sekottaa oman elämäsi!
      Toivottavasti tulet JÄRKIISI!
      Kaikki tulee ilmi, jossain elämäsi vaiheessa, jos et ole onnellinen, ota ero, mutta älä petä!

• Hesus007

Kannattaa pitää omasta kullasta vaan kiinni, kerta sellainen vielä on. Viet oman naisesi´johonki kivaan paikkaan ja teet romanttisen illallisen ja ostat kukkia. Varmasti tulee piparia näinkin. Eikä tarvi tuuletel/pestä vieraan pimpsin hajuja lakanoista. Pidä naistasi hyvänä, pusuttele, sano, että rakastat ja ota kainaloon nukkumaan.

• mahtisonni.

Ne ns. "omat kullat" pettävät itsekin sen kun kerkeävät.
        Älä ole sinisilmäinen.

• Hyvä!

Hesuksella oli tän ketjun paras vinkki. Mut ilmeisesti aloittaja ei kykene sellaiseen. Se kun vaatii aivoja.

• Hyvä isäntä

Tule meille. Minä kiehautan sumpit teille molemmille. Kondomit saat talon puolesta.

• jskewöw

Moralistit nousivat poteroistaan...
      Taitavat olla niitä kaikkein yksinkertaisimpia.

• Mitä jos kyse ei

olekkaan moralisteista, vaan ihmisistä, jotka osaavat kunnioittaa toisia ja arvostavat itseään? Teille kenties liian monimutkaista:)

• jskewöw
        Mitä jos kyse ei kirjoitti:

olekkaan moralisteista, vaan ihmisistä, jotka osaavat kunnioittaa toisia ja arvostavat itseään? Teille kenties liian monimutkaista:)

Kunnioittakoon toisiaan ja itseään, mutta pitäkööt näppinsä erossa muiden asioista.

• Ei suinkaan ole
        jskewöw kirjoitti:

Kunnioittakoon toisiaan ja itseään, mutta pitäkööt näppinsä erossa muiden asioista.

omat suhteet kariutuneet huorimisesta käryämiseen kun noin katkeraan sävyyn haastellaan. Buaaaaahhhhaahahhahahaha.

• welluwaa
        jskewöw kirjoitti:

Samaa mieltä.
        Jos joku haluaa käydä huorissa tms. niin käykööt.
        Mitä se muille kuuluu ?

• Talkoomies-
        welluwaa kirjoitti:

Samaa mieltä.
        Jos joku haluaa käydä huorissa tms. niin käykööt.
        Mitä se muille kuuluu ?

Jos toisen akkaa vähän lainaa ja vielä palauttaa jopa paremmassa kunnossa kuin lainatessa oli, niin kaikkienhan pitäisi olla tyytyväisiä.
        Win-win-tilanne.

• huolto-mies
        Talkoomies- kirjoitti:

Jos toisen akkaa vähän lainaa ja vielä palauttaa jopa paremmassa kunnossa kuin lainatessa oli, niin kaikkienhan pitäisi olla tyytyväisiä.
        Win-win-tilanne.

Hyvä näkökulma asiaan.
        Vehkeitä on hyvä käyttää välillä huollossa.

• pre-paid

Kiusaus laittaa tekstareita toiselle tulpataan ottamalla 2-liittymä, vaikkapa pre-paid -mallia. Siihen riittävästi puheaikaa ja kääntö päälle. Ei tule tekstarit läpi ja sellaisen numeron kun antaa, niin voit olla ihan rauhassa vaikka tulisikin bänät sivuluisun kanssa. Kääntö pois ja saat olla rauhassa...

Kaikkea se kiero mies keksiikin, mutta hyvin on toiminut jo vuosia. voit esiintyä anonyyminä tai eri nimellä, eikä hoidot soittele perään....

• kirsimaarit

Tämän perusteella pysyn sinkkuna koko loppuiän, koska miehet on täyskusipäitä. Pettävät minkä ehtivät ja eivät kunnioita puolisoitaan. Sairasta tuo on ja vaatii hoitoa! Kuinkahan moni perheenäiti tälläkin hetkellä on autuaan tietämätön miehensä puuhista. Kehoittaisin käymään nettipalstoilla tiirailemassa. Siellä ne varatut miehet hakevat salaista seksiseuraa minkä ehtivät ja jotku huorat ottvat heti innolla haasteen vastaan. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin tuollainen salasuhde. Ja ne ovat vielä saaneet positiivisen sävyn jonkun Martina Aitolehden ja muiden salarakkaiden kautta.

• Unelma-sirpa-leena.

Älä kirsimaarit suotta masennu. Kyllä se kutina sinutkin nöyräksi laittaa. Ja tulee sellainen auervaara, että paita hampaissa odotat seuraavaa kertaa.

• salarakas nro3

Totta,
        minunkin asiakkaistani yli 90% on kilttejä, nuoria, perheenisiä, miksiköhän?

• Pääseekö siitä eroon
        salarakas nro3 kirjoitti:

Totta,
        minunkin asiakkaistani yli 90% on kilttejä, nuoria, perheenisiä, miksiköhän?

Minun asiakkaistani 75,63 % on salarakkaita. Miksi tuo desimaali? Se on jäänyt vaivaamaan.

• tää on paras

No paras paikka lienee lähin puu, jonne menette tietysti kera köysien. :)

• Pettäjän tie

Tässä hyvä esimerkki nyky-yhteiskunnan arvoista-kysytään pettämiseen julkisesti neuvoja.En tiedä onko tämä ihmisten sosiologinen poikkileikkaus,eli provokaatio ja ihan aito idiootti liikkeellä,jälkimmäinen vaihtoehto on todennäköinen kun ajattelee nyky miehen moraalia ja koko olemusta,toki hyviä miehiä myös löytyy. Onko vietit ja niiden seuraaminen tärkeämpää kuin keskustelu kumppanin kanssa? Tämä ei varmasti ollut mielessä niillä ihmisillä jotka määrittelivät onnen,oikeudenmukaisuuden ja hyvän käytöksen,mitä me suomalaiset seuraamme,eli Aristoteles ja kumppanit,sieltä tulee meidänkin hyvän elämän monet prinsiipit.Tosin nyky yhteiskunnan individuaalinen hahmotus tapa on eräänlainen fetissi,tyydyttää saa itsensä hinnalla millä hyvänsä,syyn ja seurakusen laki on ihan todellinen luonnossa toimiva voima-ihminen ei ole tästä poikkeus,eli sitä saa mitä tilaa,niiin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...toivon että löydät arvoistasi seuraa-joka tietenkin pettää sinua ja sinä häntä,toivotan oikein antoisia pettämis hetkiä,omantunnon ja moraalin olet tappanut sen verrran hyvin että mahdutko enää ihmisen määritelmään-ainakaan hyvän sellaisen? Tästä on pakko päätellä että kuulut luokkaan eläin-ihminen,ei henkinen

• Kokemusta on

Te miehet ajattelette aina vaan itteenne!! Pettämisestä kun on kyse niin nainen antaa anteeksi muttei koskaan uhohda ja mies unohtaa muttei koskaan anna anteeksi. Eli jos mies pettää, nainen antaa anteeksi ja jos nainen erehtyy tekemään samallalailla vaik mies ois pettäny eka niin kas kummaa nainen heivataan helvettiin.. Nyt eletään 2000-luvulla ja naisillakin on oikeutensa samallalailla ku miehilläkin!!!

• nskeiuw

Mikä naista estää antamasta pesää, jos huvittaa?

• Tenava??

Kannattaako vajota samaan sontaan vaikka puoliso huoraisi?
        Sen verran pitää olla itsetuntoa ettei ala ihan luuseriksi. Säälittävää shittiä. Luuleeko arvin tasa-arvoilija, että sen huorivan miehesi teot sillä hukkuvat historiastanne, että huorit itse,,,vaikka teetkin sen vaan tasa-arvon nimissä:))).
        Pettäminen on lasten touhua, aikuinen ihminen kykenee sanomaan ääneen milloin ei seura kelpaa, eroaa ja aloittaa puhtaalta pöydältä.
        Herää kysymys, opitko edes kokemuksestasi.

• jussi-the-man

Ketjun aloitus on provo ja vielä hyvä sellainen.
        Keskustelussa on joitakin hyviä pointteja moralistien typerien viestien seassa.
        Tärkein asia on mielestäni se, miksi ryhdytään ennalta harkittuun pettämiseen.
        Useimmiten syynä on seksin mielikuvituksettomuus kotona.
        Turha on vikistä, jos ei itse halua panostaa seksiin ja toinen sen vuoksi menee vieraisiin.
        Liitossa on velvollisuuksia, seksi on niistä yksi tärkeimmistä.
        Jo hieman väljähtyneenkin seksin voi korjata, jos tunnustaa ensin tosiasiat ja miettii hieman tykönään, olenko tehnyt kaiken sen, mitä kohtuudella voi.
        Asennot, suuseksi, asusteisiin panostaminen jne. auttavat, jos liitto ylipäätään muuten on enää pelastettavissa.
        Älkää moralistit tuomitko toisia, jos ette tiedä kaikkien tapausten taustoja.

• kjhkjh

vitun ääliö

• saariston mies

Minun kotisaareni on kuulemma sellainen. Asun keskellä Suomenlahtea ja tänne ei pääse kuin vain veneellä ja senkin tulee olla kunnon paatti eikä mikään pikkupurtilo. Lähin naapuri asuu 8 kilometrin päässä ja tässä välissä on muutama autioksi jäänyt talo jossa joskus sattuu kesäaikaan joku kalastaja käymään ja sitten jotkut saaristolaiset ravintolaillan päätteeksi kun tulevat Helsingistä tai Tallinnasta. Minulta on Helsinkiin reilut 30 kilometriä ja Tallinnaan jotain 50 kilometriä joten kyllä nuo välit nopealla kunon veneellä nopeasti menee. Eli hommaa jostain kunnon hytillinen lämmin paatti ja mene sillä johonkin luodon kupeeseen suojaan tuulilta ja aallokolta. Tuskin kukaan saa tietää että missä olet ollut ja mitä tehnyt....

• 20

Kerro tarkemmat koordinaatit. Haluan sinun salarakkaaksesi.

• opus ;)

..niinpä... niin.... keskustelua,,,, kesustelua ja hyvä niin. eräs vain toivoi saavansa ns. salarakkaan,,,, kaikki oli hänellä muuten ok.. mutta se jokin puuttui... fyysinen / henkinen läheisyys... Hän vain pakeni... omaa. itseään. Eikä Hän ollut ääliö,, onneton Ihminen,, mies... hyvää jatkoa Sinulle Mies .

• vuoroin vällyissä

"Kysymys kuuluu: Jos vien vieraan naisen mökilleni, jääkö tästä sellaisia tuoksuja, jotka toinen nainen sitten aistii?"

Ei.
      Mutta eri väriset hiukset yms kannattaa huolella imuroida lähteissään.

Jos on ns. sukumökki, niin sit ei huolta, kun aina voi sanoa, että joku muu on käynyt välissä :-)

• mansesta jytisee

Noo, ainaskii eräs tamperelainen mies käy hesassa asti pettämässä tamperelaisen naisen kanssa. toinen varaa hotellin ja molemmat menee omia teitään ja treffaa sitten vasta siellä. ja tietysti hivenen eri aikaankin pitää mansesta lähtee jos sattuu olemaan yhteisiä tuttuja tien päällä. hesassa kun kummallakaan ei pitäisi olla sellaisia tuttuja että osaavat yhdistää pariskunnan olevan työkavereita keskenään ja toinen vieläpä naimisissa tahollaan. suureen kaupunkiin on helppo hukkua.

• Voihan tuoksu :D

Voi Keijo. Vaikutat sen verran yksinkertaiselta kaverilta, että varmuus siitä, että jäät kiinni on 100 %.

Ja luultavasti eukkosi on pettänyt sinua jo kauan.

• nähty on

En jaksanut lukea kaikkia vastauksia.

Onko teillä mahdollisuus ennakoida tapaamisenne ja olla monta tuntia kerralla yhdessä? Risteilyllä ei jää todisteita. Voisitte aloittaa varovaisesti vähemmän epäilyttävällä päiväristeilyllä. Tietenkään ette poistu hytistä matkan aikana. Joku tuttuhan saattaa nähdä.

En silti suosittele pettämistä ollenkaan. Nykyiset suhteenne ovat hajalla tempun jälkeen joka tapauksessa, vaikka ette jäisikään kiinni.

Keksikää etukäteen selitys miksi kännykkä on kiinni ja muistakaa hävittää matkaliput reissun jälkeen.

• Rehellisyysmaanperii

Pettävät miehet helvettiin!!! Urpoja olette kaikki jotka ette yhden ihmisen eteen voi elää rehdissä suhteessa! Jos pitää useampaa "pesää" saada niin muuttakaa v**** ulkomaille ja elämää moniavioisina tai jtn!

• ajomiäss

Voit viedä huoleti mökillesi kunhan muista vaan ensin pestä sen eukon paikat hyvin tolulla ja painepesurilla, myös pois lähtiessä kannattaa pestä saunan lauteista paskarannut ja muut eritteet hyvin, niin ei jää niitä haju todisteita vaimollesi.

• elli45

Omakohtaisten kokemusten perusteella laitoit aivopierusi liikkeelle?

• raavasmies 85

Säälittävää touhua jos naises ei riitä sulle ni jätä se älä petä!Vie se salarakkaas vaikka klapikoneeseen ja mee itte peräs sitä mieltä mä oon...maailma nykyään täynä tommosia ihmisiä jolla ei oo moraalia ni siks tää maailma menee päin vittua mikään ei riitä eikä mitään hoideta kunnolla loppuun ennenkö alotetaan jo uutta ko lisää pitää saada rahaa/seksiä/elämyksiä vittu ihan mitä vaan...perseestä perämoottoriin!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe