Minulle tehtiin inseminaation (ovulaatio induktion jälkeen) 8.2.12, tein tänä aamuna testin joka näytti negaa. Joten onko mahdollista, että testi on nyt tehty liian aikaiseen että vielä ei näkyisi mahdollisesti vai onko peli menetetty taas....
Lisäksi lämpöni on ollut koholla viimeiset kuusi päivää (päälle 37) ja olo on kipeä.
Välillä lämpö laskee normaaliksi 36,5 ja taas nousee, mutta enemmän on korkeammalla mitä normaalisti. Kun alkuraskaudessahan lämpö mahdollisesti nousee normaalia korkeammaksi mutta pysyykö se koko ajan 37 vai laskeeko se välillä ja sit taas nousee? Yritän tässä olla toiveikkaana...=)
Kiitos vastauksesta jo etukäteen!!!
Inseminaation jälkeen raskaustesti?
hopefully
0
288
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351