LG:n taulutelkkari pimenee

tietämätön

Elikäs meillä tekee satunaisesti LG:n taulutelkkari että kuuluu poks ja kuva pimenee virrat jää tv:seen päälle ja kun sen sitten sammuttaa ja käynnistää uudelleen niin toimii taas. Osaisko joku sanoa mistä johtuu? ei luulisi olevan iso vika.

4

4696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vfkkfggkg

Luulen että tv:n sisällä olevissa kondensaattoreissa vikaa. Nehän ei ole mitään ikuisia osia ja voi hajota varmaan 5 vuodessakin. Oma Thompson halpistv tekee kans samaa satunnaisesti.

• jw4rujs

"Luulen että tv:n sisällä olevissa kondensaattoreissa vikaa. Nehän ei ole mitään ikuisia osia ja voi hajota varmaan 5 vuodessakin. Oma Thompson halpistv tekee kans samaa satunnaisesti."

Hyvä diagnoosi Sherlock! Joka juttuun on hyvä käydä "luulemassa" jotain jos on joskus kuullut sanan "kondensaattori" jossain...

AP kirjoittajalle, tuollaisesta selvityksestä on aivan mahdotonta sanoa juuta tai jaata. Jos käännän vikaselostuksesi "kansan kielelle" se kuuluu näin: Minun farmarimersussani on jotain vikaa. Se toisinaan sammuu kesken ajon ja lähtee sitten taas normaalisti liikkeelle kun käynnistää uudelleen. Ei luulisi olevan iso vika...

• ei mitään apua...
        jw4rujs kirjoitti:

"Luulen että tv:n sisällä olevissa kondensaattoreissa vikaa. Nehän ei ole mitään ikuisia osia ja voi hajota varmaan 5 vuodessakin. Oma Thompson halpistv tekee kans samaa satunnaisesti."

Hyvä diagnoosi Sherlock! Joka juttuun on hyvä käydä "luulemassa" jotain jos on joskus kuullut sanan "kondensaattori" jossain...

AP kirjoittajalle, tuollaisesta selvityksestä on aivan mahdotonta sanoa juuta tai jaata. Jos käännän vikaselostuksesi "kansan kielelle" se kuuluu näin: Minun farmarimersussani on jotain vikaa. Se toisinaan sammuu kesken ajon ja lähtee sitten taas normaalisti liikkeelle kun käynnistää uudelleen. Ei luulisi olevan iso vika...

Kannattikohan sun edes ryhtyä tuohon?

• Powerivika..?
        ei mitään apua... kirjoitti:

Kannattikohan sun edes ryhtyä tuohon?

Alkuperäinen kysyjä olisi voinut laittaa LG:n mallin näkyviin (koodisarja löytyy ainakin tv:n takaseinästä), niin jokunen asiallinenkin vastaus saattaisi tulla. Ympäripyöreään kysymykseen saa vain samanlaisia vastauksia: Jossain on jotain vikaa ei oikein riitä asiallisen keskustelun aloitukseen.

Valitettavasti monen laitteen (myös LG) virtalähteet on suunniteltu (?) lyhytikäiseksi ja jos laite makaa valmiustilassa koko ajan, niin tunnit tulee 2-3 vuodessa täyteen. Jos ei osaa itse vaihtaa kondensaattoreita, niin ei muuta kuin laite huoltoon. Joihinkin vastaanottimiin on saatavilla virtalähteitä varaosina, jolloin huolto nopeutuu, mutta hinta saattaa pompsahtaa kondensaattoreiden vaihtoon verrattuna...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60