Olen kohta 18 vuotias lukiolaistyttö ja etsin kämppistä. Siskoni, joka on nykyinen kämppikseni muuttaa pois huhti-toukokuun vaihteessa, joten huone vapautuisi silloin. Asunto on hyvässä kunnossa ja sijaitsee Koskelassa Irmantiellä . Kerrostalo on rakennettu 70-luvulla ja kolmiossa on 70 neliötä. Sinulla olisi omassa käytössäsi yksi makuuhuone, sekä yhteisessä käytössä keittiö, olohuone, kylpyhuone ja vessa. Asunnossa on plussana tilava vaatehuone, lasitettu parveke sekä astianpesukone. Vuokra 315€ 12€ vesi sähkö ja netti. Takuuvuokra on 315€.
Etsin nimenomaan naispuolista kämppistä, joka olisi iältään vähintään 18 vuotta tänä vuonna. Ei haittaa vaikka sinulla olisi paljon huonekaluja, astioita yms. yhteiseen käyttöön, koska suurin osa nykyisistä on siskoni. Ostan toki pikkuhiljaa omia. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä sähköpostilla: ddajana_94@hotmail.com tai puhelimella numeroon 0504680026.
Terveisin Tiina
HAETAAN KÄMPPISTÄ OULUN KOSKELAAN
ddajana
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361