Moi!
Minulla on osakeasunto, josta on vuokralainen jättänyt maksamatta pikkuhiljaa 3kk vuokrat!! Asia on viety jo aikoja sitten käräjille ja haastemies yrittää löytää tätä vuokralaista, joka pakoilee!! Rupesin miettimään, että jos haastemies saa sen kiinni, niin voi mennä vielä 2kk ennen kuin saan vuokralaisen pihalle!!
Kysynkin, että tulisiko minulle halvemmaksi ottaa kotirauhanrikkominen ja parisataa sakkoja kun ootella vielä nuo kuukaudet??
MIten te arvon kohtalotoverit olette toimineet? Minkä laisia tuomioita olette saaneet asunnon omakätisestä tyhjentämisestä?
Vuokralainen ulos oikeuden vai omankäden oikeuden kautta.
1
195
Vastaukset
- .....
Laillisia keinoja:
- vaadi haastemieheltä sijaistiedoksiantomenettely
- ilmoita asukkaalle kirjallisesti että epäilet huoneiston sähköissä vikaa, mistä johtuen virrat on katkaistava (käy talkkarin kanssa ottamassa ryhmäsulake irti)
- tee tutkintapyyntö (älä rikosilmoitusta) epäillystä huumausaineiden välittämisestä asunnossa
- soita vuokralaisen ystäville, sukulaisille ja työpaikalle olevasi huolissasi kun vuokrat on maksamatta eikä häntä saa kiinni
- ilmoita kirjallisesti erilaisista tarkastuksista asunnossa (palovaroitin, kosteuskartoitus, radonmittaus....)
Kaveri lähtee kyllä luikkimaan yllättävän nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635