Kyseinen kipale on niin nostalginen ja koskettava. Tulee mieleen mennyt nuoruus.
Olen miettinyt että kuka laulaja voisi levyttää kappaleen uudelleen, kenen äänelle se sopisi? Tuntuu, että kappaleesta tulisi uusi suuri hitti, kun joku hyvä-ääninen sen ottaisi ( saisi) levyttääkseen.
Ketkä tulevat mieleen? Minulle tuli mieleen Kai Hyttinen mutta varmaan löytyy useita ja nuoremmista laulajista ? Oivallinen laulu esim esitettäväksi hähin ...
http://www.youtube.com/watch?v=GPYGuH9WvOI
Kaiken kauniin rinnalla
5
217
Vastaukset
- jrolfikla
Minulle tuli mieleen Tomi Markkola. Siinä on nimittäin todella komea ääninen laulaja ja muutenkin erittäin sympaattinen:)
- täysosuma !
Jari Lappalaisesta ei ole kuulunut mitään vuosikymmeniin? Tuo levy jäi kai hänen ainoaksi ja siitä tuli todellinen hitti. Jari oli viulisti. Missä päin vaikuttanee nykyään?
Kaiken kauniin rinnalla on kuolematon ja Jari Lappalaisen tulkinta täysosuma. - Uusi hitti ?
Aamutv.ssä oli Juha Metsäperä ja kävin kuuntelemassa hänen laulujaan yuotubessa. Juhan äänelle tuo sopisi hyvin. Kuka vinkkaisi, sillä siitä tulisi uusi hitti. Takuulla.
- Juhan ääni on best
Kyllä. Sopisi hyvin Juhalle. Hänen äiti kappaleen tulkinta on aivan mahtava. Tulee kyyneleet väkisin. Kuuntelin äsken ja äitini kuoli 24.11.2011. Eli huomenna tulee vuosi, tiettyyn kellonaikaan:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667