Katsokaa, jos ette ole vielä katsoneet, les ballet trockaderos men in tutus. Kertakaikkisen ihanan syötävän hyvän näköisiä tyttöjä! Kuka vielä on sitä mieltä ettei pojat saa meikata ja pukeutua hameeseen? Noiden ballerinojen kanssa mut saisi suostumaan vaikka mihin....
herkkua tarjolla
7
408
Vastaukset
Maailmankuulu ryhmä on jo Kuopiossa, jossa he esiintyvät Kuopio tanssii ja soi-viikolla. Liput lienee loppuunmyyty aikoja sitten.
- khofjh
Uutisissa näyttivät pienen pätkän esityksestä. Enemmänkin alkoi kiinnostaa esityksen humoristisuus kuin miesten pukeutuminen naisrooliin. Haastateltu esiintyjäkin totesi ettei hän pyri olemaan nainen vaan on mies joka esittää naisroolia. Yleensähän tilanne on toisinpäin eli naiset esittää miesrooleja.
- ...
Pre_Kaarina kirjoitti:
"Huumori" on synonyymi yleensä kaikelle paskalle.
Ainakin tosikolle.
... kirjoitti:
Ainakin tosikolle.
Minun kokemustani 'huumorista' hallitsee tällainen: http://blogs.independent.co.uk/2012/05/31/heard-the-one-about-the-ladyboy-media-jokes-about-trans-people-are-not-acceptable/
Pre_Kaarina kirjoitti:
Minun kokemustani 'huumorista' hallitsee tällainen: http://blogs.independent.co.uk/2012/05/31/heard-the-one-about-the-ladyboy-media-jokes-about-trans-people-are-not-acceptable/
Kävin katsomassa esityksen ! Oli todella upea esitys ja kivannäköisiä tanssioita
Jaa, missähän mahdoit käydä, kun esitys alkoi vasta klo 21. Olin paikalla täydessä tuvassa, 800 katsojan kanssa. Ryhmä koostui 11 tanssijasta ja taitotaso oli aivan huimaava. Piruetit pyörivät kuin ballerinoilla ikään. Moni naisryhmä jää tälle jengille kirkkaasti kakkoseksi.
Tällaiset ilottelut sukupuolten välillä ovat parasta mainosta. Savon sydänmaillakin moni muutti näkemystään siitä, voiko mies tuoda esiiin naiseuttaan ja olla silti uskottava.
Hauskaa on nähdä lehtiarvostelut, mutta veikkaan, että ne ovat kannustavia. Omana mielipitteenäni annan ryhmälle arvosanan 10-. Tuo miikka tulee ajamattomista rinta- ja kainalokarvoista, mutta sekin kai oli osa esitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942