Jännä juttu kun olen aina lukenut että kun tuo uuden kissanpennun taloon, niin vanha kissa voi aluksi murista ja sähistä pennulle.
Noh, meillä vanha kissa kulkee varovasti pennun perässä kun pentu touhuaa omiaan. Sitten välillä pentu pysähtyy ja murisee tai sähisee vanhemmalle.
Molemmat ovat poikia, vanhempikin on vain 8 kk vanha ja uusi on 3,5 kk. Ja vanhempi ei siis pidä mitään ääniä. Minusta vähän kummaa.
Onkohan meidän vanhemmalla pojalla kova stressi? Vähän hirvittää kun sillä oli jonkin aikaa sitten pissatulehdus (bakteeriperäinen) ja luin juuri jostain että stressikin voi tulehdusta aiheuttaa, niin nyt pelkään että se tauti uusii. Hui, toivottavasti ei.
Feliwaytä tässä harkitsen, vaikka kyllä nuo jotenkin juttuun tulevat. Ongelma on vain tuo kun pelkään vanhemman kisun terveyden puolesta. :/
Vanha kissa pelkää uutta pentua
Stressikisu
1
205
Vastaukset
mikähän tämänkin jutun pointti nyt on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716