Moro!
Eli lähetään siitä et mä teen suomihoppia artistinimellä "Jonimiesh" ja mä oon tehny nyt räppiä 1 vuoden ja 3kk, eli olen suht. kokematon vielä. Mä teen kaiken muun yksin itse, paitsi taustamusiikit. Mun biisit kertoo aika paljon mun elämästä ja kokemuksista elämän varrella, jotkut biisit on tietty mielikuvituksen tuotetta. Biisit on suhteellisen tunteellisia/synkkiä ja no..enköhän tuo asiani hyvin esille juuri ko. biisien kautta.
Mä nyt siis kaipaisin teidän mielipiteen musiikistani, rehellisen mielipiteen. Ja mä en kaipaa perus biiffiä esimerkiksi "***** sä oot ***** hahaha"
Räppäri kaipaa arvostelua/kommentteja
jonimiesh.music
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316