Olen 14 viikolla raskaana ja huomasin että rinnoista erittyy puristaessa kirkasta/vaaleaa nestettä. Onko tämä normaalia tai edes mahdollista näin alussa :o ! Onko muilla ollut vastaavaa.
kuinka alussa raskautta rinnoista eritettä?
meripp
4
176
Vastaukset
- maisakisu
Mulla tuli n. puolivälistä alkaen koko loppuraskauden ajan.
- oottelija
ihan normaaliahan tuo on. toisilla alkaa jo todella todella aikaisin, toisilla vasta synnytyksen jälkeen. itselläni alkoi rv 20.
- hskjhajkhjkhd
Mitäs, jos lopetat vain puristelun? :D
- meijeritisu
Mulla tuli jo viikolla 9 ... ihmettelin kovin.
Synnytyksen jälkeen maito nousi tosi äkäseen ja sitä on piisannut. Vauva on 2 kk ja kasvaa hyvin :) Joten tuskin siitä mitään haittaa on, että noin aikaisin tulee nestettä. Ei minun kohdalla ainakaan ollut haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657