5 kuukautta reissua takana ja matkaan mahtuu jos jonkinmoista kommellusta. Käykää toki kurkistamassa :)
www.poh-jalla.blogspot.com
Blogissa mm. käytännön juttuja liittyen WH viisumiin ja reissaamiseen..
Reissublogimme Australiasta
2
256
Vastaukset
- Down Under
Ihan näin ensituntuma blogistasi. Hienoja kuvia, mutta...
Kuvat vievät runsaasti tilaa eivätkä ne kerro ulkopuoliselle oikeastaan mitään. Tarinassa on hankala edetä, kun pitää skrollata aina niiden kuvien yli, ja itse asiassa kiinnostavinta on kuitenkin tekstisi. Sen löytäminen kuvien välistä on hankalaa. Minulta loppui aika jatkaa pidempään. Sorry!
Itse pidin eräällä reissulla kirjaa joka päivästä, ja kuvat vain todensivat sen, mitä tekstissäni olin kirjoittanut. Videoiden kanssa oli hankalaa, enkä laiskuuttani yrittänytkään liittää niitä matkakertomukseen - kunhan editoin ne vieraillekin näytettävään kuntoon mediasoittimen kovalevylle.
Minä vähentäisin kuvia ja lisäisin tekstiä, mikäli sinulla sitä on muussa muodossa. - poh-jalla
Helou,
Harmi että ulkoasu ei ollut mieleesi :/ Meillä oli tarkotus pitää enemmänki ns. valokuvablogia, mihin on sitten liitetty tekstinä tarinaa.. Valokuvaus kun on hyvin lähellä sydäntä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625