Alkaa taas keskustelu mennä aika kovaksi. Muistakaa nyt hyvät ihmiset ettei ketään yksityistä henkilöä nimitellä juopoksi tai varkaaksi niin, että henkilön tunnistaa teksistä.
Tämä näyttää olevan jokavuotinen riesa tämä tunteiden kuumeneminen. Toki tuo jakamisjuttu, porovarkaus ja turistit antavat puheenaihetta, mutta mitä tekemistä niillä on saamelaisuuden kanssa, suoraan ainakaan?
Täällä on pari provosoijaa, jotka päästelevät suustaan mitä sattuu. Onneksi kohta tämänkin sivuston käytäntö muuttuu, lukekaa uudet käyttöehdot yläosasta, siitä missä on sininen i -kirjain.
Vaikka olen vastustanut rekisteröintipakkoa ja kirjoittajien tunnistamista, jotain tälle on kyllä tehtävä, pienellä paikkakunnalla jossa kaikki tunnemma toisemme, nämä jutut aiheuttavat pitkäaikaisia suuttumuksia ja kettuilua muissakin asioissa. Yhdessä täällä on kuitenkin meidän elettävä.
Hillitte ittes
21
351
Vastaukset
- ahma-niila
lopeta pölinä
- nimimerkki tosi on
poliitikko eij oo juoppo eikä yksityishenkilö
- mölyt omaan masuun
Eihän tällä palstalla ole järkeviä kirjoitettu koskaan. Vähäkin älykkäämmät yksilöt eivät täälllä väittelemäään junttien ja metsäläisten kanssa.
- mölyt ulos masusta
Ei täälä asu järki eikä äly. Viihtytys korkeinthaan.
- ilman tulosta
- huonot uutiset kuuluu lapinradion uutississa . saa lukea päivälehdistä.enontekiön sanomista.ja ilta lehdestä,sinne päästään.
enontekiön sanomista tyhjän toimittajien palstalta. kehitetään vuodesta toiseen ilman tulosta.
menkää katsomaan ylläkselle keväällä matkaliijoita, joita tänne ei tule,
kadehtimalla mulle tuo ei mitään tuo mulle, ainostaa tappiota kuntaan. - tulos kunniaan
valtion vika kun ei selvitä asioita!
- ounas-aatu
olen sitä mieltä enontekiö on konkurssi tilassa ainoa pelastus on
kuntaliitos Kittilän kanssa ja turhat narinat pois, nyt narisee se sukulaissuhteella
otetut työläiset jotka on kunnantalolla työssä jotka menettävät työpaikkanssa
ei tarvitaan enään koko kunnantaloa ei kunnan talous saa olla, että
valtionrahoilla eletään
Nyt tulevaa uutta kunnanjohtajaa ei enään tarvi valita sen pienet työt pystyy
kuka vaan hoitamaan kun se muutenkin on väliaikanen Kittilä hoitaa
reunakuntien asiat- orkkumikko
Mutta eihän kuntaliitoksella ja toisten herjaamisella tai paskanpuhumisella ole mitään tekemistä keskenään. Sivistyneesti on elettävä toisten kanssa, oli kunta mikä tahansa.
- orkku-reiska
huonosti hoidettu asiat. Missä hyvät johtajat? Hyvät johtajat ei kylvä riitaa vaan keskustelee ja hakee sitä kautta ratkaisuja.
- mahtolisesti
ha ha ha täytyy palkata asiantuntija jo vain alkaa tapahtumaan?
- paras ketju ikinä?
Suomi24:n keskustelupalsta ei kyllä ole vakavasti asioihin suhtautuvien päättäjien paikka, päinvastoin, tämä on tällainen yhteiskunnan pohjasakan porinakerho, vastaa lähinnä baaritiskin aamuöistä jorinaa, jossa ei ole päätä ei häntää.
Huono puoli näissä keskusteluissa on että tämä ei ole chat, eli tänne kirjoitettu teksti on ja jää. Niinpä se aiheuttaa mielipahaa vielä vuoden- kahdenkin päästä. Ja käräjöity on näistä kirjoituksista eri puolilla suomea, sinänsä turhaa, kun juttujen taso on suurimmalta osin juoruämmien päivittelyä.
Johtajat lukevat lapin kansaa, kauppalehteä ja helsinginsanomia. Hyviä johtajia... no, kyllä, jonkinlaista sivistystä pitäisi olla näissäkin keskusteluissa, jotta johtajat edes viitsisivät tänne tulla lukemaan, saati kirjoittamaan. Hyvä aloitus, toivottavasti jokainen vähän miettisi mitä kirjoittelee.
- johtajajohtaja
onko hyvän johtajan tunnusmerkki se , ettei kirjotella???
- onkiin
kännissä kokoajan sammuneena
- järvi-aslak
onkiin kirjoitti:
kännissä kokoajan sammuneena
se totta ja sitten vielä ajelevat kelekoilla humalassa
pitäs kasvattaa järkeä päähän on tapahtunut vakavia onnettomuuksia
hetankeskustassa ei kohta tohdi kulkea
- koska kolahtaa
ei välitetä missä ajetaan. pitkin maanteitä , lujaa yöllä ja päivällä .ja miten sattuu
eihän niitä poliiseja ole enää näkyvillä.toivottavasti ei lapset jää yli ajetyksi. - ensti-einari
Lopeta toi tyhjän kirjoittaminen
- anakki
Lopeta hyvä mies valitus
- miksi ? ei älytä
Hetassa on kevyenliikenteen väylällä ja talojen kulkuteillä. asukkaitten pihojenkin läpi ajetaan, mistään välittämättä.
pitäis ajatella . miksi asukkaat kävelee ja kulkee asiollaan näitä pitkin asioillaan. lapset menevät kouluun . ja vanhenpi väki.potkukelkka tukenaan asioillaan.
minkä vuoksi . he ovat kelkkakaahajien tiellä. ja niitten pitää hyppiä hankeen .
näitten kaahaajien takia. koska ne itse osaa,,,,tai halua väistää .älynnevätköön,
että ne ei ole tarkoitettu kelkka reiteiksi . vaan ovat, kylän asukkaitten koti teitä.
ja kotipihoja. - hyppyheikki2
miksi ? ei älytä kirjoitti:
Hetassa on kevyenliikenteen väylällä ja talojen kulkuteillä. asukkaitten pihojenkin läpi ajetaan, mistään välittämättä.
pitäis ajatella . miksi asukkaat kävelee ja kulkee asiollaan näitä pitkin asioillaan. lapset menevät kouluun . ja vanhenpi väki.potkukelkka tukenaan asioillaan.
minkä vuoksi . he ovat kelkkakaahajien tiellä. ja niitten pitää hyppiä hankeen .
näitten kaahaajien takia. koska ne itse osaa,,,,tai halua väistää .älynnevätköön,
että ne ei ole tarkoitettu kelkka reiteiksi . vaan ovat, kylän asukkaitten koti teitä.
ja kotipihoja.eiköhän tuossa ole suurin osa vain kateutta ja tyhjää puhetta että oikein hyppiä syrjään.
- se, ei ole,työ ajoa!
hyppyheikki2 kirjoitti:
eiköhän tuossa ole suurin osa vain kateutta ja tyhjää puhetta että oikein hyppiä syrjään.
" nämä" , vain, muutamat kaistapäät .jotka ajelevat kännissä .häiriten asukkaita kelkoilla,peltikiinni ja avopäin ja ilman kypärää. " ei ne välitä mitä tekevät.kun ajetaan lujaa ja mistä sattuu, kun on ryyppykausi päällä.
ja nyt ,niitä läheltä piti tilanteitaon jo liikaa.
pitääkö taas joku kylän asukas yliajaa. että. kelkka kuski , pääsee linnaan.tai hautausmaalle,!!
- jhoij'pål
minusta autoilijana nuo hetan traktori kuskit ovat tosi vaarallisia. pitäis tietää että se vilkku siellä katolla ei meinaa että sillä koneella saa tulla tien päälle varomatta muuta liikennettä. ja toiseksi onko ollut muilla vaaratilanteita noitten sinihaalaristen ulkomaalaisten kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294