Runkosarjaa on kuukauden verran jäljellä ja nyt on aika aloittaa spekulointiketju siitä, kuka playoffeissa pelaa. Muutama tiimi on niin vahvoilla jo nyt, ettei mikään niitä jatkopeleistä suista. Jatkoon selviytymisen rajoilla olevien osalta nämä viimeiset 15-20 peliä ovat monesti parempaa viihdettä kuin itse playoffit. Monelta takki tyhjenee jo viimeisten kierrosten puristukseen ja sitten playoffeissa odottaa konferenssin kärkitiimi valmiina murskajaisiin.
Pikaruoan ystäville tarjoilen loppukauden osalta kierroksen keskeisimmät playoff kilvan uutiset blogissani osoitteessa: http://hokitook.blogspot.com . Käykää kurkkaamassa ja kommentoimassa!
Omat suosikkini viime metrien nousijoiksi ovat idässä kauden alisuorittaja Washington ja lännessä Los Angeles. Paikkansa menettävät Florida ja Dallas.
Kilpajuoksu playoffeihin
3
125
Vastaukset
- ...
Idästä viimeisenä playoffeihin menee Panthers ja lännestä PHOENIX COYOTEEEEEEEEES!!! Konferenssifinaalit menee näin: Lännessä vastakkain Canucks ja Red Wings. Idässä Bruins ja Rangers. Stanley Cup finaaleissa Boston ja Detroit,jonka Red Wings vie.
Kannatan Tampa Bay joukkuetta jatkoon.
Jos joukkueen maalivahdit ei tunaroi ja Cavalier tervehtyy kentälle piakkoin on joukkue viivan paremmalla puolella.
Tuurinkin avulla sitkutelleet maalin voittoja viime peleissä. Huonoa tuuria ja luokatonta puolustuspää peliä ritttikin koko joulukuu, minkä takia viivan alapuolella joukkue onkin.
Tietysti Anaheim ja Calgary suomalaistähtien johdosta toivottavia jatkoon nousijoita myös.- arska223
kuinka monta peliä pelataan kaudella ennen kuin palayoffit alka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657