" kylätie on hiljainen niin hiljainen "
en voi kehua itsekkää, ei ole puheripulia täälläkää,
väkin väännän muutaman sanan,
vanhuus tekee tepposia nykyään yhä enemmän ja enemmän.
Oletteko kuolleet ? Palsta on hiljainen, kuin ennen kylätie ?
27
110
Vastaukset
- Makriina ek
Nyt on vaalit eletty, juhlat juhlittu, vakuudet ja takuudet annettu, mitäs tässä voi talviuniset seitsenkymppise enäät!
Ootyellaan nyt vaan vähän aikaa, niin lumet sulaa. Ehkäpä sulamme mekin sitten. - muusa minäki
tepposia tekee ihan muut kuin vanhuus, ne on nämä itseensä täynnä olevat täällä asustavat. Toisiaan huhuilevat paikalle ja joka kerta itselleen ja piirilleen kehut ja plussat painelevat. Tämän he kohta poistaa vaikka ei yhtään nimeä mainita.
Onpa väärä näkemys asioista. Täältä poistuu vain asiattomat viestit, jotka ovat loukkaavia sisällöltään ja usein kohdistuvat vakionikkiin tai rekisteröityneeseen kirjoittajaan.
Jos jotakuta huhuillaan kirjoittamaan, on siihen varmaan joku syy. Miten huhuillaan nikittömiä kirjoittajia?
Tuossakin viestissäsi moitit meitä. jotka paljon täällä kirjoitamme.- 74+
Joo se on tää äijän kuvatus ja pari akkaa, kun täällä koheltaa. Suurin osa kirjoittajista on jo lähtenyt me loputkin tuota pikaa.......
Perseen nuolijat jäävät nuolemaan toisiaan...
- mandi,,
jaaaaaa, noinko olet kokenu meidät palstalaiset,
nooh emme tietenkään ole täydellisiä
aina en jaksa ottaa kaikkiin vieteihin kantaa, ny aattelin muutaman sanasen
singota ilmoille iloisen mielen
aina se ei onnistu - Atolfia
Miksi tuolla sävyllä viestität? Mielestäni täällä sopu säilyy, kun ei itse ole kovin kärkäs moittimaan muita.
Antaa vaan jutun lentää, eikä kai sen tarvitse olla niin ylen älykästä. Enkä ole huomannut, että kukaan täällä itseään kehuskelisi. Otetaan asiat asioina.
Asiasta toiseen. Euroopasta kuuluu hieman positiivisempia uutisia. Ollaan optimistisella mielellä ja toivotaan, että Kreikkakin siitä vielä ylös nousee.
Kun nyt meidän hallituskin saisi sopuisan ratkaisun tuohon leikkausbudjettiinsa, niin olisi taas rauha niin meillä kuin Euroopassakin. - *Kukkahame*
Parempi on muutamien miettiä, kaikki ei ota tätä nyt niin tosissaan.
En minä ainakaan. - aika näyttää
Olishan se ihana jos EU asiat saadaan kondikseen,
kreikka on nyt valvonnan alla, toivotaan että pääsee jalolleen.
pelätään pahinta. - Posti kulkee
Anonyymisti olen ahkerasti lukenut. Vaan olen hiljaa, jotta voisin oppia yhtä ja toista lukemalla tässä palstassa. Kun muuten olen yksineläjä ja netti uusi juttu minunlaiselle.
- vaki puska,,,
" Posti kulkee" :
Moni nikitön, eli puska kirjoittelijat ei aina keksi sanomista, mutta mukava on lukea toisten juttuja, vastaa silloin kun tuntee olevan jotain komentoitavaa, tai haluaa ilmaista oman mielipiteen asiasta,
näin toimin itsekki.- kymysys vaan
Keitähän oikein mahdat tarkoittaa?
- mä tykkään kaikista
tietääkseni kaikilla on sanan vapaus, niin sinullaki.
kuski polkee :
kuinka niin ? ketä tarkotat ? voisitko selventää ? miksi ? - |
Itsestäni vain tuntuu siltä, mitä kauemmin näitä palstoja lukee, ja joskus jopa uskaltautuu itsekin kommentoimaan, sitä varovaisemmaksi tulee.
Kovin pohtii ja punnitsee kaikki sanansa, useinmiten se jäävätkin kirjoittamatta.
Itse en halua riitaa, sanasotaa, mieluisinta olisi huumoripitoinen, toki myös asiasisältöinen keskustelu, toisia kirjoittajia kunnioittaen.
No, sitä saa, mitä antaa.
Kotona soi puheripuli, mutta liian varovaisena se ei tänne välity, ainakaan minulla.:) Anna tekstisi näkyä vaan! Ei täällä asiallisia kirjoittajia loukata!
Minä olen se "kaheli äijä", josta "kusti polkee..." viestissään kertoi. Vielä puutttuu nuo "pari akkaa" joista tuo samainen palstanero myös mainitsi.
Toivon, että kirjoittelu jatkuu, asiallisena, iloisena ja jopa hauskana. Yhdessä olemme vahvoja ja täysin lyömättömiä.- u-atu
Kuten täällä on jo aikaisemminkin todettu, vanhaa sanontaa mukaillen: ketä (palstan) lukija rakastaa, sitä hän myös kurittaa (arvosteluillaan).
Tämä koskee ilman muuta jonkun nimittämistä kaheliksi. Nimitys on osoitus suuresta arvostuksesta.
Näin ollen voisi kuvitella, että viimeistään tässä vaiheessa jo useampikin naisenpuoli ilmoittaa kuuluvansa palstalla tuohon (rakastettujen) hurahtaneiden vanhojen akkojen joukkoon.
- katti*
Kyllä kiitos!
- Vesipisara*
Ihan elämäniloon hurahtanut on!
Siitä kiitos.- Makriina ek
Minä ihmettelen miksi ei jokainen saa kirjoittaa mielensä mukaan.
Mihin tahansa mielipiteeseen saa happaman vastauksen, mutta kuten sanoin, jokainen saa kirjoittaa mielensä mukaan.
Keskustelua ei edes synny, jos kaikki haukkuvat samaa kirjoittajaa ta samaa poliitikkoa.
Ihan mukavaa olisi vaihtaa johonkin toiseen kohteeseen.
Kehuja on tietysti ikävämpi keksiä, sannvalinttakin pitää harkita enemmän, mutta voisi ehkä olla kokeilemisen arvoista.
Siltalan pehtoorillakin oli vain yksi vitsi, mutta se oli niin hauska, ettei muita tarvinnut.
- ahkera lukija
Olisi hienoa lukea taas aloituksia joista tietää, että ne on vilpittömästi tehty.
Minua loukkaa, että täällä muka huumorin varjolla mollataan tavallisia tallaajia, pitäisi kaikki lyödä läskiksi vaa ja hohottaa päälle. DDDDDDDDD näin.
Oikein joukolla ihalillaan näitä jotka vedättää milloin mitäkin esittämällä.Tämä ketju kun nousi esille, haluaisin minäkin sanoa sanasen. Taidan jollakin lailla olla tosikko kirjoittaessani, tarkoitan mitä sanon, enkä yhtään ihmettele, vaikka ei kaikki ymmärtäisikään haltioitumista jostakin asiasta, tai iloa pelkästä ostoksilla käymisestä.
Minusta on mukavaa jutella ihmisten kanssa, tänäänkin pieni tyttö vaunuissa flirttaili niin silmillään ja nauroi kun huomasin hänet:) Ujostutti häntä hieman, mutta silmät kurkkivat käsien välistä iloa täynnä!
Tuollaiset kohtaamiset on niin aitoja, ja taas kun törmättiin käytävällä ja tyttö huomasi minut, niin huuteli ja innostui uudelleen, vanhemmatkin alkoi ihan nauramaan, kun lapsi niin oli innoissaan. Piti ihan huomioida veljeäkin, joka oli mukana ja samanlainen hymy sieltäkin syttyi.
Ihania on lapset, ihan hyvää tekee nähdä niiden aitous ja luottavainen ilo kun heidätkin huomataan.
Kaipa se sama koskee jokaista meistä, palstallakin toivoo ystävällistä kanssakäymistä ikätoverien kanssa, ajatusten vaihtoa eri aihepiireistä joita koemme, mikä ketäkin kiinnostaa.
Yhdessä kulkien on taival rattoisampi ja inhimillisempi taivaltaa. Tämähän on niin vähän vaativa muoto, saada omassa kodissaan kuunnella muidenkin ajatuksia.
Minulle palsta on antanut hupia ja seuraa :D
- hohhhohoo
ku minnuu naurattaa, noi tosissaa otit tuonkii. DDDDDDDDDDDDDDDDdd
taijjat olla katteelline minulle.En minä aidolle ilolle voisi olla kateellinen, kun yleensä en ole tuntenut sellaisia tunteita ! Taisin kyllä lukea noita edeltäviäkin kommentteja, aina en ole ollut perillä naurusi aiheista, mutta hyvää se sinulle tekee varmaan!
Joskus se on riemastuttanut kyllä, vaikk'en muista missä yhteydessä.
Mutta unohdetaan tuollaiset kateudet, en sellaisista tiennytkään, ennenkuin täällä.
Silloinhan ei soisi toisille hyvää! Kamala ajatuskin! heippa vaan!
- huh huh !
Noin viikko sitten kirjoitettiin palstakadosta ja viestien laadukkudesta. Eilen olikin enää palstalla alle sata uutta viestiä. Viestien määrä oli laskenut huimasti n. kolmesta sadasta.
Enäpä sitten kirjoitusten laatu. Riittää, kun vilkaisee Havu* n aloittamaa ketjua verotus. Missä tynnörissä mahtaa kirjoittaja olla kasvanut. Uskomatonta tietämättömyyttä ja tyhmyyttä.
Tuskin täältä edes löytyy toista yhtä yksinkertaista elättiä....
Ruuneperi on saanut palstan mieleisekseen kirjoitellessaan näitä hölmöyksiä puska nikeillään.... Uusia tapahtumia, jotka aiheuttaisivat kirjoitusintoa, on niin vähän,
ATK/Ahde juttukin alkaa olla jo puhtaaksi kaluttu luu.
Myös tuo salasopimus Kreikan ja meidän välillä ei enää jaksa kiinnostaa.
Pressan vaalitkin ovat jo menneen talven lumia.
Kyllä varmaan Ruuneperi jotain kohta keksii.
Sitä odotellessa taidan ottaa rompsun käteen ja kohta nukahtaa,
Ja sitten lähden uimahallille kuntoa kohottamaan.
Niin ja kohtahan pitäisi autokin katsastuttaa, tekisinkö senkin jo tänään?
Olisikohan siinä jo tämän päivän hommat?
Täytyypä miettiä, ettei vaan pääsisi tressi iskemään pöönautti kaatamaan.
Mitähän jos ottaisin ensin rauhoittavat nokoset,- ostakko vai ei
jopel
mitähän nykyään maksaa auton katsastus, minullaki olis se nyt ajakohtainen, huhtikuuhun asti,
autokuumekki tahtoo iskea, ku aina olen ajanu uudella autolla eikä katsastusta ole tarvinnu miettia 3 vuoteen, nyt se on edessä ja autokuume hirmuinen, kuinka tästä ny selvuiää
- kivaa päivää teille
Huomenta,
aurino vilkkuttaa pilven takaa, taitaa tulla kaunis kevätpäivä,
eilen oli aika viilee tuuli, olin sauvakävelyllä rannassa, pyörätiet oli aurattu leveästi auki, yleisöä oli vähän vaikka aurino rävötti koko naamallaan ilokseni,
istuin hetken penkillä, muutama kulkija oli merenjäällä, pari kalastajaa tuli pilkkeineen, saaliista en tiedä mitä repussa mahtoi olla,
ilokseni näin 4 :n poron valkakkoineen, oletin heidänkin olevan kalastajia, reessa heillä on suuret " pöntöt " josta päättein heidät kalastajiksi, komea oli näky, neljä kaunista poroa ja kaksi komeeta poromiestä johdatteli valnakkoa.
Sitten köpitin autolleni, ajelin kotiin tyytyväisenä, olin tehnyt hyvän työn, olin ulkona peräti tunnin raikkaassa ilmassa kipeillä jaloilla. - Jopelkuneiviittiny
ostakko vai ei
7.3.2012 10:07
Kyselit, mitä katsastus maksaa,
Onpa vaikea kysymys, koska se riippuu paikasta, se kun on nykyisin kilpailun alaista hommaa. Niin ainakin pitäisi, mutta kun lähes kaikki suuremmat asemat ovat muutaman pääosin ulkomaalaiseten omistuksessa ja sopuisia tuntuvat olevan ainakin hinnoittlusta päätellen.
Sain postissa muistutuksen katsastuksesta pariltakin katsastusasemalta ja niissä oli myös tarjous mukana.
Henkilö auton vuosikatsatus oli 52 ... 56€ ja siihen pakokaasutesti 23€ bensa ja dies. 39 €.
Eli saman verran, kuin tankillinen menojuomaa suunnilleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349