Olen seurustellut kohta 3 kk poikaystäväni kanssa ja rakastan häntä hyvin paljon. Asumme eri paikkakunnilla ja poikaystävälläni on menneisyys kovana pelimiehenä ja vaikka hän vakuttaakin minulle ettei petä minua, mutta mieleeni nousee väistämättä ajatus, että entä jos..
Tiedän että hänellä on ollut paljon naisia ja tyttöystäviä ja pakko myöntää että olen hiukan mustasukkainen siitä kun hän kirjoittelee muille naisille hiukan vihjailevaan ja flirttailevaan sävyyn..ja uskon että se on ihan viatonta flirttiä, mutta se menneisyyden ääni ja epätietoisuus nostaa päätään...
Tiedän että jos hän oikeasti minua rakastaa niin hän ei mene vieraisiin, mutta edelliset suhteet ovat olleet katastrofaalisia ja jokaisessa suhteessa minua on petetty..
Kysymys kuuluukin näin?; Voinko luottaa ex-pelimieheen kaukosuhteessa??
Kaukosuhteessa ex-pelimiehen kanssa..
4
433
Vastaukset
Ei kannata luottaa helposti..Miksei nytkin voisi pettää, jos on pettänyt ennenkin? Ja helppoa, kun teillä on kaukosuhde ja ette asu yhdessä..Olen pahoillani negatiivisesta mielipiteestä, mutta aika realistinen vai kuinka..
- -------------
Pettäjä pettää aina.. Valitettavasti.
- lallilaaa
Uskon että ihminen voi muuttua. Vaikka olisi edellisessä suhteessa pettänyt, niin voi olla että on oppinut virheestään ja on nyt uskollinen. Toki se niinkin on, että kaukosuhteessa uskollisena oleminen on vaikeampaa ja pettäminen helpompaa. Seksiä kun ei saa joka ilta omalta kullaltaan. Neuvoisin kuitenkin olemaan liikaa murehtimatta, sillä jos mies pettää niin sitä et voi itse mitenkään estää.
- man_79
Kaukosuhteessa miehet pettää naisia helpommin juuri siitä syystä koska seksuaalihalut vähän eri tasoa kuin naisilla. Hyvin usein mies saattaa lopettaa suhteen hyvin äkisti, koska ei halua vain paljastaa pettäneensä toisen kanssa omalla paikkakunnallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164