Olikohan maanantai kun ihmettelin, että miksi minun ylävatsani on jotenkin kipeä. Epäilin ensin, että pallaeatyräni kiukuttelee, mutta kun pohjukaissuolikin oli kipeä ei voinut muuta kuin ihmetellä ja kärsiä. Massu ei ollut mitenkään sekaisin. Kivut kuitenkin jatkui perjantaihin asti, lisäksi korva oli kipeä ja pulputti, joten epäilinkin flunssaa.
Perjantai ja lauantai välisenä yönä heräsin siihen kun nenäni vuoti ja aamulla oli ääni käheenä lisäksi päätäni särki. Lähdin kuitenkin töihin aikaisin aamulla ja nyt on kuumeinen olo ja kuumemittarista on patteri sammunut ja säkylääkettäkään ei ole.
Muutenkin tämä minun kausiflunssani on myöhässä, kun se yleensä on tammi-helmikuussa, rajumpi sitten loppu syksyllä.
Flunssa alkoi oudosti
Karhea kurkku
3
201
Vastaukset
- Karhea kurkku
Juuri kun äsken kerkesin sanoa, että maha ei ollut sekaisin, niin täytyy nyt sanoa että maha on nyt kuralla!!!
Sainko siis 2 tautia??? - Karhea kurkku
Ylähengitystieinfektio
Tänä aamuna lähdin kuitenkin töihin ja taisi lämpö nousta keskellä päivää, kun tuntui että pää keinuu ja päätä särki. Lihaksetkin on nyt kipeät - oma vika!
Huomenna pakko jäädä kotiin mikäli haluan, että tulen nopeasti terveeksi eikä tule mitään jälkitauteja.- Karhea kurkku
Tietysti tätä tautia voi lisätä myös alahengitystieinfektioihin - tulehdus ulottuu nenänielusta keuhkoputkiin saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717