Olikohan maanantai kun ihmettelin, että miksi minun ylävatsani on jotenkin kipeä. Epäilin ensin, että pallaeatyräni kiukuttelee, mutta kun pohjukaissuolikin oli kipeä ei voinut muuta kuin ihmetellä ja kärsiä. Massu ei ollut mitenkään sekaisin. Kivut kuitenkin jatkui perjantaihin asti, lisäksi korva oli kipeä ja pulputti, joten epäilinkin flunssaa.
Perjantai ja lauantai välisenä yönä heräsin siihen kun nenäni vuoti ja aamulla oli ääni käheenä lisäksi päätäni särki. Lähdin kuitenkin töihin aikaisin aamulla ja nyt on kuumeinen olo ja kuumemittarista on patteri sammunut ja säkylääkettäkään ei ole.
Muutenkin tämä minun kausiflunssani on myöhässä, kun se yleensä on tammi-helmikuussa, rajumpi sitten loppu syksyllä.
Flunssa alkoi oudosti
Karhea kurkku
3
210
Vastaukset
- Karhea kurkku
Juuri kun äsken kerkesin sanoa, että maha ei ollut sekaisin, niin täytyy nyt sanoa että maha on nyt kuralla!!!
Sainko siis 2 tautia??? - Karhea kurkku
Ylähengitystieinfektio
Tänä aamuna lähdin kuitenkin töihin ja taisi lämpö nousta keskellä päivää, kun tuntui että pää keinuu ja päätä särki. Lihaksetkin on nyt kipeät - oma vika!
Huomenna pakko jäädä kotiin mikäli haluan, että tulen nopeasti terveeksi eikä tule mitään jälkitauteja.- Karhea kurkku
Tietysti tätä tautia voi lisätä myös alahengitystieinfektioihin - tulehdus ulottuu nenänielusta keuhkoputkiin saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635