Eräänä aamuna vaimoni toi minut perheemme kakkosautolla (Citroen C4) töihin, koska perheemme ykkösauto (Citroen C5) oli korjattavana nestekaasujousituksen vian takia.
Kun nousin autosta ja kävelin työpaikalleni, vaimonikin nousi ja kävi raaputtamassa takaikkunan puhtaaksi jäästä, jonka hän unohti tehdä kotoa lähtiessämme. Takaikkunan lämmitin on nimittäin C4:ssämme epäkunnossa.
Tässä vaiheessa on syytä sanoa, että vaimoni täytti tammikuussa 50 vuotta, minä täytin 50 vuotta viime kesänä. Eräs työkaverini, 25-vuotias kolli, käveli samaan aikaan sisään työpaikallemme ja näki tapahtuneen.
Hän totesi minulle myöhemmin: "Aika hyvän näköinen tytär sulla on, tiukka pеrse ja kaunis naama." Totesin, että kyseessä ei kylläkään ollut tyttäreni vaan vaimoni. Samalla kuitenkin tunsin ylpeyttä siitä, että puolueeton tarkkailija oli huomannut vaimoni hyvännäköisyyden.
Minua huvittaa sangen suuresti esim. se, että iltapäivälehdet julkaisevat julkkisjuorusivuillaan valokuvia joistain 40-vuotiaista Hollywood-tähdistä bikineissään ja otsikoivat ne tyyliin "Katso, mitkä hauikset ja six-pack-abs tällä vanhalla naisella on!"
Huvittaa siksi, että vaimoni on käynyt kuntosalilla jo parikymmentä vuotta, ja on saavuttanut vartalon, joka on kaukana noiden iltapäivälehtien nuorempien naisten vartaloista. Nimittäin kaukana edellä. Minulla on makuuhuoneessani tiukkaa lihaa tarjolla. Kaikilla ei ole.
Olen ylpeä tiukkarunkoisesta vaimostani, joka uskaltaa pukeutua ikäistään nuorempien naisten vaatteisiin, ja jolla on vartaloa mitä esitellä. Hänellä on varaa siihen. Hän tekee sen ilahduttaakseen minua.
Itse en ole ihan samalla tasolla, olen rupsahtanut aika pahastikin, mutta onneksi seksi välillämme toimii sentään vielä hyvin. Iso aisa - tyytyväisyys taattu!
Vaimoni ei haikaile nuorempien miesten perään, vaikka hän olisikin pikkupaikkakunnan paras mahdollinen puumakanditaatti. Naapurin parikymppinen somalipoika katsoo häntä kuolaten. Katsokoon. Ei heru.
Ai miten niin provoaloitus?!? Ei muuten ole! Tämä tarina on tosi! Kaikki värikästä ja kuvailevaa kielenkäyttöä harrastavat laudaturin äidinkielessä kirjoittaneet miehet eivät ole provoilijoita, vaikka ammattikoulupohjaiset nuoret Corollalla ajavat hevimiehet niin kateuksissaan väittäisivätkin!
50-vuotias, hyvännäköinen vaimoni.
251
10882
Vastaukset
- Somali ottaa
vielä omansa...
- mikä provo!
...ja sitten aloittaja heräsi aamulla omasta kitisevästä vuoteestaan ja huomasi, että se sama 140 kg painava ryhävalas röhnötti ja kuorsasi hänen vieressää.. Aloittaja kirosi, että kuinka veetussa tuo akka on antanut saattaa itsensä tuollaiseen kuntoon.
Hän nousi ylös, meni kiukuissaan keittiöön ja lämmitti puhdistamattomassa sottaisessa mikrossa vettä, joi sen ja läksi ulos.
Hän otti potkurin seini vierestä ja läksi potkimaan kunnalliseen kuntouttavaan suojatyö paikkaan. - 51116
mikä provo! kirjoitti:
...ja sitten aloittaja heräsi aamulla omasta kitisevästä vuoteestaan ja huomasi, että se sama 140 kg painava ryhävalas röhnötti ja kuorsasi hänen vieressää.. Aloittaja kirosi, että kuinka veetussa tuo akka on antanut saattaa itsensä tuollaiseen kuntoon.
Hän nousi ylös, meni kiukuissaan keittiöön ja lämmitti puhdistamattomassa sottaisessa mikrossa vettä, joi sen ja läksi ulos.
Hän otti potkurin seini vierestä ja läksi potkimaan kunnalliseen kuntouttavaan suojatyö paikkaan.Hirvee provo tosiaan. Ihan on äijä onnessaan soopaa jauhaessaan. Saa varvit näitä kirjottaessaan.
- kolonasieata
mikä provo! kirjoitti:
Hän otti potkurin seini vierestä ja läksi potkimaan kunnalliseen kuntouttavaan suojatyö paikkaan.:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD !!!
- F*king Bastard
51116 kirjoitti:
Hirvee provo tosiaan. Ihan on äijä onnessaan soopaa jauhaessaan. Saa varvit näitä kirjottaessaan.
Tässä aloituksessa ei ole muuta totuudenmukaista kuin se, että Sitikassa on aina jokin paikka epäkunnossa XD
- ikinuori kai
51116 kirjoitti:
Hirvee provo tosiaan. Ihan on äijä onnessaan soopaa jauhaessaan. Saa varvit näitä kirjottaessaan.
Mikä ihmeen provo! Olen pian 57 ja ikäistäni paljon nuoremman näköinen, pieni ja siro.
Ongelma on, kun oman ikäiset miehet eivät uskalla lähestyä, vaan nuoremmat miehet. Haluan ikäiseni, korkeintaan vuoden vanhemman, samanmoisen.
Kelpaisi vaikka tukevampikin, niehinen karvainen mies. Vai lienenkö liian kronkeli?
Harvoinpa tulevat kotoa hakemaan ja tansseissa ei huvita käydä enää. Siellä tuntee itsensä niin vanhaksi, vaikkei muuten. - Renu
F*king Bastard kirjoitti:
Tässä aloituksessa ei ole muuta totuudenmukaista kuin se, että Sitikassa on aina jokin paikka epäkunnossa XD
Just tuota aioin itsekin kirjoittaa ;) Takalasin lämmitin heh....
Mulla on ollut useita ranskalaisia ja aina on jokin sipannut.
Ei ole enää.
Älkää kertoko tolle tollolle että sen akka kusettaa sitä. Hulluna on hyvä olla :) - ellei
ole jo ottanut. Enkä tarkoita sitikkaa.
- hyvä!-
hahahahahahaha! ;
- Kleopatra
Sin ulle liikemies,luuletko että olisin kanssasi,minä en sinuun syty,olet vanha pier......u,mutta hyväksi sinua voin käyttää ja kun olen kuiviin höylännyt niin mennä saat.Ei koskaan yli 50 vuotiaat minua saa kuumenemaan,mutta onhan ne hyviä höynäytettäviä.
ikinuori kai kirjoitti:
Mikä ihmeen provo! Olen pian 57 ja ikäistäni paljon nuoremman näköinen, pieni ja siro.
Ongelma on, kun oman ikäiset miehet eivät uskalla lähestyä, vaan nuoremmat miehet. Haluan ikäiseni, korkeintaan vuoden vanhemman, samanmoisen.
Kelpaisi vaikka tukevampikin, niehinen karvainen mies. Vai lienenkö liian kronkeli?
Harvoinpa tulevat kotoa hakemaan ja tansseissa ei huvita käydä enää. Siellä tuntee itsensä niin vanhaksi, vaikkei muuten.Huomenta, ikinuori kai; olen sinua iäkkäämpi, mutta kehtaisin tulla lähestymään sinua, jos tietäisin, missä se voisi tapahtua. Olen pitänyt itseni fyysisesti hyväkuntoisena ja pyrin pukeutumaan asiallisesti, "virkamiesmäisesti" (virkamies kun oikeasti olenkin).
Miten sinuun saisi yhteyden?
Lähesty minua, kirjoita minulle meili, niin jos ollaan samalla paikkakunnalla (Hki tai pk-seutu, niin tutustutaan!).
Meiliosoitteeni on: triumphtrident@hotmail.com
toivon todellakin kuulevani sinusta!
Blizz- Vm 1962
Renu kirjoitti:
Just tuota aioin itsekin kirjoittaa ;) Takalasin lämmitin heh....
Mulla on ollut useita ranskalaisia ja aina on jokin sipannut.
Ei ole enää.
Älkää kertoko tolle tollolle että sen akka kusettaa sitä. Hulluna on hyvä olla :)Oli provo tai ei, mutta minä ihailen pari vuotta vanhempaa vaimoani, vm. -60. Kurvit on kohillaan ja henkinen kasvu jatkuu... Nautimme elämästä, ruuasta, matkustelusta, seksistä, kaikesta...
Onnea vaan kaikille teille muillekin. Jos ei muuten onnistu, niin omin käsin onneen... - Kaasuneste
Ei voi olla C5 huollossa nestekaasujousituksen vian vuoksi, koska Citroenissa eikä missään muussakaan autossa ei käytetä mitään nestekaasujousitusta.
Huomaa kyllä että kyseisen jutun kirjoittajalla ei ole koskaan ollut Citroenia.
Citroenin kehittämä ja käyttämä jousitus on kaasunestejousitus. - ikinuori kai
Blizzard kirjoitti:
Huomenta, ikinuori kai; olen sinua iäkkäämpi, mutta kehtaisin tulla lähestymään sinua, jos tietäisin, missä se voisi tapahtua. Olen pitänyt itseni fyysisesti hyväkuntoisena ja pyrin pukeutumaan asiallisesti, "virkamiesmäisesti" (virkamies kun oikeasti olenkin).
Miten sinuun saisi yhteyden?
Lähesty minua, kirjoita minulle meili, niin jos ollaan samalla paikkakunnalla (Hki tai pk-seutu, niin tutustutaan!).
Meiliosoitteeni on: triumphtrident@hotmail.com
toivon todellakin kuulevani sinusta!
BlizzMoi Blizzard !!
Höyläile sinä vaan sitä kakkos osastoa . Mutta minun kanssa et höyläile.
Sinut on tunnistettu. - yli 50v. mies
ikinuori kai kirjoitti:
Harvoinpa tulevat kotoa hakemaan ja tansseissa ei huvita käydä enää. Siellä tuntee itsensä niin vanhaksi, vaikkei muuten.et kai väitä olevasi 20-kymppisen näkönen ja yli 30v. ei ole kenenkään mielestä enää tuoretta kamaa vaan "tyylikkäitä ikäisekseen"joka suomennettuna tarkottaa hoikkaa harppua jolla iho ei ole enää kimmoisa ja paikat muutenkin kulahtaneet et mieti tätä.
- mikälie olitotuus
hyviä ranskalaisia saa nakkikopilta...
- Tsempit.
Vm 1962 kirjoitti:
Oli provo tai ei, mutta minä ihailen pari vuotta vanhempaa vaimoani, vm. -60. Kurvit on kohillaan ja henkinen kasvu jatkuu... Nautimme elämästä, ruuasta, matkustelusta, seksistä, kaikesta...
Onnea vaan kaikille teille muillekin. Jos ei muuten onnistu, niin omin käsin onneen...Mutta sinä et olekaan tyhjän kehuja ja narsistinen ylistäjä, joten onneksi olkoon sinulle ja vaimollesi, viettäkää seesteinen loppuelämä.
Pssst. ja eihän sinulla ole myöskään ranskalaista autoa >:) ? - 1953 stadista
ikinuori kai kirjoitti:
Harvoinpa tulevat kotoa hakemaan ja tansseissa ei huvita käydä enää. Siellä tuntee itsensä niin vanhaksi, vaikkei muuten.tuntomerkit täsmää,missäpäin asustelet.
- timmi nainen
Onko miehillä joku ihme pelko tummaihoisista miehistä ? Tunnetteko olevanne huonompia kuin he ?
Olen vain täällä kiinnittänyt moiseen huomiota. Itseäni ei ainakaan miehessä kiinosta "väri" vaan käytös.
Ja kumma kyllä ulkolaiset miehet, väristä riippumatta (somalit ovat tuppisuita ) ovat kohteliaampia kuin suomalaiset miehet. Ilmeisesti heille opetetaan vielä käytöstapoja.
Miehethän ovat tuoneet vaimoja jo vuosikymmeniä, milloin mistäkin maasta, enkä ole kuullut naisten huutelevan moisesta. Kai meillä on parempi itsetuntemus kuin teillä miehillä. - Lihansyöjämies
ikinuori kai kirjoitti:
Harvoinpa tulevat kotoa hakemaan ja tansseissa ei huvita käydä enää. Siellä tuntee itsensä niin vanhaksi, vaikkei muuten."Pieni ja siro" on usein yhtä kuin ryppyinen rusina, joka luulee että kääpiökasvuisuus on kauneuden tae.
"Pienet ja sirot" ne vasta vanhoilta näyttävät, joskus jopa jo kolmekymppisinä! - France mon amour
mikälie olitotuus kirjoitti:
hyviä ranskalaisia saa nakkikopilta...
Ja vain sieltä.
- soumenkieli
51116 kirjoitti:
Oikeinkirjoitus please.. tyttäreksi.. ei rekseni.
- Ruokaa yli rajojen
Tai sitten Somali katsoo ruuakseen.
- tuore luumu
Lihansyöjämies kirjoitti:
"Pieni ja siro" on usein yhtä kuin ryppyinen rusina, joka luulee että kääpiökasvuisuus on kauneuden tae.
"Pienet ja sirot" ne vasta vanhoilta näyttävät, joskus jopa jo kolmekymppisinä!Läski ukonkutjake! Iso maha ja rimppakintut.
- just..
timmi nainen kirjoitti:
Onko miehillä joku ihme pelko tummaihoisista miehistä ? Tunnetteko olevanne huonompia kuin he ?
Olen vain täällä kiinnittänyt moiseen huomiota. Itseäni ei ainakaan miehessä kiinosta "väri" vaan käytös.
Ja kumma kyllä ulkolaiset miehet, väristä riippumatta (somalit ovat tuppisuita ) ovat kohteliaampia kuin suomalaiset miehet. Ilmeisesti heille opetetaan vielä käytöstapoja.
Miehethän ovat tuoneet vaimoja jo vuosikymmeniä, milloin mistäkin maasta, enkä ole kuullut naisten huutelevan moisesta. Kai meillä on parempi itsetuntemus kuin teillä miehillä.Näin juuri.
- vaikea uskoa
Niin olen samaa mieltä, vaimo saattoi mennä työmatkalle tai mihinkä nyt meni.Älä ole niin varma jos olet itse jo rupsahtanut.Me vaimot osaamme olla viekkaita teille miehille, vaan mitä naiset.Mutta hyvä jos antaa ja hyväksyy että sohvalta katselet kun kaunis vaimo siivoaa.
- Frutti di nakki
Missä hemmetin ghetossa oikein asut, kun naapureina on somaleita?
Joo ja en vaan herää millään....zzzzzz....- -Aviomies-
Asun Vantaan Hakunilassa.
- Hörneillä notkunut
-Aviomies- kirjoitti:
- Aviomies - .Ei Citikka jengillä oo ku snyginnäkösii gimmoja ,eihän Citikka oo mikään raatojen kuljetusvaunu. Flyttaa nyt veks sielt afrikasta tänne stadii. Snadina tsittasin fillarinstongalla ku faija sotki Hagiksesta vanhankaupungin rantsuu metskaa. Siellä faija näytti mulle viikin suntaa ja sano .Tsiigaa gundi tuol on viidakko se on sellanen mesta et sitä ei oo hitannu Columbus eikä Vasco da Cama. Luudaa äkkii veke sielt ,ettei sulle käy niin ku Cookille joudut skruudatuks. Ei muuta ku Citikkaa ja hanee.
- Skitsoskeptikko
Hörneillä notkunut kirjoitti:
- Aviomies - .Ei Citikka jengillä oo ku snyginnäkösii gimmoja ,eihän Citikka oo mikään raatojen kuljetusvaunu. Flyttaa nyt veks sielt afrikasta tänne stadii. Snadina tsittasin fillarinstongalla ku faija sotki Hagiksesta vanhankaupungin rantsuu metskaa. Siellä faija näytti mulle viikin suntaa ja sano .Tsiigaa gundi tuol on viidakko se on sellanen mesta et sitä ei oo hitannu Columbus eikä Vasco da Cama. Luudaa äkkii veke sielt ,ettei sulle käy niin ku Cookille joudut skruudatuks. Ei muuta ku Citikkaa ja hanee.
Kiitti, notkuja. Siinä oli aidosti värikästä kielenkäyttöä toisin kuin aloittajalla, jonka kielenkäyttö lienee peräisin systerin Linna-sarjan takasivuilta. Laudaturin aloittaja on todennäköisesti nähnyt uutisissa, jos edes kykenee lukemaan niin nopeatempoista tekstiä.
- trubaruurinki
-Aviomies- kirjoitti:
Ihmekös :DDDDDDDDDDDDDD kamalin asuinpaikka mitä voi suomessa olla :D
- Erittäin älykäs ihmi
Hörneillä notkunut kirjoitti:
Mittee helevettiä sinä sommaliaa tiällä kirjootat? Paas istuen kuakkokupin kanssa nuotion iäreen ja mieti vielä kertaalleen nuo verpaaliset tarinas ja narinas.
Myö männään Puijontorniin ja katotaan mitä näkkyy.
Ylleensä näkkyy helevetisti mehtee ja kallavettä. Suattaa sumu sotkee koko visionkii.
Sitten kiekkoillaan Hihkiläiset, Luusilaiset ja Narripaijjat kummoon.
Ja myö naaretaan kaaheesti niille :) - sekundasuisu
kihkihkih...juu...jos ajelee sitikalla...kalliilla ei asu somali naapurissa ei
ja orjako se "vaimo" on...unohti raaputtaa takalasin...tuskin siinä autossa edes skrapaa on ja miks se ei ollu tolpassa/tallissa!
- pöpömies
Siis mitä sinä nyt pöpötät, pertti?
- -Aviomies-
Anteeksi kuinka? Mikä Pertti? Etunimeni on Kari.
- penaperttikääriäinen
-Aviomies- kirjoitti:
Hehheh, peräpertti, mitä sinä meille tulet unelmiasi kertomaan?
- -Aviomies-
penaperttikääriäinen kirjoitti:
Hehheh, peräpertti, mitä sinä meille tulet unelmiasi kertomaan?
Siis mikä tämä Pertti-juttu nyt oikein on?!?
- Pasanen PaavoIrmeli
-Aviomies- kirjoitti:
Siis mikä tämä Pertti-juttu nyt oikein on?!?
Se tarkoittaa, että sä ite oot ihan spede, täyttä fuulaa koko tyyppi, pelle luuseri nörtti.
- Nimimerkki erkki
-Aviomies- kirjoitti:
Eikä ole kun Pertti!
Jo on kumma kun ei itsekään enää ymmärrä kuka on?
- Iso musta kalu
Miksi katsoo kuolaten nainen on saanut somalin isoa pamppua ja juorut leviää.
- -Aviomies-
Ei ole saanut, eikä tule koskaan saamaankaan. Hän on uskollinen minulle. Miten itse, oletko saanut isoa mustaa kalua? Oletan, että olet homo, ja ison mustan perään oleva sellainen, tekstisi perusteella.
- Mistä tiedät että
-Aviomies- kirjoitti:
Ei ole saanut, eikä tule koskaan saamaankaan. Hän on uskollinen minulle. Miten itse, oletko saanut isoa mustaa kalua? Oletan, että olet homo, ja ison mustan perään oleva sellainen, tekstisi perusteella.
ei ole antanut perää niggalle?
- sinisilmä
-Aviomies- kirjoitti:
Niinhä sä luulet, mutta totuus on ihan toista.............................??
- Kyselijä - -
Miten tuo Citroen juttu liittyy vaimosi tiukkaperseisyyteen?
- -Aviomies-
No, se liittyy sillä tavalla, että virkamiehenä olen tottunut dokumentoimaan kaiken tapahtuneen hyvin yksityiskohtaisesti. En pääse siitä eroon vapaa-ajallanikaan. Se on minun vammani. Siksi myös asuinpaikka ja etunimi tuli ilmoitettua.
- einari,,
hän vastailee kulli hiessä viestiisi tuota pikaa...
- perttipena
-Aviomies- kirjoitti:
No, se liittyy sillä tavalla, että virkamiehenä olen tottunut dokumentoimaan kaiken tapahtuneen hyvin yksityiskohtaisesti. En pääse siitä eroon vapaa-ajallanikaan. Se on minun vammani. Siksi myös asuinpaikka ja etunimi tuli ilmoitettua.
Hei onko sulla einari lauantai-iltana vähän tylsää? Tästäkö sie nyt haluat keskustella, iso mies? Mitä luulet saavuttavasi tällä keskustelulla? Sulla on kaunis muija, olkoot. Hehhheh.
- -Aviomies-
perttipena kirjoitti:
Hei onko sulla einari lauantai-iltana vähän tylsää? Tästäkö sie nyt haluat keskustella, iso mies? Mitä luulet saavuttavasi tällä keskustelulla? Sulla on kaunis muija, olkoot. Hehhheh.
Olet pahasti sekaisin Pertteinesi. T: Kari.
- asiantuntijaalan
ranskikset ovat homojen kärryjä, siten liittyvät tiukkaperseisyyteen, etkö tosiaankaan tiennyt kun kysyt?
- pappa tuntsa
osta rapea ranskalainen,työllistät ainakin korjaamot!
- ___sama___ tsystakoo
*hHhattaa* toi oli hyvä kyssäri :D!!! Samaa mietin :D
- reppu pois....
-Aviomies- kirjoitti:
Liity vaimosi seuraan kuntosalille. Näet miten itsekin kehityt eli
lihaksesi. Ed.main. on kirjoitettu hyvää tarkoittaen. - iso kissa
Hölömö!
Sehän kirjoitti ettei takalasi lämpeä! - ei peräkammarinpoika
olen 55,v,mies,mulla on olemassa luonnonlahjakkuus charmi-ja vartalo edelleen tiukka,peppu saa kääntymään nuortenkin päät.
vuoden aikana on nyt tullut 4-5 seurustelu ehdokasta.olen kuitenkin pitänyt vapaata.
ravintolassa en käy,kävin siellä oli suutelijaa,ruuan tarjoajaa.
pukeudun muotivaatteisiin,se on osa minun persoonani.
charmi joko on-tai ei ole koskaan,tekemällä ei sitä saa.
vaikka olen lyhyt-ja lähes kaikki tukka pois.silti pyyhkii hyvin.
en käytä alkoholia.
- heheheheheee
"50-vuotias, hyvännäköinen vaimoni."
oletsää vähän lapsellinen?- -Aviomies-
En suinkaan. Maistuisi varmaan sinullekin, mutta et saa. Tällaisista voit vain uneksia. Hae puumasi muualta, poju.
- äijä.
-Aviomies- kirjoitti:
En suinkaan. Maistuisi varmaan sinullekin, mutta et saa. Tällaisista voit vain uneksia. Hae puumasi muualta, poju.
unelmissa ja harhoissa sä elätkin........
- ouf
-Aviomies- kirjoitti:
Kuka noita juttuja keksii???
Ainakin tuo juttu ihan liian lapsellinen ollakseen totta.
Mulla on ihan oikeet ongelmat, kun en osaa valita
kenet valitsisin... samaa ikaa vai 15 v. nuorempaa
tai jotain silta valilta...
Eika taa oo unelmointia, niinkuin Aviomeehen jutut
- jorma.
Hieno juttu, mutta miten se liittyy nyt maailman menoon siinä mielessä? Onko hän jo nukkumassa? Mites iltapanot?
- -Aviomies-
Kiitos kysymästä, se liittyy maailman menoon aivan samalla tavalla kuin "Ylpee kuu" tai "Sionistien salajuoni" tai "Talmud" tai "Seppo Myllis" tai "Raakkuna" liittyy maailman menoon. Ihan juuri täsmälleen samalla tavalla se liittyy maailman menoon. Onko sinulla muuten mitään sanottavaa noista aiheista? Eikö? Niin arvelinkin.
Pantu on. Eikä vähän. Tänäänkin me nylkytimme kuin koirat, aiemmin illalla. - Muista nuolla suuta
-Aviomies- kirjoitti:
Kiitos kysymästä, se liittyy maailman menoon aivan samalla tavalla kuin "Ylpee kuu" tai "Sionistien salajuoni" tai "Talmud" tai "Seppo Myllis" tai "Raakkuna" liittyy maailman menoon. Ihan juuri täsmälleen samalla tavalla se liittyy maailman menoon. Onko sinulla muuten mitään sanottavaa noista aiheista? Eikö? Niin arvelinkin.
Pantu on. Eikä vähän. Tänäänkin me nylkytimme kuin koirat, aiemmin illalla.Oletkohan sinä vain pelleilijä palstalla, hieman epäilyttää. Illalla on kiva kirjotella yksin kännissä, eiks olekin poika?
- jorma.
-Aviomies- kirjoitti:
Pantu on. Eikä vähän. Tänäänkin me nylkytimme kuin koirat, aiemmin illalla.No ei kyllä ole mitään pahaa sanottavaa Mylliksestä tai Raakkunasta tai... Ihan järkeviä tyyppejä.
- matkailija..
-Aviomies- kirjoitti:
Pantu on. Eikä vähän. Tänäänkin me nylkytimme kuin koirat, aiemmin illalla.heh...no ei ole kovin kaksista sun vaimosi seksielämä kun joutuu tyytymään koiran nylkytykseen. Ottaisi sen naapurinmiehen ja se antais "laulaa" rannalla....
- Nyt seisoo!
On pakko vatkaa!
- -Aviomies-
Tänään(kin) on saatu. Ja kunnolla. Menen nyt nukkumaan.
- Nainen 50
Naisena sanoisin, että kirjoituksesi on erittäin typerä. Kauniina naisena koen, että minulla olisi mies, joka on kanssani vain ulkonäköni vuoksi eli mikäli joutuisin onnettomuuteen/ palaisin/ sairastuisin ja en pääsisi kuntosalille niin sinä et enää olisi tukenani.
Olet pentu. Minä naisena vaihtaisin aikuiseen mieheen; mustaan tai valkoiseen. - asurria
Nainen 50 kirjoitti:
Naisena sanoisin, että kirjoituksesi on erittäin typerä. Kauniina naisena koen, että minulla olisi mies, joka on kanssani vain ulkonäköni vuoksi eli mikäli joutuisin onnettomuuteen/ palaisin/ sairastuisin ja en pääsisi kuntosalille niin sinä et enää olisi tukenani.
Olet pentu. Minä naisena vaihtaisin aikuiseen mieheen; mustaan tai valkoiseen.Olihan toi aloitus aika typerä kirjoitus ja ilmeisesti provo. No, meitä kaikkia osallistuneita kirjoittamaan on ainakin saatu kalastuksella verkkoon. Olen taas jotenkin toisenlaisen nainen, että en hirveästi mene kehuskelemaan omaa ulkonäköäni kauniiksi.
Aina hieman haiskahtaa, että jotain on pielessä, kun nainen itse sanoo itseään kauniiksi. Viiskymppisen naisen pitäisi olla sen verran jo kypsä ettei huutele omaan kauneuttaan ainakaan tällä palstalla. - Mies
Nainen 50 kirjoitti:
Olet pentu. Minä naisena vaihtaisin aikuiseen mieheen; mustaan tai valkoiseen.hyvin sanottu! m38
- opoprro
niin, ehkä sinä...mutta entä vaimosi, saiko hän...ei, kun nylkytit kuten koira...sehän ei kestä kauaa...
- 6 citikkaa omistanut
Muuten hyvä mutta c5-citikan jousitus ei mene rikki...
saat silti ajaa ladallas edelleen, ei se tee miehestä yhtään huonompaa..- 3citikkaa
Totta! Mutta kaikki muu menee.
- Äläpäs satuile !
ALOITTAJA- en tiedä, mihin jonninjoutavalla sepustuksellasi pyrit, mutta voin sanoa, että oot menettäny pelin, jo aikaa sitten, koska et pysty pitämään naistasi kurissa.
Sen näkee selvästi, vaikka et sitä myönnäkkään. Ja että tulet tänne päivittelemään, opn varma merkki siitä, että sulla olisi aika ottaa pässiä savista, elikkä itseäsi - Timmi leidi
Itse olen yli 50-vuotias nainen, ja on tosi timmi kroppa. Se on seurausta koko elämän jatkuneesta erittäin runsaasta liikunnasta. Edelleenkin liikun melkein joka päivä, joskus kaksikin kertaa. Kunto kova. Liikuntani on systemaattista, monipuolista treeniä. On kestävyysvoimaa, notkeutta, nopeutta jne.
Minuakin ihmetyttää iltapäivälehtien hehkutukset yli nelikymppisten timmivartaloista. Ei ole kyllä sen timmimpiä kuin omanikaan. Itseasiassa eivät näytä hirveän hyväkuntoisiltakaan nämä ladyt.
Hyvä ammattikin on tullut hankittua, lapset hoidettua jne.- Oh hoh...
Älä mummo satuile! :D Vedä ensin vaikka viis leukaa ja tuu sitten tänne kehumaan!
- ÄLÄ JAUHA PAS*AA!
PALJONKO NOUSEE PENKISTÄ? Paljonko on penkin ykkösmaksimi? MItä painoja käytät hauiskäännöissä? MISTÄ VI-TUSTA teitä huijareita oikein sikiää?
- Mikä vikana
Mikä panee TÄÄLLÄ kehumaan itseään "timmiksi "?
- Timmi leidi
ÄLÄ JAUHA PAS*AA! kirjoitti:
PALJONKO NOUSEE PENKISTÄ? Paljonko on penkin ykkösmaksimi? MItä painoja käytät hauiskäännöissä? MISTÄ VI-TUSTA teitä huijareita oikein sikiää?
Hauiskäännössä olen viime aikoina käyttänyt 1,25 kg:n muovisia käsipainoja, sopivat tyyliin, kivan vaaleanpunaiset. Penkkiä en ole uskaltanut kokeilla, kun tanko tuntuu aika painavalta.
- liikkuva ihminen
Liikut jopa kaksikin kertaa paivassa.
Samaa en voi sanoa musta.
liikun paljon useemmin, sohvan ja kaljakopan valia...
Mullakin hyva elake. - gimmee
Mikä vikana kirjoitti:
Mikä panee TÄÄLLÄ kehumaan itseään "timmiksi "?
Laho latva se panee kehuun...
Jos bodyä rakentaa ja timmaa, niin usein jää pää vähemmälle.
Timminä on kevyt olla - kaikin puolin - ei paina ajatukset yläpäätä
Sepä mukavaa. Tällä palstalla saa harvoin lukea mitään myönteistä. Useimmiten saadaan lukea henkisesti sairaiden höpinöitä ja persujen mölyämistä.
- Outoja jupinoita
Mieluummin kuulemme Persujen viisautta, kuin sinun höpinöitä, joissa ei oo mitää myönteistä..
- hyypän hemppa
- onko kauhumaailman salaisuus jo selvinnyt ?kh'nnnrp
hyypän hemppa kirjoitti:
- onko kauhumaailman salaisuus jo selvinnyt ?kh'nnnrp
joo siellä oli kepulaisten salapaikka
- näin on
Outoja jupinoita kirjoitti:
Mieluummin kuulemme Persujen viisautta, kuin sinun höpinöitä, joissa ei oo mitää myönteistä..
Persuilta tulee asiaa aina siihen ei kokomuukselaisten sössötykset ja selitykset riitä!! Kannatan persuja, siinä Suomen todellisuus tulevaisuudessa. Hyvä Soini!!
- pari fobiaa
jaa...mutta onko demari homo?
- Taidat olla
näin on kirjoitti:
Persuilta tulee asiaa aina siihen ei kokomuukselaisten sössötykset ja selitykset riitä!! Kannatan persuja, siinä Suomen todellisuus tulevaisuudessa. Hyvä Soini!!
yksi palstan avohoitopotilaista tai muuten vaan hörhö. Ei hyvältä näytä.
- pub_mate
Hieno avaus ja olen onnellinen puolestasi, Kari Hakunilasta. Toivottavasti saatte jatkaa yhteiseloanne onnellisten tähtien alla edelleen ja saatte myös vanheta yhdessä toisistanne huolehtien. Kaikkea hyvää.
p.s. Nuo Citroënit vois päivittää DS-malleihin, niin olisitte ehkä vielä tyytyväisempiä elämiinne. Oletko muuten sama mies, joka käy ´kissan` kanssa mökillä ja kertoo laudaturin arvoisin sanankääntein täällä rakkaalla palstallamme siitä?- Andre Sitruuna
Rättisitikassa ei ole hydropneumaattista jousitusta - tosin sitikka lensi James Bondissa hienosti ilmassa ja kolahti mukavasti rosvojen Peugeot'n kattoon ja sai taas uutta potkua siitä!
- laudatur
Toki olen.
- Panisin.
.
- ffffffffffffffffffff
onko elämäsi noin tyhjää...
ihminen joka elää vain "timmin vartalon" vuoksi elää tyhjää elämää, jos sitäkään - Vanha
kalu.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Löydätkö täältä itsesi?
http://www.google.fi/imgres?q="Markus Harju"&num=10&um=1&hl=fi&biw=1752&bih=908&tbm=isch&tbnid=UCVWH8sy-Ao0AM:&imgrefurl=http://urs.fi/index.php?c=aut&docid=3sMJjTpHyAkkAM&imgurl=http://urs.fi/images/author_harju.jpg&w=120&h=90&ei=myxTT6PIIK2P4gSTr_GrDQ&zoom=1&iact=rc&dur=185&sig=111404586587763433576&sqi=2&page=1&tbnh=72&tbnw=96&start=0&ndsp=52&ved=1t:429,r:7,s:0&tx=19&ty=18 - Ranskalaista
kotteroa en huolisi edes ilmaiseksi.
Tuollaisella eukolla voisin ajaa kerran. (juuri tuollaisia tulee paljon koeajeltua) - Tawja
Pena hoi!
Lopeta jo se haaveksiminen ja tule tekemään minulle ja Wontille safkaa! - !!!!!!!!!!!!!!
Hyvä että olet puolison valinnassa onnistunut, auto- ja ehkä muutkin
kaupat on sitten menneetkin persiilleen. - meitä on liian monek
Oskarit on jaettu jo. Eikä tuollaisilla lörinöillä listoille nousta. Mutta kirjoittele,täällähän se on halpaa, ei mee paperii,ei mustetta.
Elämänohjeeksi sanoisin että vaihda automerkkiä vaikka ranskalaisrallikuskiin olet itsesi samaistanut. Vaihda myös asuinalutta,nostat omaa arvoasi. Myös kaveriporukkasi voisit vekslata sivistyneenpiin. Ei tuollaista termiä tarvi hyväksyä,
sun tyttärelläsi on tiukka perse.... - 68-v
Sieluani ilahduttaa, että löytyy sentään joku joka pystyy irtaantumaan kansallisesta heikkoudestamme, itsemme vähättelystä joka on ilmaistu sanonnoissa mm. "kynttilän piilotuksesta vakan alle", "oman kehun haisemisesta" yms.
Sillä ei ole väliä vaikka hengentuote olisikin mielikuvitusta.
Jos tuo olisi ote elävästä elämästä niin jonkun olisi syytä olla todella huolestunut.
Hyvä jos ylipaineventtiili toimii näinkin! - Ex Pimp
Mitä ihmettä 50-vuotias mies tekee 50-vuotiaan naisen kanssa... olikin miten hyvin säilynyt tahansa.
Jos ne kaks citikkaa vaihtas johonkin yhteen parempaan niin vois saada nuorempia - monikossa. - suoli24 palstan anti
Vittu on taas tyhmä keksitty satu ja provo. Kuten kaikki muukin paska täällä Suoli24-palstalla.
Eikö täällä riitä oikeat aiheet, kun pitää henkilökunnan keksiä aina tämmöisiä paska-avauksia tänne.- parempaa tekemistä
Niin! Minä en ainakaan tällaisiin osallistu! on parempaakin tekemistä ihmisellä.
- mmmmm
Mun mielestä 50v nainen, joka on erittäin timmissä kunnossa ei näytä hyvältä vaan, no, kuivakalta, ja kaikki rypyt näkyy. Moni 50v nainen, joka on hieman täystimmiä pyöreämpi (ei lihava, ei edes ylipainoinen) on paljon hehkeämpi. nainen kun vanhenee, niin naisesta tekee kauniin juuri se, että ei yritä olla teini liian kuivassa kropassa. parasta on olla naisellinen ja hehkua. Kyllä kaikki kauniit 50v naiset ovat jo hieman pyöristyneet. Kuivat ovat kuin Madonna. katsokaapa jostain kuvia, joita ei ole photosopattu. kauhean juonteinen naama.
- se siitä nuoruudesta
ja sitäkin naamaa on jo operoitu moneen kertaan, nostettu ja botoksilla piikitetty rypyt pois.
se siitä nuoruudesta kirjoitti:
ja sitäkin naamaa on jo operoitu moneen kertaan, nostettu ja botoksilla piikitetty rypyt pois.
Hassut jutut... kohta Naisten päivä on oho!...
Nauroin kovasti, kun kaikki luin.
- Tiedottaja,.-
Hienoa, että olet tyytyväinen. Kuitenkin se, mikä kirjoituksessasi kiinnittää huomiota, on tuo automerkkien korostaminen mielipiteestäsi riippumatta. Onko sinulla jotakin kummallista hampaankolossa?
Vaimosi kauneus kyllä jäi nyt typerän loppukappaleesi varjoon.- BLAAAAAAAAAAAAAAA
Ei sillä ole edes muijaa ja polkupyörällä ajelee, kunhan nyt haaveilee ja työttömänä kirjoittelee paskaa.
- Entäpä kasvot?
Vaimollasi on tiukka perse ja timmi vartalo, mutta miten on kasvojen laita? Ovatko kovinkin uurteiset ja ryppyiset?
- se o sinkku
ei sil oo muijaa lainkaan......
- Citikka on auto!
Mua olis kyllä kiinnostanu enemmän, että tuliko citikka kuntoon? Ja miksette ole korjanneet takalasinlämmitintä toisessa citikassanne?
- höpöphöpö tekstiä
Höpöhöpö sun juttujasi. Ei kukaan mene laukomaan tytön/naisen isälle, että onpa tiukka perse tyttärelläsi... varsinkin, kun on työkaveri. Uskottavampaa olisi ollut, jos työkaveri olisi kysynyt, että onko tuo tyttäresi?
Tarinoita on aina mukava lukea, mutta niille on varmasti ihan omakin palsta olemassa. - ........evvkkk
Kukaan työkaveri ei sano miehen tyttärestä, että tiukka perse; se olis loukkaus ja hävytöntä, ainakin niissä piireissä missä minä liikun.
Jos ihminen on terve, niin hän saattaa säilyä pitkään hyväkuntoisena; hyvä niin. - ei ollu
tyttäreni vain huora.
- miässtnagjhjgjggj
hieno trolli hermanni
- 68-v
Leikinpä ottavani vakavasti!
Vaihda hyvä mies ajoissa autoa!
BX:ni hydrauliikka alkoi oireilemaan 250000km:n tienoissa.
Sylintereissä oli läpivuotoa = hydraulineste otti kyytiä.
270000km ja paineakku sekä jousisylinterit vaihtoon.
Maksoivat tarvikkeina muistaakseni n. 500mk/kpl.
Tuota muuta osutta ei viitsi edes leikillään kommentoida. - Virkamiehiävastaan
Olipa kerrassaan lapsellinen kirjoitus. Mitä sinä -Aviomies- haet tuolla kirjoituksellasi? No enpä ylläty siitä, että olet virkamies, kaikki mitä saat aikaan on turhaa. Kirjoituksesi vaimon kauneudesta on turhaa ja työsi on turhaa, olet siis täysin turha... Ikävä kyllä totta =(
- nöpinen
voi mitä paskajuttua, eikä oo parempaa???
- Nainen 50v. Hki
se, että miesystäväni naapuri samaan hissiin osuessaan totesi kaverilleni; "tyttäresi..." tarkoittaessaan minua, enemmänkin hävetti minua. En edes usko, että miesystäväni oli tästä ylpeä, vaikkei asiaa ulospäin näyttänytkään. Ikäeroa meillä on 8 vuotta, olen siis todellakin nuorempi ja 50 vuotias, miesystäväni on 58v., että nuorena olisi aloittanut....
No, se oli huvittavakin tapaus, eikä millään lailla kumpaakaan meistä innosta kertoilemaan autoistamme... - aika läpinäkyvää
Olikos tämä nyt joku viimeinen p__seen nuolemis keino jolla voi yrittää pitää hajoava avioliitto kasassa? Osittain vaimon lepyttelyä ja osittain itsensä huijaamista. Kyllä 50 vee on aina 50 vee eikä se tuolla tekstillä mihinkään kaunistu.
- N43Kuopio
Minä en ymmärrä, miksi tuo kirjoitus saa noin paljon vihaisia kannanottoja. Kylläpä ihmiset ovat kateellisia toisen onnesta ja siitä, että on ylpeä vaimostaan. Olen itse nuoren näköinen, vaalea nainen, seurustelen 55-vuotiaan miehen kanssa.
- ??
Seurusteletko E....n kanssa? On 55v.
- kun tietäisitte
Hyvä aloitus mutta et kerro mistä vaimosi on. Kuvauksestasi päätellen ei nimittäin voi olla suomalainen. Suomalaismissitkin ovat alle kolmikymppisiä mutta heissä on jo näkyvissä rodullisen matalaperseisyyden lisäksi alkava vanhuus ja karjakkomaisuus.
Minäkin olen virkamies ja ulkomaalainen vaimoni on nelikymppinen mutta näyttää kaksvitoselta. Mukava katsella taviksien naamanilmeitä kun saavat tietää todellisen asiantilan ja 16 vuoden ikäeromme. Suuri hankaluus tässä avioliitossa onkin se että Suomessa vain samanikäisten avioliitot ovat hyväksyttyjä, kuten kaikki muukin tasapäisyys. - somalipoika
provo tai ei... ei huono silti, mutta tiiätkö, missä vaimos ajelee C4:ll sillä aikaa, ko pakerrat duunissa?
Vaimos kerto, että mulla on isompi. - Burger battle
Hah, nää on kyl niin naurettavia, nämä ylläpidon luomat keskusteluavaukset!!
Niin on kuin 10-vuotiaan kynästä ja Tiina sarjan keskiaukeamalta..! - Haureuden tähden hyl
Senkö takia vaimo ja perhe on, että saa ylpeillä muille? Mikä on vaimon ja perheen tarkoitus, se on nykyään hyvin pitkälle unohdettu, tahallaan. Nyt merkkaa vain seksi ja vartalo ja kalun suuruus ja reiän tiukkuus. Ällöttää todella tämä ihmisten itsekkyys, irstaus, moraalittomuus ja kauhea maailman meno.
Tämän päivän meno on niin hirvittävää, että kauhistuttaa. On lähes kokonaan unohdettu, mikä on elämän tarkoitus. Sehän on elää Jumalan yhteydessä ja toteuttaa hänen johdossaan ja tahdossaan elämää,johon meidät on luotu. Jumala rakastaa Sinua ja odottaa, että luovutat elämäsi hänelle ja kunnioitat perhettäsi Jumalan lahjana, ei pelkästään näyttelytavarana ja seksiobjektina. Elämän jälkeinen taivas ja kadotus ovat totta. - perseilijä19818
"puumakanditaatti"
"laudaturin äidinkielessä kirjoittaneet"
Ettet nyt vain olisi kirjoitellut jotain muuta kuin laudaturin äidinkielessä?
ps. tarinasi loppulause unohtui, se menee näin "ja sitten heräsin".- Mullakin äikän ällä
Se muuten kirjoitetaan "P....kandidaatti". Huomasitko, kahdella d:llä!
- Pitkä satutunti
Just just :) "Aika hyvän näköinen tytär sulla on, tiukka pеrse ja kaunis naama" Ei oikein kuulosta työkaverin kielenkäytöltä... Ja sitten "Naapurin parikymppinen somalipoika katsoo häntä kuolaten. Katsokoon. Ei heru". Mistä muuten tiedät?
- oikein!
On oikein,että mies ylistää ja on ylpeä vaimostaan! Lienevät muut kateellisia, joilla ei ole näyttävää vaimoa, tai ne vaimot, joita miehensä ei kehu koskaan. Tällaista huomiota naiset haluavat miehiltään, sanovat sitten mitä tahansa. Ja valitettavasti harvat miehet oikeasti tämän tajuavat..
- julia47
..eli sinun "aisa" pelastaa suhteen..??
- BirgittaJohanna
Kylläpä heti kateelliset oikein joukolla älähti. Minun mielestä aloittaja hienosti kehui omaa vaimoaan ja olisin ylpeä jos itsellä olisi sellainen mies. Harvoin vaimot saa kehuja mieheltään. Oikein paljon onnea tämän aloittajan parisuhteeseen. Olet hieno mies, vaimosi saa olla ylpeä sinustakin niin kuin sinä hänestä.
- provoa pukkaaaaaa
älä nyt kaikkea paskaa usko, äijällä ei edes ole muijaa saatikka sitikkaa.....
Palstan perslä****i taas uhoaa lämpimikseen....
- ffffffffffffffffffff
pashkalla sitikalla ei tee mitään,ihme kun akkas jaksaa katella tollasta pedepetteriä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heräää jo pahvi unestas!!!!!!- Saab sen olla pitää
Oikeesti me hyvännäköiset naiset, ei todellakaan tuollaista ukko katella joka edes kuvittelee ostavansa ranskalaisen auton korvikkeen.
- 2x25
Saab sen olla pitää kirjoitti:
Oikeesti me hyvännäköiset naiset, ei todellakaan tuollaista ukko katella joka edes kuvittelee ostavansa ranskalaisen auton korvikkeen.
ei vaan s-sarjan Mersu, ja 25v muija.
- hdgfyjrgfr
Tässä sen nyt huomaa ettei koulutus takaa älliä päähän. Hyvää jatkoa sinulle ja täydelliselle parillesi :)
- Voi jumalaude
Hän totesi minulle myöhemmin: "Aika hyvän näköinen tytär sulla on, tiukka pеrse ja kaunis naama." Totesin, että kyseessä ei kylläkään ollut tyttäreni vaan vaimoni.
- Oikea mies joka rakastaa vaimoaan olisi tuosta kommentista vetänyt kyllä työkaveriaan turpaan. Ällöttävä ja törkeä kommentti! Phyi!
Minulla on makuuhuoneessani tiukkaa lihaa tarjolla. Kaikilla ei ole.
- Toisaalta tästä kommentista voi vetää johtopäätöksen että suhteenne kyllä perustuu johonkin muuhun kuin rakkauteen välillänne. Taitaa olla se tiukka liha ja alapää tärkeämmässä roolissa.. - Reino R. Eino
Voi helevata. Kusin housuihini, kun nauroin kippurassa luettuani tämän tasokkaan ja älyllistä värinää kielenkäyttönsä suhteen herättävän aloituksen. Korvaako Suomi24:n ylläpito pesulakulut? Myös konttorituoli kastui.
- kossupullo
Mitää sanomattomat vois lopettaa koko tsydeemistä ,vaikka tää on näköjään ketjun saavuttannu,,niin minäki humalassa
- hohhohhh
taitaa olla jonkun pöpin fantasiaa koko teksti :D:D
- voi luoja...
Siis voi huhhuh te ootta kaikki pellejä!
- voi luoja...
Siis voi huhhuh te ootta kaikki pellejä!
- JK
VAI IIN
- ermieltäsiis
Öhmm...se ken onnen saa se onnen kätkeköön. Itse et kehuskele noin. Vaikka voisikin.
- voi turhemmin elää
Siinä on miehellä elämänarvot kun tarkastelee maailmaa naisen haarojen välistä.
- mieti nyt
Minulla on hyvä kroppa vaikken käy kuntosalilla. Ja ei tainnut tämä nuori kolli nähdä vaimosi naamaa, tuskin olisi ollut enää samaa mieltä.
Ja mistäs tiedät, ketä vaimosi katsoo ? Ei vaimosi ehkä kaikkea kerro. - Nainen.
Luin tämän kirjoituksen etusivulta juuri naistenpäivänä - mielestäni niin osuvasti naistenpäiväksi kirjoittaja kehuu omaa naistaan ja niin pitäisi muidenkin ottaa oppia. Mikä kumma lähes kaikki vastaukset haukkuvat alottajaa - lienevät kateellisia kun jollain hyvä parisuhde vielä viiskymppisenä ja vieläpä miehellä kaunis vaimo, josta muut miehet ovat kateellisia :D
Aviomies, jatka samaan tahtiin, ole ylpeä vaimostasi! - hmmh
Mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa kun joka ikistä keskustelun aihetta pitää mennä haukkumaan? Vaikka kirjoittaja olisikin provo, entä sitten? Ei tuollaiset tekstit loukkaa ketään mutta teidän hirvittävä, moukkamainen sanailu kyllä ärsyttää ja loukkaakin. Mikä ihme siinä on että pitää alkaa aukomaan suuta joka asiasta aina. Pitäkää mielipiteenne omana tietonanne jos ette osaa sitä ASIALLISESTI kertoa.
Aloittajalle haluaisin vielä sanoa että jos et ole provo, niin onneksi olkoon sinulle hienosta naisesta. Muista kertoa myös vaimollesi kuinka ylpeä hänestä olet! Ja ehkä hieman omasta kunnostaankin huolehtiminen saisi vaimosi ylpeäksi sinusta. ;) Sinun tekstiäsi oli kiva lukea, kiitos siitä! - nuori nainen
"mutta onneksi seksi välillämme toimii sentään vielä hyvin. Iso aisa - tyytyväisyys taattu! "
AAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!
Kyllä huomaa että viiskybänen on asialla! =D
Onneksi minulla on itseäni vanhempi (mutta silti nuori) kokenut mies, joka oikeasti tietää, miten nainen tyydytetään. Siihen nääs liittyy taitoja joilla ei ole mitään tekemistä aisan koon kanssa. :)
Käy vaan sääliksi vanhemman sukupolven naisia, kun tuntuu että sen ikäisissä miehissä on suurempi prosentti heitä, joilla ei ole mitään hajua naisen oikeasta tyydyttämisestä. =/ Saatan toki olla väärässäkin, kuvittelisihan, että ikä toisi kokemusta, mutta kun se on se asenne... Tämä aloitus ainakin oli esimerkki niistä kamalista mul-on-iso-eihän-nainen-muuta-tarvi-karjuista :D- Esa M
Jokainen on yksilö ja saa nautintoa eri asioista. Joku haluaa nimenomaan ison vehkeen ja joku jotain muuta. Kaikissa ikäryhmissä on huonoja/hyviä miehiä /naisia.
Vastuu omasta nautinnosta on myös itsellään. Et voi vain heittäytyä sänkyyn ja todeta "tyydytä minut" aivan kuin toinen olisi elävä seksilelu, johon on ohjelmoitu sinun nautintosi salat.
- Hahahaa!
' "Aika hyvän näköinen tytär sulla on, tiukka pеrse ja kaunis naama." '
Selvää vinoilua jos muija on 50 v.- voi voi
Samaa mieltä. Joko aloittaja näyttää itse jo 80-vuotiaalta tai sitten eukko on todella rupsahtanut ja tämä nuori mies vedätti ihan sata-nolla tuota äijää.
- vinkkinä_vaan
-Aviomies- kannattaa sunki alkaa käymään salilla jos kerran vaimollas ottajia riittää, joku kaunis päivä lähtee vielä jonkun komean kollin perään ;) ja jos hän pitää itteään kauniina sun tähden, ni miten sinä sika olet kehdannut antaa itsesi rupsahtaa? kovin epäreilua naistasi kohtaan. Ps. en tiedä miksi kommentoin sinulle koska tiedän että tämä on provo
- puunkarahka
Siis oliko tämä nyt KESKUSTELUN aloitus? Mikähän sen motiivi on ollut? On nimittäin sitä tasoa, ettei minulle ainakaan oikein viriä siitä mitään muuta mieleen kuin että "good for you, entä sitten?"
Mitä keskusteltavaa siinä on meille muille, että joku meille täysin nobody mies on vaimoonsa noin tyytyväinen?
Sen takia se vaikuttaa lähinnä elvistelyltä. Tyyliin: "hei, ostin eilen 8-sarjan BMW:n, vähänkö päät kääntyvät kaduilla".
Niin, mitä sitten? - zxz.
Ällöttävää tekstiä aloittajalta.. Kui joku voi olla noin********** katsoo häntä kuolaten.
- hpadfipvojå baerp¨hi
So what. Ihmettelen tuollaista vaimon ylistystä, itse olen ollut yli 30 vuotta itseäni vanhemman naisen kanssa. Hän on ihan tavallisen näköinen, ei käy kuntosalilla, mutta lenkkeilee jonkin verran. Ei ole lihava tai liian liian laiha. Mutta rakastan häntä vieläkin. Ei mielestäni vaimon tarvitse olla jotenkin erikoinen tai huippu jossakin, miellyttääkseen aviomiestään. Ihan tavallinen nainenon paras, eli siis tavis, kuten olen joidenkin kuullut sanovan.....Kerran hain tanssiin erästä daamia, kysyin tanssiiko hänen seurassaan oleva nainen ja onko hän teidän siskonne. Daami nauroi ja kertoi naisen olevan hänen tyttärensä..... no sattuuhan sitä että daamin iässä erehtyy.... Daami pyysi tanssittamaan myös hänen tytärtään, joka oli mielestäni nuori, vaikkakin oli yli kahdenkymmenen....Tanssitin molempia ja tytär kertoi äitinsä olevan 45 vuotias, jos minulta olisi kysytty äidin ikää olisin veikannut iäksi korkeintaan 35 vuotta, vaikka olen yleensä osannut arvioida naisen iän kohdilleen.
- minä.
Elämää nähneen mielipide. arkielämässä liian hyvästä ulkomuodosta ja liiasta kuntoilusta on vain haittaa, ihan tavallinen on paras, kaikki sujuu, eikä tarvitse koko ajan ihastella toisen kauneutta.
- Rasvaimua klinikalla
Yleensä nämä ns. vanhat akat käyvät rasvaimuissa ja panettavat itseään nuorilla miehillä, jopa mustilla ulkomaita myöten. Oikein nauratti tässä eräässä kauneusklinikka ohjelmassa vanha muija käy hoidattamassa itseään mustilla pojilla, jotka voisivat olla hänen lapsiaan. Varmaan hänen lapsensa häpeävät äitiään kun julkisesti kertoo itse asiasta Tv;ssä.
Etelässä matkaillessa nämä ns. hienot ja ns. nuorekkaat "vanhat akat" käyvät panettamassa itseään lomillaan etelän miehillä. Sama koskee meillä suomessa näitä tummia miehiä, jotka käyttävät hyväksi taloudellisesti vanhoja akkoja, jotka saavat sitten kyytiä isolla kepillä.
Minusta kyllä tuntuu, että suomalainen nainen on joskus aika höynäytettävissä.
Tässä tapauksessa vaimollasi on jokin nuori pano ja et vaan huomaa sitä. Siksi vaimosi hehkuu ja pettää sinua. Älä nyt ole ihan tyhmä mies!
Sitäpaitsi eikö ne munattomat/pienikaluiset miehet leuhki hienolla autolla.
Pienikaluiset omistavat hienon ajopelin mutta sitähän sanotaan myös kalunjatkeeksi!- 2+10
No minäkin tiedän erään vanhapiikaopettajan, joka käy etelän rantalomilla nautiskelemassa paikallisesta tarjonnasta. Kuulemma kuumia miehiä.
- lookslikeoldman
Olen itse 28. Naiseni on 26, mutta velehtelematta näyttää 12-vuotiaalta, tosin melko hyvin kehittyneeltä. Itse taas aikaisemman elämän palkkioksi näytän lähinnä 35-vuotiaalta. Aika monesti tulee sellaisia katseita, kun julkisilla paikoilla vähän kähmii, että hyi saatana mikä pedofiili! Tämä on ihan oikea ongelma, mutta minkäs tekee. Jotkut ihmiset vaan näyttää niin eri-ikäisille kuin mitä oikeasti on, ja jos näin sattuu olemaan kummankin kohdalla eri suuntaan näinkin nuorella iällä niin tulos voi olla tämä. Ei ole koskaan sentään poliiseille joutunu asiaa selvittelemään :)
- Onnellinen Nainen
Olen ikäni kärsinyt babyfacestani... vielä yli kolmekymppisenä, teinit vihelteli perääni. Ex mieheni oli vihainen kun en vanhennut hänen kanssaan ja lopulta asiasta tuli niin paha, että se oli yksi avieron syy- mustasukkaisuus alkoi olla ihan pimeetä, vaikka syytä siihen ei ollut.
Olen 45v ja edelleen nuoret herrat liehittelevät minua- ja voin sanoa, kun on pieni/siro ja paino on pysynyt koko iän lähes samana, se ei näy kasvoissa.
Flirtti on aina tervetullutta, suhde ei kanna pitkälle- sellainen 35-45v olisi makuuni- herra joka tykkää myös liikunnasta, hyvästä ruuasta, matkustelusta, kulttuurista- ja se tärkein! asenne... positiivinen mieli, se näkyy kasvoista.
Vanha on vasta yli 90v kun haluaa jättää tämän maanpäälllisen valluksen.
Iällä ei ole merkitystä, kunhan on onnellinen =)
Katkerat, kateelliset sekä ilkeät ihmiset laittavat normeja- hankkikaa oma elämä :)
- Hurmio iskee
Vaimosi nuorenee yhä kun lahjoitat hänelle muutaman salsa tunnin
- huhhuh
No kylläpä näköjään ihan joka aiheesta saa nettiin keskustelun aikaan.. :D
- heh heh viikon vitsi
Hauska juttu. Mukavaa kun jaksaa vielä nähdä päiväunta.
Mitä ihmettä tuollainen timmi vaimo muka tekis tuollaisella sohvaperuna laiskimuksella. Kun olet vielä rupsahtanutkin pahastikin (niin kuin sanoit olevasi) ja ikää 50 v... joopa joo! Varsinkaan SEKSI EI satavarmasti toimi noilla eväillä... olipa "aisa" miten pieni tahansa, muusta puhumattakaan!
Ihme asioista tunnut ylpeilevän: parikymppisen somalipojan kuolaamisesta ja "puolueettoman 25 v. tarkkailija/työkaverin antamasta palautteesta "tyttärestäs (vaimo)" sanomalla tiukka pеrse ja kaunis naama...
Oikeasti EI KUKAAN työkaveri päästäisi tuollaista suustaan. Mut sun päivänelmissa tietenkin näin tapahtuu.
Värikästä ja kuvailevaa kielenkäyttöä harrastava peruskoulun laudatur äidinkielessä tuollaiseen Citroen/timmi vaimo/Corolla/pantu on, eikä vähän/ nylkytimme kuin koirat/ tähän juttuun kyllä tarvitaankin :) - voi Luoja...
Jos sillä onkin kaunis perse tiukka naama!
- 5veet - 80veet
iästään riippumatta kaikki naiset yrittää näyttää pissiksiltä
- alan harrastaja
olipa aikamoinen kliseekokoelma, toivottavasti et ole mikään apurahakynäilijä.
- mietin,,,..
En usko,että ylläpidolla olisi juridinen oikeus kirjoitella rasismia ja seksismiä, vaikka teitä Suomi24 se n. parikymmentä henkeä yritysrekisterin mukaan onkin... Mahtaa Suomi24:lla olla tekniikkataituri! Oikein viattomien kuvia ja kansainvälisiä mainoskuvia!
- kaikkinimimerkitvara
Ihan näin sivukommenttina, olisi muuten ollut sen kollin viimeinen teko, joka luonnehtisi minua isälleni samoin sanakääntein kuin työtoverisi vaimoasi.
- ei näitä vapaaksi
Taas täällä on joku heikkohermo jolla herkkä liipasinsormi. Sinä vai isäsi vai molemmat? Olette riskitekijöitä yhteiskunnassa.
- Elämä on ihanaa!
Kiva että joku kehuu vaimoaan. Mutta eihän toi vielä mitään, jos viiskymppinen näyttää hyvältä. Toista olen minä: kuuskymppiä mittarissa ja draivi senkun paranee. Naama on hehkee ja kroppa timmissä kunnossa eikä ole kirurgin veistä eikä botoksia käytetty. Ihan yksinkertaiset keinot ja hyvät geenit. Äitikin eli yli satavuotiaaksi ja hankki viiskymppisen rakastajan kasikymppisenä jäätyään leskeksi.
Mä tosin en huoli ikäisiäni miehiä, koska ne on ihan kulahtaneita ukkoja.Tää on kyllä niin hauskan hassua että! Kolmi-, nelikympiset ihan siistit ja urheilulliset inssit ja ekonomit yrittävät iskeä. En syytä työpaikkakiusaajiksi vaan heläytän naurut. Huumorilla pärjää. Elämää ei enää tarvitse ottaa niin vakavasti kun eläkeikä lähestyy. Oma poikakin naureskelee, miten kaverit ihmettelevät, kuinka hyvännäköinen äiti hänellä on.
Kun olin kaksikymppinen, mua pilkattiin lapsen näköiseksi ja kokemattomaksi. Nyt otan vahingon takaisin ja nauran niille pilkkaajilleni, jotka ovat ..hieman eläneen näköisiä. Hekin ovat eläneet täysillä, mutta varmaan eri tavalla kuin minä.- ffffffffffffffffffff
juu heräsit unestas ja päästit kissan ulos,peilin edessä sulta tuli löröt pöksyyn kun pelästyit sitä peilistä toljottavaa suohirviötä
- 43lk4j5l3kj45l3k4j5l
tällaisiin on tapana vastata 'viileä tarina, veli' ja se ei tarkoita sitä että sinulla olisi syytä hihkaista 'se sanoi tarinaani viileäksi ja kutsui minua veljeksi'
- Kosi pois, en suostu
Olet naurettava. Tuossako on elämän sisältösi ja tarkoitukses? Pikkusen tuntuu omakehulta, että olet tuollaisen saaliin pyydystänyt kun olet niin upea. Vaimo on säälittävimmillään ollessaan näyttelyesine.
- hohhoijaa
Just joo! Kukaan ole niin törttö,että alkaa isälle kehumaan tyttären tiukkaa persettä..Olet urpoista urpoin tyhjäpää,jollei ole naista koskaan ollut eikä muuten tulekaan!
- kaunisrietasonnellin
No huh huh, niinpä ne miehet kuolaa minunkin perääni vaikkas olen vielä vanhempi. Sellaiset kolmekymppiset. Ei se nyt mikään ihme ole, eikä kauhea kehumisen aihekaan. Olen siihen jo viidessäkymmenessä vuodessa tottunut.
En kyllä ymmärrä, mihin aloittaja kirjoituksellaan pyrki??
Mullapa on se timmi nuorempi mies(ollut jo 26 vuotta), ja naiset haikailee perään. C`est la vie ! - !!
Voi poikaa, et sitten osannut kirjoittaa Citroënia oikein! Olisin kaivannut myös hieman yksityiskohtaisemmat tiedot näistä teidän Citroën C5 ja C4 -autoistanne sillä koin, että asia liittyi niin maan perkeleesti sinun hottikseen 50v muijaasi! Nyt jäi lukuelämys vähän laimeaksi. Melkoisen rohkea työkaverikin sinulla muuten, kun uskalsi kuolata avoimesti "tyttäresi" tiukkaa persettä. Pointsit tälle miekkoselle!!! Ne somalipojat kuolaavat vaikka lyhtypylvästä, joten älä niiden perusteella arvioi naikkosesi haluttavuutta! Mutta hauska teksti! Minä söin äsken lihapullia!
- Tavarits
Onnittelut loistavasta provosta. Täällähän porukka tosissaan sekaisin, onnistuit hienosti tavoitteessasi. Mutta jutussas on se ongelma, ettei se ole mahdollista.
Yli-inhimillisellä itsekurilla ja käsittämättömällä treenillä hyvin poikkeukselliset yksilöt voivat 50-vuotiaana omistaa (hyväkuntoisen) 25 vuotiaan kropan, mutta kasvot vanhenee, eikä sille mahda ilman leikkausta mitään. Tästä esimerkkinä Pauli Kiuru, suomen toistaiseksi menestynein triatlonisti. Armoton treenaaminen näkyy kuluttavasti kasvoissa, vaikka keho onkin rautaa.
Lisäksi tarinassasi on muitakin isoja aukkoja, halusin nostaa tuon esiin.- Laiska ja matonen:)
Himotreenaajat tappavat hermostonsa ennen aikojaan, alkavat rappeutua ja kuolevat keskimäärin 60-65 vuotiaina. Näin se menee ikävä kyllä. Eihän elimistö ole mikään kone joka on olemassa yli kestävyytensä. Ylikunnosta ei puhuta turhaan. silloin on menty äärimäisyyksiin ja kehon ulkopuolelle.
- olvikolvi3
millaista skrapaa se sun cittis naitsus käytti?
- ihmeissään kö
no, jopas, vanha akka on yhtä kun kersa... eipä voi valittaa, hyvin säilynyt kumpikin, mun tytöllä on 20 vuotta välii minuun, pitäs ihme mies olla et kehuis, vaikka perse ja jalat on paremmat ko kersalla ...
- meni perseeleen ; )
oisko sun vittu, pitänyt olla hiljaa ja vaan nauttia siitä huippu vaimosta
- höyrypäitä riittää
Taas näitä keskiikäisiä akkoja jotka "näyttävät ikäistään
huomattavasti nuoemmilta". Hetkinen missäs ne akat on
jotka näyttävät ikäisiltään tai vähän vanhemilta?
Nämä "ikäistään nuoermmat" naiset tänäkin aamuna töihin
lähtiesään katsovat peiliin että "olempas nuoren näköinen".
Näitä samoja akkoja on senssi ja trefipalstat pullollaan,
ei heistä kukaan täysjärkinen mies ole kiinostunut,kuin
ehkä hetken huviksi. Yhteistä heille on että pää on höyryä
täynnä ja jalat tukevasti ilmassa. - U KNOW
höyrypäitä riittää kirjoitti:
Taas näitä keskiikäisiä akkoja jotka "näyttävät ikäistään
huomattavasti nuoemmilta". Hetkinen missäs ne akat on
jotka näyttävät ikäisiltään tai vähän vanhemilta?
Nämä "ikäistään nuoermmat" naiset tänäkin aamuna töihin
lähtiesään katsovat peiliin että "olempas nuoren näköinen".
Näitä samoja akkoja on senssi ja trefipalstat pullollaan,
ei heistä kukaan täysjärkinen mies ole kiinostunut,kuin
ehkä hetken huviksi. Yhteistä heille on että pää on höyryä
täynnä ja jalat tukevasti ilmassa.OLENPAS
- elätkö utopiassa?
En ole koskaan ennen vastannut suomi 24 palstalle mutta nyt on PAKKO. En ole säälittävämpää kirjoitusta koskaan lukenut. Sinulla on joku pätemisen tarve,mutta kun et siihen itse pysty niin teet sen ns, vaimosi kautta. Ja tuo autoilla kehuminen että 2 autoa,eihän se mitään mutta meillä on vain 3 tyttärellä oma kevyt moottoripyörä lisäksi.Sinulla taitaa olla kaksijakoinen mieliala häiriö?
- lerppu kyrpä
Töistä palattuani somali jyysti täydellä voimalla vaimoani.
- :)))))))))))))))))))
Korostamalla ettei vaan ole provo saa viimeisenkin epäilijän vakuuttuneeksi siitä, että on.
Ettei vaan ole vanhenemista vastaan kärvistelevän rouvashenkilön viimeinen avunhuuto markkinahintansa perään kun huomaa vuosien ja painovoiman tekevän tehtäviään? - TARKKA HERRA!
Se teidän iltapäivälehdistö sisältänee erroottisia julkaisuja? Vai mistä ihmeestä te näette päälle päin kuinka kireällä kamppeella lehtien photoshopatut naiset on varustettu?
Oot ihmemies, eli nainen. - LOL, LOL
ykskään jannu ei tuu sanoon potentiaaliselle appiukolle, että se kiskasee lennosta tuon tytärtä bersiiseen
harvinaisen typerä aloitus,,,tuhlata aikaa moiseen satuun. 25 vuotta ei katoa nahasta edes kirurgin veitsellä
ihan oikein laudaturin kirjoittaja,,,henkisesti etäällä siitä - yeahright2
yeah, sure, 25 year old dude was just being polite. people are so stupid when it comes to compliments! no 50 year old woman looks 20 years younger no matter how often she goes to gym
- kokemusta on.
Hän tekee sen ilahduttaakseen minua.
- AI jaa
ei siullakaa kovin hyvin mee jos somalin takia salilla käyt. Keskustelet toki avoimesti miehesi kanssa kokemuksen rintaäänellä mieltymyksestäsi tummaan lihanpalaan?
- hiukan vierestä
No provo mikä provo, hiukan höystettynä hmmm pinnallisilla korostuksilla autoista jne. No ei se mitään, hauskaa luettavaa.
Mutta herätti minussa kuitenkin ajatuksia...
Olen 55-vuotias, nuorekkaaksi mainittu, kaikinpuolemma, kuulemma. Olen vakavissani hakemassa uutta kumppania, koska olen eronnut pari vuotta sitten. No tietenkin minäkin menin netissä deittipalstoille, tein profiilin, jossa mainitsin haluavani miehen joka on 50-60-vuotias, mieluiten suurinpiirtein samanikäinen. Arvostan miehessä paljon paljon muutakin kuin ulkonäköä. En laitanut profiiliini kuvaa, vain albumin. No miehiä riittää yrittämään johtuen ehkä tekstistäni. Mutta toisaalta ei sieltä kovin montaa sellaista näytä löytyvän, joiden tekstit viehättäisivät ja puhuttelisivat. Minä en tee mitään miehellä, joka ei pysty keskustelemaan, kommunikoimaan ja jolla älyäkin riittäisi kortitarpeiksi ja vähän muuhunkin. Olen viime päivinä tutkinut tarjolla olevia miehiä, voisinhan olla aktiivinen ja ottaa itsekin yhteyttä. Kuinka ollakaan.. miehet, voisin sanoa suurin osa, haluavat tutustua naiseen, joka on selkeästi nuorempi. Lähes 60-vuotias mies hakee naista 30-45. En voi uskoa sitä. Eilenkin tein löytöjä.. "ukko" on about 52-vuotias, ainakin 10-vuotta minua vanhemman näköinen, ihan oikeasti ja hakee 30-45 vuotiasta naista. No en heitä huolisikaan, mutta se, että niin näyttää olevan pääsääntöisesti, rupesi harmittamaan. En viitsi edes ottaa yhteyttä sellaiseen mieheen, kun tajuan, että hän haluaa vain nuoremman. Onhan tietysti hyvä, että ilmoittaa halunsa suoraan, ettei turhaa vaivaa nähdä, mutta kun sitten ne samat miehet ovat kuitenkin kerjäämässä sitä kuvaa vaikkapa minulta. Hulluinta on se, että ei voi oottaa yhteyttä mieheen, joka on itseä vanhempi, kiinnostava tavallaan, mutta kun siellä halutaankin 10 vuotta nuorempaa lihaa :)) Siis lihamarkkinat, aivojen kapasiteetilla ja todellisella olemuksella ei olekaan merkitystä. Ojasta allikkoon siis... Turha miesten on valittaa etteivät he löydä mitään tai että naiset ovat nirsoja. He itse ovat nirsoja ja tyhmiä, jos kuvittelevat, että nainenkaan välttämättä haluaisi vanhuksen, siis ikäänsä sopimattoman. Enkä tarkoita olla ikärasisti, iällä ei ole merkitystä, jos kohdalle osuus sopiva sielu, ei sillä kropalla ole merkitystä paljonkaan, jos itsestä kuitenkin pidetään huoli.
Ja miehet voisivat ottaa huomioon senkin, että naiset elävät pitempään. Miksi minun periaatteessa kannattaisi ottaa itseäni 10-vuotta vanhempi mies ( siis sellainen, joka hakee 10 vuotta nuorempaansa ). Eloni päiviä en tiedä, mutta todennäköisyys sille, että jäisin varhain leskeksi on suurehko..
Ja minä kun itse kumppania loppuaiäksi, sopivaa sellaista, joka jaksaa vielä tehdä asioita minun kanssani.
Seurustelin tässä 62-vuotiaan miehen kanssa vähän aikaa... tiedättekös, että tulin hyvin tietoiseksi siitä, että miehinen kyvykkyys on katoavaista. Mutta se ei ollut syy kuitenkaan eroon, vaan jokin muu.
Ja aloittajalle, jos se nyt ei olekana provo :) Ei 50-nainen pidä huolta itsestään sinun takiasi, vaan itsensä ja siltä varalsta, että sinäkin olet 62- vuotias... heh...- vanhanaikainenmies:)
Se on katsos nykyajan orja- ja lihamarkkinat siirtyneet nettiin, ikävä kyllä. Itse luotan vanhaan taikaan, että oikea nainen tulee vastaan live elämässä vaikka pullapuodin tiskillä tai jauhelinaa katselemassa mahdollisesti samasta köntistä:)
Nämä netit ovat joutojuttujen kasvualusta ja hyvä niin. Monet ovat mykkiä livessä niin saavat purkautua täällä.
- jk
n inkö
- jippiiiiiii
onnea!!!! muakin luultiin mun pojan vaimoks. eli kaikki suomen kauniit naiset pitäkää huolta itsestänne.
- Kaikkee moskaa
Hoh-hoijaa, olipas taas tyypillinen Suomi-24 toimituksen ikioma iltastoori.
>> Hän totesi minulle myöhemmin: "Aika hyvän näköinen tytär sulla on, tiukka pеrse ja kaunis naama." >>
Kun/jos olisi tositapahtuman kuvauksesta kyse, niin kannattaisi stoorien raapustelijoiden jättää vähemmälle kirjailijavapaudelle nämä tällaiset Nyyrikistä poimitut novellikliseet.
Iskälle ei tosiaan mennä sanomaan tuollaista asiaa. Ei koskaan! Oikeassa elämässä, ei ikinä.
Jos nuori mies on kiinnostunut naisesta, niin kyllä hänellä silloin on taka-ajatuksena, ja usein aika saavuttamattoman kaukaisen tuntuisena toiveena myös tyttöön tutustuminen ja pukille pääsemisen.
Tällaista herkässä vaiheessa olevaa tilannetta EI MENNÄ RYSSIMÄÄN sellaisella että mennään möläyttämään tytön iskälle "sun tyttärellä on tiukka perse"
Tää on niin kornia. Koko tää kömpelö tyyli Suomi-24:n vakkareilta stoorien kirjoittelijoilta.
Ihan niinkuin mukana kirjoittajissa ei olisi ainoatakaan oikean elämän nuorta sälliä. Sellaista jotka tietää mitenkä *vaivalloisen työn takana* kunnolliselle pukille pääseminen useinkin on.
Siinä ei tosiaan ole varaa hölmöillä näin yksinkertaisen tilanteen kanssa. Kuin että möläyttää tytön isälle jotakin täysin typerää. Sellaista joka takuuvarmana lyö kaikki pukille menon luukut kiinni. - Kyllä Jämpti on näin
itse olen 23-v mies.
vaimoni on minua 49 vuotta vanhempi.
Kerran kaupassa käydessämme eräs asiakas luuli häntä tyttärekseni sanoen 'onpas mukavaa kun tytär auttaa isää kaupassa'.
Meitä nauratti.
Oli mukavaa kuulla, että vaimoni on erittäin hyvin säilynyt ihan vaan luonnostaan kaunis, terhakka ja hyväntuulinen, myöskin muiden mielestä. - lb
eei taida nuoret ammattikoululaiset juuri näitä lueskella, näin sivumainintana.
- rahakas duunari
"Aika hyvän näköinen tytär sulla on, tiukka pеrse ja kaunis naama."
Kuvasit juuri elävästi elitististä oikeistoelämääsi ja työkaveriesikin hengistä tasoa :) - tottakai minäkin
menen sanomaan työkaverilleni, että onpas sun tyttärellä kiree
perse seksikäs vagina. Saanhan kellottaa tytärtäsi saanhan pliiisss!!! - vein muijani
ulos lounaalle (lue, ilmainen hernekeitto torilla).
Itse olen 27v ja vaimoke 49.
Siinä sitten hernaria ryystäen samalla kuulin, kuinka nuoret miehet
kilvan ihailivat vaimoni kurveja.
"Onpas muijasi jämäkässä tikissä, saisinkos torppaista häntä?"
Olin niin ikionnellinen tuosta avauksesta, että annoin kohteliaalle
nuorelle miehelle luvan peuhata muijani kanssa.
Tässä tapauksessa jämäkässä tikissä tarkoittaa 153cm/117kg. - arvonmekinansaitsemm
Hei
Mikä saa kirjoittamaaan tällaisen. Vaimoni ei ole timmissä kunnossa mutta on mukava, sympaattinen, todella älykäs ja aina hyväntuulinen. Noita muutamaa lisäkiloa ja ainaista lauhdutusprojektia ei kyllä huomaa tai näe.
Aika miehinen näkökulma. Ikäänkuin nainen olisi joku esine, statusauto, jolla ajetaan timmisti six and seven bags kunnossa, jousituksista puhumattakaan.
Tietysti, jos tarkoitus on saada työkaverit ja koko maailma kuolaamaan minun uuden autoni (naiseni) perään, niin toki minulle on suotava ensimmäisen kirjoituksen kaltainen provo. Minullakin on joskus tehnyt mieli hauskuuttaa itseäni provosoimalla ympäristö ottamaan kantaa erinäisiin asioihin.... :-)
Hauska näitä on lukea ja miettiä miten joku kirjoittaja naama punasena hyökkää... siitä se hauskuus tulee... - mersun omistaja
Herää pahvi harhoistasi, ei sul ole perhettä, eikä autoa, eikä työpaikkaa, ja sadunkerrontasikin on ala-arvoista.
- mersun omistaja
Venlastiina kirjoitti:
Kiitos, että kerroit autoistasi.
Osaanpahan olla ostamatta C 4:ää ja C vitosta!juu,älä osta mullakin pakosta erossa jäi paska vanha mersu.
- Membrane_man
Onneksi olkoon! Sait melkein omankin aisani pystyyn tuolla :)
- Maiju L. Ass Ila
No ei tämä nyt ihan kirjallisuuden huippua tyyliltään ollut... kai. Ehkä voisit hioa taitojasi hmmm... kesäisillä jokamiehen "Näin sukellan ja kirjoitan" -harrastajapäivillä.
- vitsikäs väärinkäsit
Mukava tuo aloitus. Itse asuin 4 kk vauvaamme hoitaen uudessa kodissamme, kun naapuri ymmärsi, että olen vaimo. Oli luullut perheen kotiapulaiseksi ja ihmetellyt miksi ei vaimoa näy. Ikäeromme on 4v.
- Jos täällä olisi
joku, joka ottaa kovin tosissaan nämä puheet parisuhteista, hän todennäköisesti jäisi sinkuksi ja menisi luostariin loppuiäkseen.
- TimmiTavaraTottaMaar
tunnistin.... Joo pikkupaikkakunnan timmillä takalasiraaputtajamature on todella hyvä sängyssä. Valitettavasti,--rupsahtanut *isoaseinen' aviomies...
Näin on päässyt ilokseni käymään....:) - Timopar
TimmiTavaraTottaMaar kirjoitti:
tunnistin.... Joo pikkupaikkakunnan timmillä takalasiraaputtajamature on todella hyvä sängyssä. Valitettavasti,--rupsahtanut *isoaseinen' aviomies...
Näin on päässyt ilokseni käymään....:)Hei kaikki
Itse koen ongelmalliseksi sen, että olen erittäin hyväkuntoinen ja muutenkin nuorekas mies. Ikäni on 52 vuotta ja olen harrastanut aktiivista urheilua lähes koko ikäni. Vartaloni on hoikka ja näytän erityisen hyvinvoivalta.
Ongelmani on, että valtaosa ikäisistäni naisista ei ole säilynyt yhtä hyvin. Tästä johtuen naiset eivät uskalla lähestyä minua. Luulen, että naiset pelkäävät etteivät ole kyllin viehättäviä esimerkiksi sängyssä kaltaiselleni miehelle. Todellisuudessa kypsä nainen on hyvinkin kiinnostava, vaikka hieman kilojakin olisi. Olennaista on, että nainen on huoliteltu ja henkisesti vireä.
En välitä nuoremmista naisista. Jo nykyiset nelikymppiset ovat kauhean naiiveja ja usein lapsellisia.
- auervaara
Vai luultiin vaimoa tyttäreksi... Pistän paremmaksi... viime pe-iltana oltiin isolla porukalla ravintolassa. Minua ja poikaani luultiin pariskunnaksi..useampaan otteeseen..nähtävästi syystä että hän sattui istumaan vastapäätä..
Okei.. oli pe-ilta klo 23, muutakin oli porukka nauttinut kuin huberin vettä, ravintolan valaistus hämärä.... Mutta näille arvuuttajille oli pakko sanoa että käynti optikolla riittää.. Ikäero kuitenkin 28 vuotta =))- This Old Fart
Ikäero 28vuotta? Silloinhan sinun täytyy olla vähintäänkin 88 vuotias, koska poikasi on 60 vuotta. Ikäihmisten todellista ikää on usein vaikea arvioida.
- duunari mies
"Aika hyvän näköinen tytär sulla on, tiukka pеrse ja kaunis naama."
Minkälainen hiiri olet kun kaikki kollitkin voivat sanoa mitä vain sinulle päin näköä, vaikka tyttärestäsi? Ei ole kovin soveliasta puhua kenenkään tyttären perseestä panojuttuja tai vaimostakaan. Itse olisin ainakin sanonut että niin mitä tulikaan sanottua. Laudatur tai ei olet moukka hiiri.- tri filosofi
Joitain koulutus ei kyllä sivistä yhtään. Olet niiin oikeassa.
- Merjan mies!
Hän totesi minulle myöhemmin: "Aika hyvän näköinen tytär sulla on, tiukka pеrse ja kaunis naama."
Rohkenen sanoa, että ei kenenkään työkaveri menisi toisen tyttärestä noin sanomaan. Jos sanoi, niin oli kaveri ja tiesi, että se on vaimosi, ja sinäkin tiesit, että läppää koko juttu.
Itse olen 43 ja mulla on 50 veen tiukka muija, se ei ole läppää, mutta en häntä ympäriinsä esittele. - Tuloputki
Täti,täti!Hmm.Tiiätköt mitä yhteittä on naisella ja taistelulentokoneella?Hmm?No,molemitta käytetään häivetegnologiaa.
- YoungButSmart
Samaa mieltä näiden kirjoittajien kanssa.
Käydääs läpi tää nyt. Mikä ihmeen tarve sulla on kertoa sun autoista? Eikö olisi riittänyt vain sano että vaimosi puhdisti autosi taka-ikkunaa. Tarkat selitykset autostasi eivät liittyneet mitenkään pääasiaan. Jos olet muka "niin hyvä ja värikäs" kirjoittaja, tiedät että tekstissä on turha mainita mitään mikä ei myöhemmin liity millään tavoin pääjuoneen. Eli siis et ole oikeasti mikään kummoinen kirjoittaja. Siinä oli ensimmäinen vale.
Miksi sitten selitit kaiken autostasi? Selvästi koska olet huomionkipeä. Etkö saa vaimolta tarpeeksi huomiota? Ei pahalla kaveri, mutta vaimosi saattaa nytkin olla panemassa jotain toista jätkää selkäsi takana. Tämä selittää sen ettet saa vaimoltasi huomiota.
Jaahas. Vaimosi on siis timmissä kunnossa ja työkaverisi kehui hänen persettään samalla kun luuli häntä tyttäreksesi?! Millaisessa seurassa oikein liikut? Aika erikoinen kaveri. Jos kaveri oli tälläinen, millainen on työpaikkasi? Onko kaikki työkaverisi samanlaisia kuin tämä härski kaveri? Jos ovat, ei työsi tuskin ole kummoinen. Taas kerran. Ei pahalla, mutta vaikea uskoa, että työkaverisi kehuisi tyttäresi persettä.
Vai että hyvää seksiä. Mitähän vaimosi on mieltä? Saako vaimosi oikeasti orgasmin? Miehillehän seksi on aina hyvää. Joka seksissähän mies saa orgasmin. En kyllä ihmettelisi, jos vaimosi mielestä seksi ei olisi hyvää. Miehen kunto on samalla tavalla naiselle tärkeää kuin esimerkiksi se naisen peppu miehelle. Jos naisella on mahdollisuus nuoriin komeisiin miehiin. Miksei hän käyttäisi tilaisuuttaan hyväksi?
Onko vaimosi sinulle rakas vain koska hän on hyvän näköinen?
Jos vaimosi näyttää niin hyvältä, on hänellä oltava hirmuinen tarve olla paremman näköinen kuin muut. Hän saattaa olla liian pinnallinen.
Ei sekään ole hyvä, että rakastettu on luonteeltaan täysi tomppeli ja epäkiinnostava.
Toivottavasti vaimosi ei oikeasti makaa muiden kanssa, ei ole liian pinnallinen ja nauttii seksistä kanssasi. Sinulle, toivottavasti et ole itsekäs, arvostat vaimosi sisäistä puolta, et tuijota pelkkää persettä, luule itsestäsi liikoja ja toivottavasti havahdut unestasi. - ....................
Itse kanssa löysin yhden 24 v naisen kun olin 18 v =) Harmi, kun menetin hänet, meni avoliitto poikki :(
- 50v_on_rapusyötti
Haisee aika pilaantuneelle, siis provolle. Sulla ole isoa muuta kuin hanurissasi, laudaturista puhumattakaan.
- näin meillä
Entäs sitte vaikka aloittaja puhuukin totta ja asiaa. Itsellä on 20 vuotta avioliittoa takana, molemmat, sekä mieheni että minä ollaan timmissä kunnossa, mieheni on 5 vuotta nuorempi kuin minä. Lakanoissa on ilo peuhata yhessä vieläkin, ja usein. Vaikka harrastan lihaskuntotreeniä, kroppani on ookoo, niin en halua enkä yritäkään näyttää nuoremmalta kuin 50 . Toki nykypäivän meikeillä se onnistuisi, vaan ihminen saa näyttää sen ikäiseltä kuin on, on se sitten mies tai nainen. Mutta elämä ei lopu kun vanhenee, seksielämä ei lopu vaikka yhteisiä vuosia on takana paljon. Kaikki asiathan lähtee korvien välistä...
- lkejm+2u3
Uskon aloittajan puhuvan totta. Mutta hän elvistelee: uskon sen ärsyttäneen ihmiset provoilusyytöksiin: nuoren näköinen ja timmi nainen on sulka miehen hatussa. Ja ylpeilee vielä aisansa suuruudella. Todella fallinen eli mahtipontisuuteen keskittyvä mies. Missä on todellinen rakkaus? Oikeassa rakkaudessa iällä ei ole merkitystä - ei siis silläkään minkä ikäisen näköinen puoliso on. Että ihmiset on hukassa ja turhamaisia.
- Chris Choln
Laudaturin kirjoittanut varmaan ymmärtäisi, kuinka tylsää luettavaa on käytössä olevien automerkkien ja -mallien luettelointi.
- Iso Aapeli
Mulla on timmimpi mulk-ku kuin aloittajalla.
- Parru
Kun täyttä 50v niin silloin väkisinkin miettii, kuinka säilyttää niin ruumiillinen kuin henkinenkin toimintakyky mahdollisimman pitllään.
Kumma juttu muuten. Nuorempana miehenä sitä himoitsi erityisesti hyvännäköisiä kypsiä naisia mutta nyt viisikymppisenä en kyllä millään ilveellä koe nuorempia naisia tavoittelemisen arvoisina.
Hyväksi onnekseni sain nuorena miehenä kokea kypsän fiksun, hyvänäköisen ja seksiä halunneen naisen. - ilo oli
Nauti siitä.
- sattuuhan sitä :)
Jahaa.. no uskoiskohan :) en tiedä.. elvistelyksi meni, mutta toiaalta:
Tulee mieleeni omakohtainen tositarina. Olin 36-vuotias, minulla oli tuolloin 14-vuotias poika ja vauva. Talomme ovi oli auki ja minä istuin keittiön lattialla vauvan kanssa leikkimässä ja vanhempi poikani oli vieressä. Sisälle tule koputtaen mies, kauppasi jotain kai. Katsoi meitä ja kysyi "onko vanhempia kotona".. hiukan hämmennyin, mutta sanoin, että " no ei tämän vanhempia kyllä ole". Hän sanoi, että ei voi mitään ja lähti :)) Jäin suoraan sanoen monttu auki katsomaan, vanhempi poikani oli ihmeissään ja minä vielä enemmän. Ei olisi vissiin aikuisen ihmisen saanut istua lattialla vauvan kanssa leikkimässä, pitkä tukka sekaisin :)
Joten aika hyvä tuokin vai mitä :)) ja tarina on ihan tosi vielä .. - En minä ainakaan ota
Provo. Ottaako 50-vuotias upeassa kunnossa oleva nainen puolisokseen miehen joka ei välitä ulkomuodostaan, pitää naista kuskina joka myös raaputtaa auton ennen rattiin hyppäämistä ja puhuu hänestä kuin näyttelykoirasta.
- kaikki tietää
se ämmä on tunnettu horoperrse
- sillä tavalla
Tuo ei ole mikään uutinen nykyään, jos 50v nainen on timmissä kunnossa ja vieläpä hyvännäköinen. Jos itsestään huolehtii koko iän, liikunta, ravitsemus, hyvät geenit eduksi ..pysyy aika nuorekkaan näköisenä. Mutta sitä en ymmärrä, miksi tällainen hyvännäköinen nainen on rupsahtaneen kollin kanssa. Itsellä on hieman samaa ongelma ulkonäön suhteen. Haluaisin miel. 40 miehen, mutta parhaat onkin jo varattu, muut eronneita, enemmän tai vähemmän elähtäneitä. Paremmin itsestään huolehtiva sukupolvi tulee perässä, nykymiehet 20v-35v todella panostavat kuntoiluun ja itsestä huolehtimiseen. Itse menin naimisiin 40v nuoremman 26v kanssa (joo, älkää naurako), no ikä ei vain tullut puheeksi alkuaikoina, ja sit se menetti merkityksensä, kun sain tietää. Ongelmaksi suhteessa tuli miehen liiallinen omistushalu ja mustasukkaisuus. No, olemme jo eronneet. Ja nyt suhtaudun nuorempiin vähän varauksella, tosin fyysisesti vetävät enemmän puoleensa kuin taas samanikäiset tai itseäni vanhemmat.
En kyllä usko, että naisesi sua varten itsestään huolta pitää, vaan ihan itseään varten....!!!! Miesten elinikä on alhaisempi kuin naisten.... - oikeasti ihana
minunkin kohta 50 puolisoni on timmimpi ja nuoremman oloinen ja näköinen kun moni 35 nainen. Mutta se on hänen elämänsä ja oikeutensa. en leuhki sillä eikä hänkään !!! ja ei ne kerro varmasti jos vähän lipsahtais joskus.... kattopa ku..tieto lisää tuskaa :)
- rietas pomo
HYVÄ PERSSE SUN HOROLLAS..vai olikse sun tytär? Kjäh kjäh jatka töitäs!!!
- Kaikki ne
vielä rupsahtaa, älä huoli. Mun rakkaani saa rauhassa rupsahtaa koska mun
filosofiani mukaan materia ei ole tärkeintä vaan henkiset arvot ja sielukkuus.
Ou jee. - gdfgdfvdfgsvsd
Tuli mieleen, että ammattikoulupohjaiset poikasetko näitä suomi24:n aloituksia tänne vääntää??
- Aikuistunut
Murrosiässä monikin unelmoi vanhemmasta naisesta.
Itse kuolasin pentuna enkun open perään. - lateri1
Mitenkä tällaiset provot pääsee tänne?
- 58
OLE YLPEE...Kerron omasta itsestäni olittiin las wegasis noin 2/vuotta sitten menimme plancen yö kerho olen äijä nyt 60 ,silloin 58 poke sanoin ikäraja 40 peleihin kyll kaverit hytkyy,oltiin kilpaajo reissulla,ei kuulu vastaus ehkä tänne OLE ONNELLINEN
- Hävinnyt Mies
Minä hävisin yhtenä yönä Las Vegasissa vuonna 1967 kokonaista 23 dollaria, vieläkin harmittaa...
- pedo
hei,jospa tää tyttö oli näitä joita on käytetty hyväksi
eli olisko pedofiilin kirjoitus - erieie
Kansa vaatii kuvia tuosta naisestasi, vaikka edes pelkästä kropasta..
- semmosta sattuu
Ei toi vielä mitään!
Täällä meilläpäin on yks äijä ja sillä on tytär ja kaikki luulee sen tytärtä sen äijän vaimoksi.
Se kai johtuu siitä, että se äijä aina panee sitä tytärtään.
Niin että tytär on niinku sen äijän vaimo. - ////////////////////
Miksi ajat Citroenilla?
- Liha Kauppias
Meillä on tiukkaa lihaa tarjolla vain keittiössä silloin kun olen noutanut sitä suoraan teurastamolta...
- Mitä saisi olla
tiukkaa vai hyvin riippunutta? Varsin lihallista meininkiä täällä.
Minä en ainakaan mitään tiukkaa lihakimpaletta viereeni ottais.
Vois olla aika pelottavan tiukka tapaus kaikin puolin jos pn
pitänyt ittiään noin kovasti rääkätä, Pehmyt on kiva. Saa vähäsen
vaikka riippua jos on mukavan pehmoinen. - KuinmyÖs
Enpä oo vielä ikinä raaputtanut takalasia puhtaaksi jäästä, yleensä sen etulasin. Olen 47 v. vaimo 46 ja sekään ei oo vielä ikinä takalasia raaputtanut .
Tarina tuntuu siis todella epäuskottavalta ja työksenne teette paperitöitä. Vaimo ei oo ikinä käyny kuntosalilla, minä teen fyysistä työtä ja aina oon sixpacki kunnossa ja lihakset kuin nuorella miehellä reisissä ei yhtään rasvaa pää on kuin Ridge Forresterilla jykevä ja muna kuin Holmesislla, pitkä ja veltto...... - 56-vuotias
On mahtavaa, että ihmiset välittävät ulkonäöstään ja kunnostaan.
On kuitnekin halventavaa puhua naisista kuin olisimme vain lihaa joka nostetaan esille silloin kun haluttaa.
Sanopa vaan että itse oln 172, 70, 90, 68, 91. Olen 56v nainen. Mieti vain mikä luku on mitäkin.
Ei tarvi hävetä minunkaan. - monza88
miten edes kehtaat puhua vaimostasi noin?yök.jos oma mieheni puhuisi koskaan olisi se suhteen loppu. mekimmekin ollaan oltu yli 30 vuotta yhdessä tai en tiedä oletteko te mutta voin sanoa että täältä pesee ilman kuntosalia
- Vai tiukka pepa
Hienoa, että olet onnellinen. Onnellisuutesi johtuu vaimosi hyvännäköisyydesta ja nuoresta ulkonäöstä. Siitäkin, että jopa sinua nuorempi mies himoitsi vaimoasi.
Jokaisella on oikeus olla onnellinen ja juuri sellaisista syistä, jotka hänet tekevät onnelliseksi. Rakkauttahan tuo ei ole.
Joka tapauksessa, riippumatta ulkoisesta olemuksestasi, jo arvomaailmasi ja kirjoituksesi perusteella voin sanoa, että et itse ole sellainen ihminen ja sellainen mies, joka vangitsisi minun kiinnostukseni.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577280Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7313503Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491807Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621768- 841405
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841371- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144