sport tracker vst. sykemittari

istanbull

Moro!

Olen käyttänyt jo muutaman vuoden polarin FT40 mittaria urhelusuorituksen aikana. Saan tiedot kalorin kulutuksesta, matkasta sekä sykkeistä.

Haluisinkin tietää, että kannattaisiko ostaa esim. samsungin tai nokian puhelin ja siihen ladata esim. sport tracker? Saako ko. sovellusta suomekielisenä, löytyykö sopivaa sykevyötä myös samsungiin? Onko käyttäjä kokemuksia? Luin, että puhelin ottaa tiedot ylös sykevyöstä jopa 20 m kantomatkan päästä. Mielestäni tälläinen olisi erittäin hyvä. Puhelin voisi levätä salin reunalla ja itse voisi tehdä kahvakuula treeniä. Ei tarvitsisi pelätä, että rikkooko kahvakuula ranteessa olevan sykekellon. Jos salilla sattuu olemaan kaksi sport tracker käyttäjää, niin meneekö kännykkä sekaisin?

4

802

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jujujojo

Itsekin olen miettinyt sport trackerin sykevyötä. Mutta, ongelmaksihan hommassa tuppaa muodostumaan se, että olisi kiva nähdä se syke myös suorituksen aikana. Ei oikein viitsisi aina pysähtyä ja alkaa kaivamaan kapulaa nähdäkseen sykkeen, joten ei tuo taida siinä mielessä kilpailla ranteessa olevan sykemittarin kanssa.

• foo bar

Valitettavasti en Sports Trackeristä tiedä riittävästi, mutta sillävälin tuo kahvakuula-ongelma ratkeaa kun käännät ranteessa sykemittarin kello-osan ranteen kämmenpuolelle ja lisäksi käytät rannehikinauhaa laitteen päällä.

Tällöin kuula ei kolahda lasia vaan hihnaa vasten ja välissä on vielä se suojaava kangas.

• miten on?
    • pasaneh

Täällä on käytössä ja hyväksi todettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60