Absolutistien ongelmat juopottelijoiden firmassa?

Humala erottaa muist

Meillä olisi firman juhlat edessä. Ohjelmassa ruokaa, juomaa, saunomista ja aina vain lisää juoma. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kun firmassa biletetään.

Työkaverini (nainen) ja minä (mies) emme juo kuin yleensä ruoan kanssa lasin viiniä (sekin jäää hänellä puolilleen). Hän on Aasiasta kotoisin ja siksi alko ei maistu, itse taas en oikein tykkää ryyppäämisestä. Muiden juopuessa jäämme ikään kuin porukan "ulkopuolelle" ja olemmekin viettäneet illat ja yöt kahdestaan.

Bileissä ei sinällään ole mitään vikaa ja alkupuoli menee ihan mukavasti muiden seurassa.

Lienee sanomattakin selvää, että meidän välillä on jonkinlainen romanssi tai ainakin kova luottamus. Me emme humallu alkoholista vaan toisistamme. :)

Nyt tuo aasialaisleidi kertoi minulle, että haluaa saunoa vain minun kanssa, ei muiden tai yksin, koska pelkää jonkun muun tulevan saunaan hänen siellä ollessaan.

Mitä mieltä olette siitä, että pari työkaveria viettää omia juhliaan eikä ole muiden mukana kuin vain bileiden alussa?

2

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • g24g4

No eikös ne tuollaiset pippalot ole ihan vapaaehtoisia. Itsekin olen jäänyt pois firman pippaloista kun ei vaan sellanen kiinnosta. Ei siitä kukaan mitään ole sanonut.

Muistan kyllä kun olin kauan sitten yhdessä it-alan firmassa töissä ja siellä oli jatkuvasti kaiken maailman ryyppäjäisiä. Aluksi niissä kävin uutena työntekijänä, mutta sitten jäin niistä pois. Sitä ei sitten katsottu hyvällä. Tosin empä siinä firmassa viihtynyt muutenkaan yhtään.

• en juo minäkään

Mun onneni on pk-firma ja uskovainen pomo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60