Hei!
Tällaista asiaa kysyisin ihan kaikilta, mistä tietää, onko nainen rakastunut?
Oma tilanteeni on seuraavanlainen. Olen 28v mies ja nainen on 21. Molemmat opiskellaan yliopistoissa, tosin eri paikkakunnilla. Naisen olen "tuntenut" nyt kahden päivän ajan. Siinä ajassa olemme harrastaneet seksiä kolme kertaa ja hän saa orgasmeja koko ajan. Hän sanoo minulle että hän saa niitä juuri siksi, että minun kanssa on helppoa ja turvallista olla. Hän myös haluaa pussailla minua koko ajan. Myös julkisesti..:) Hän koskettelee minua koko ajan, aina kun mahdollista ja puhuu omista asioistaan, kavereistaan ja perheestään. Hän myös vihjailee, että hänellä on omalla paikkakunnalla oma asunto, jonne olisin tervetullut käymään..
Olisin mahdollisesti kiinnostunut aloittamaan hänen kanssaan suhteen, mutta en ole varma onko nämä merkit hetken huumasta johtuvia vai voiko tosiaan olla niin että hän olisi rakastunut ns. ensisilmäyksellä.
ps. Olisi kiva kuulla ennenkaikkea naisten kommentteja siitä, onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia ja miten kestäviä tunteita teille tulee näin lyhyen tuttavuuden jälkeen. Entä onko teidän suhteenne kestänyt miten hyvin??
Rakastumisen merkit naisella
28
6483
Vastaukset
- mitä vaan voi käydä
Nainen on häilyväinen. Kun näkee paremmat edut toisessa miehessä, niin et saa enää orkkuja hälle etkä itsellesi.
- Life is short
Huh herrajumalauta, on teillä kiire. Kaksi päivää naitu kuin kanit ja sitten MIES miettii onko nainen kenties jo rakastunut... ;D Anteeks. Olen tukehtua nauruun.
Se taitaa nyt olla vaan niin, että sulla on niin hyvät vehkeet ja otteet, että nainen nauttii susta täysin siemauksin. Mitä ihmettä varten teidän pitäisi vielä miettiä yhtään mitään sen vakavampaa? Pidätte nyt hauskaa vaan, opiskelette tykönänne ja annatte asioiden edetä omalla painollaan.
Ehkä tota kestää tän viikon, tai kuukauden, tai vuoden, kuka sen etukäteen vois tietää, ja mitä väliäkään sillä on?!
Jos tuollainen alku ei takaa loppuelämän kestävää suhdetta, niin ei sitten. Mitä muka metetettiin? Tai ehkä joku "hitaampi alku" olis luonut vakaamman pohjan loppuelämän liitolle, antanut mahiksen tutustua ensin kunnolla ja sitoutua sitten kunnolla, mutta se vaihtari on nyt menetetty, joten antakaa palaa tolla tyylillä kun se kerran toimii ja tuottaa iloa molemmille! ;D
Life is short - and then you die. - 5+17
:) vaikea sanoa miten kukin toimii tiettyjä asioita tuntiessaan. Itse en treffailisi miestä jos en olisi vähintäänkin jo fiiliksissä hänestä. Rakastuminen vaatii mulla kyllä hiukka pitemmän yhteydenpidon, ihastua voi kyllä aika piankin. Ja ihastumisestahan rakastuminen ja pitempikin parisuhde alkaa jos on alkaakseen. Teijän pitää vaan nyt nähdä toisianne ja kattoo...mutta tollaset puheet mitä hän on puhunut niin on tietynlaista varmistelua sulta, että miten sä reagoit. Jos kauhistut noisat jutuista niin nainen käsittää sen niin että et ole tunnetasolla lähelläkään sitä että voisit edes harkita parisuhdetta hänen kanssaan. Ei ne puheet vielä siis tarkoita sitä että hän on menossa sun kanssa just nyt kohta vihille :) se on vaan sellasta titetynlaista ajatusleikkiä mihin nainen kokeilee saada miestä mukaan ja harkitsee sitten ragointisi jälkeen että kannattaako sua enää nähdä ollenkaan vai sanotaanko että oli hauskaa ja moikka. Mut ei se nainen tollasia vieheitä heittele jos ei huomaisi tykkäävän susta ihmisenä sillä tavalla että olisi kiinnostunut katsomaan miten teidän juttu etenee. Kattokaa ihmeessä!
- ma7777
Jos seksi on hyvää, kyllähän sitä voi viettää toisen kaa pitemmänkin ajan. Ei heti tarvitse mennä naimisiin.
Kun vaan itse muistat, ettet koskaan jätä ehkäisystä huoletimista toisen kontolle. Fiksuna ihmisenä käytät kondomia, ainakin niin pitkään kun pystyt luottamaan siihen tutustumaasi naiseen.
Siitähän voi vaikka keheytyä suhde, jos hyvin menee. Kannattaa tsekata silloin kun on nuori.
Helpompi löytääkin joku, jos on jo jonkun verran kokemusta. - ainajakokoajan
Outo nainen kun saa orgasmeja "koko ajan". Minä saan vain rakastellessani niitä, en koko ajan, esim. vaikka kauppa kassalla ovat varmaan muut ihmeissään naisesi olotilaa katsoessaan...hihihii........:))
Eiköhän rakastumassa oleva nainen maltaa odottaa muutaman kuukaden ennen kuin hyppää sänkyyn miehen kanssa, kaikki muu on naisen näkökulmasta hetken huumaa.- tohtorigyne
vi-tunmahla valuu pitkin kinttuja. se on varma kiiman ja kevään merkki.
- uudeltamaalta
mistäkö tietää että nainen on rakastunut. no se puhuu kokoajan teistä sanalla me.ostelee kotiin kauheat kasat kynttilöitä ja tupperin kippoja.kampeaa viereesi telkkua katsottaessa ja nukahtaa siihen. unohtaa seksin harrastamisen kokonaan,eli turhaan ehdottelet.ostelee molemmille samanlaisia tuulipukuja yms. elää kokonaan sinun lompakkollasi koska te olette nyt me.ei ole ollenkaan seksistä kiinnostunut koska kaikki on nyt niin vaaleanpunaista. pyrkii muovaamaan sinua haluamaansa suuntaan.
- mon amour
Noilla jutuilla ei ole rakastumisen kanssa paljonkaan tekemistä. Tässähän on selvästi kyse siitä, että nainen on löytänyt hyvän saaliin, jonka kanssa voi elää turvallista elämää.
Rakastunut nainen haluaa paaljon seksiä, hellii miestä, keksii yllätyksiä, hyräilee puuhaillessaa, hymyilee kaikille.... - Yualle
Ei vattu, repesin.
Tuo kynttelihomma on aivan ehdoton =) - hm...
Nykynainen haluaa elää omilla varoillaan, ainakin minä ja vaaleanpunainen on inhokkivärini. Jotkut ihmiset ovat sellaisia että ihastuvat heti,minun mielestäni tässä tapauksessa nainen on todella ihastunut mieheen ...se ei silti merkitse sitä että suhde olisi vielä kestävä..alku alkaa kyllä miehen puolelta aika hyvin .
- 14+14
Ihmiset ovat kaikki erilaisia,en pysty kertomaan mitään yleispätevää.
Varsinkin naiset reagoivat todella eri tavoin.
Siis olen itse aikuinen nainen, mieheni kanssa tavattiin yli 20v. sitten,
alussa todella villiä ja viikon kuluttua ensitapaamisesta muutin hänen luokseen asumaan, vaikka minulla oli asunto ja kesätyöpaikka ihan muualla.
Suhde jatkuu edelleen, kaksi lastakin on.
Varoituksena: seksuaalisti aktiivinen nainen voi välillä kiinnostua muistakin, ethän ole mustasukkaisuuteen taipuvainen....
Ja en usko rakkauteen ainakaan ensisilmäyksellä, se on vain kiimaa, ihanaa sekin.
I Joskus se menee niin. Mitä kiihleämpään lempi roihuaa, sitä nopeammin sammuu.
- Nykyään eronnut
Kyllä minäkin sanoisin että jos nainen hyppää kanssasi heti sänkyyn ja puhuu tuollaisia niin tulee mieleen että sitä on harjoiteltu aika paljon. Minäkin olen tehnyt tuollaista joskus nuoruudessani vaikken kyllä ehkä höpissyt tuollaisia.
Ne hemmot joitten kanssa menin heti sänkyyn, eivät olleet minulle varteenotettavia. Jos kiinnostuin toisesta ihan todella, olin huomattavan varovainen - en halunnut antaa itsestäni sellaista kuvaa että olen "jakorasia" - ajattelin että jos mieskin on minusta tosissaan kiinnostunut hän ei haluaisi sellaista, joka jakaa kaikille.
Ikävä kyllä luulen ettei hän ole kovin stabiili - toivottavasti olen väärässä ja teille tulee vuosisadan rakkaustarina! - jk
ei ole vastaavia kokemuksia
- Anna palaa
Jotkut sanovat rakastuneensa ensi silmäyksellä. Minä vain en ole kokenut sellaista koskaan, vaikka haluaisinkin. Voipi olla jo liian myöhäistä minun kohdallani kun olen jo 61 v ja kahdesti eronnutkin. En usko että ikäisiäni ihania miehiä on vapalla jalalla. Yksin olijat ovat juoppoja tai takertuvia.
Aloittaja on niin epäuskoinen, kun kyselee täällä onko nainen rakastunut. Voi olla ja voi olla ettei. Monestihan kyllä seksin halu käsitetään rakkaudeksi. Rakastuneelta nainen vaikuttaa kun haluaa koko ajan olla lähelläsi.
Mutta minulla kyllä varoituskellot soisivat jos pitää heti liimantua. Mutta ensi huumakin pitää olla. Sehän on se tärkein asia rakastumisessa. Näinhän se luonto on suvunjatkamsien tarkoittanut. Ensin huuma, jotta lapsia syntyisi ja sitten järki, että ne lapset kasvatettaisiin.
Mutta te olette niin vähän aikaa tunteneet, että ei voi olla varma mitä nainen haluaa. Ehkä häneellä on vain kova pariutumisvimma. Laita jäitä naiselle hattuun, ellet halua että suhde kehittyy liian nopeasti, mutta jos olet itse sitä mieltä että nainen on ihana, niin pidä kiinni. Jos peräänyt voit katuakin joskus että päästit niin rakastavan naisen meneen - Niksi.
Työnnä kätesi pikkareiden alle,jos nainen rakastaa sinua, vagina tuntuu kostealta ja kämmenessä tuntuu siltä,kuin hevonen söisi kauraa kämmeneltä.
- Yksi mielipide lisää
Mun mielestä teidän suhteessa on jo heti alkuun hypätty monien vaiheiden yli, jotta olisi ihan sielun oikeasta rakkaudesta kyse. Semmoista, että katsellaan toista, ujostellaan, ehkä nainen punasteleekin, odotetaan, milloin pääsisi näkemään toista ja puhumaan toisen kanssa edes vähän, haaveilu- ja unelmointivaihe sekä semmoinen, kun alkaa mielessään tuntemaan intohimoa toista kohtaan jne... Kun hyppää heti lakanoiden väliin, siihen on helppo tuntea olevansa tosi ihastunut (läheisyyden huumasta), mutta mun mielestä tosi rakkaudesta ei ole tapauksessasi kysymys. Tosin eri ihmisillä suhteet alkavat niin moni eri tavoin, joten enhän voi teidän puolesta mennä sanomaan. Itse vaan en näkisi tuota vielä tosi rakkautena ja oikeasti rakastuneen naisen käytöksenä. Itsekin näköjään hämmästelet nopeutta ja kyseenalaistat rakastumisen, kun kirjoitat tänne palstalle. Sielun rakkaudessa tieto on hiljaista varmaa tietoa, mikä rauhoittaa, vaikka näkyvästi ei olisi niin suuria juttuja ehtinyt vielä tapahtuakaan.
- jortikka 3
Jos nainen välitää, se ottaa suihin jos se nielee se rakastaa, ja jos kurlaa sillä mällillä, se liiottelee .
- sitoutumatonnainen
rakastumisen merkit voivat hävitä melko nopeasti, jos nainen on miestä vaihtavaa laatua
- Kaiken kokenut
Mitä sitä liikaa pohtii ja vanhoilta konkareilta turha kysyä ku ne niin monta kertaa saaneet siipeensä etteivät osaa enää "heittäytyä" vaan miettivät kaikkea liikaa. Elä täysillä ja voit saada takkin mut se just on elämää. Ja onhan sitten keinutuolissa muistelemista. Parisuhteet aina erilaisia ja joku on keksinyt säännöt mut ku tuntuu et nekii vaan rikottaviksi ja enää ei papin sanaakaan kunnioiteta ja rakkauden määre unohtunut. Pitkämieleinen, kaikki se kestää eikä muistele kärsimäänsä pahaa....
- Mari_lyn
Mulla oli samanlainen alku, joka ekana iltana sänkyynkin. Yhdessä on oltu 36 vuotta, kolme aikuista lasta. Eli ei pidä aina paikkaansa, että nopea alku merkitsee nopeaa loppua. Mitä tuota turhaa vitkastelemaan, asiat menevät omalla painollaan.
- biologi-bill
Rakastuneen naisen tunnistaa siitä, että sen vitttu on märkä.
- LarsVonTyhmä
Kuulostaa omituiselta, en ole koskaan tavannut naista, joka käyttäysi noin. Etsi äkkiä itsellesi normaali suomalainen nainen.
- uihypiujp
Kahden päivän tuntemisella ei voi puhua kuin korkeintaan ihastumisesta ja sekin hyvin pinnallisella tasolla ulkonäköön ja omiin kuvitelmiin toisesta. Ei toista ihmistä tunne muutaman päivän tai viikonkaan päästä oikeastaan vielä lainkaan. Muutamassa kuukaudessa ehkä jo vähän mutta silloinkaan tunteminen ei ole vielä kovinkaan syvällistä vaikka kyseessä olisivat miten avoimet persoonat. Kuvaamasi tilanne on hullaantumista, intohimoa ja ilmeisesti jotain riippuvaisuutta rakastumisen tunteesta ja toinen kuvitellaan sitten rakkauden kohteeksi vaikka ei millään voida toista todella tuntea.
- thes
Joskus sitä rakastuu vaan rakkauden tunteeseen, varsinkin, jos on odottanut jo jonkin aikaa löytävänsä kumppanin...millään ei muutaman päivän tapaamisen jälkeen voi olla toiseen rakastunut ihmisenä, vaan pelkkään mielikuvaan toisesta.
- uteliastäällä
Hei ap,
kuis kävi? Kerro lisää, alku oli niin mielenkiintoinen. - jakjsfd
Tässä kun on puhuttu nopeasta etenemisestä, niin toisin päin kuinka kauan on mennyt ennen kuin olette saaneet mitään aikaiseksi? Siis voiko olla ihastunut vaikka vuoden ja ei ole tapahtunut mitään molemminpuolisesta mahdollisesta kiinnostuksesta huolimatta. Ja sitten on kuitenkin homma edennyt vai onko niin että jos kestää liian kauan homma tyssää siihen. Onko näihin jotain aikarajoja?
- peluriN
Miehiä on helppo ohjailla seksillä. Olen huomannut sellaisen ilmiön, että kun antaa kunnon kyytiä miehille, niin ne syövät kädestä. Teeskentelen myös orgasmeja, että miehelle tulisi tunne että he ovat parasta maailmassa. Muutamien kertojen jälkeen sitä vannotaan rakkautta jne. Siinä vaiheessa olen jo vaihtanut mielenkiinnon kohdetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081