Niin taas postilaatikko on täyttynyt näistä ns. Rakkautta etsimässä profiileista jossa huonolla suomenkielellä kerrotaan olevan niin rakastunut vaikkei edes kuvaa ole nähny. Sitten tällä viimeksi postittaneella oli vielä tositarkoituksella paketti ja silti pyysi lähettää hänelle viestiä johonkin yahoo.com osoitteeseen. Mikseivät he halua viestitellä täällä S24:sella?? Eikö noita saa kuriin ollenkaan? Suututtaa nuo rahanonkijat.
Feikki-ilmoitukset pilaavat treffipalvelun...
9
304
Vastaukset
- nähnyt kaiken
naisten ilmoituksista 95 % on feikkejä
- Raaka-Rami
Naisista 95 % on feikkejä.
- dr dick
99,9% feikaa orkun;)
- manitmanit
Ei niille mitään mahda. Ilmiö on ja pysyy, kuin paska junttilan talon seinässä.
- real määään
99% mihistä valehtelee pippeli koon 18cm=14cm
Aktin kesto tunti = kolme minnuuttia
Paino 80kg = 115kg
pituus 187cm = 175cm
sinkku = suhteessa vierasta pitäis saada - mies ilman naista
Minä en valehtele ainakaan eli kuulun niihin 1 % miehistä jotka on rehellisiä. Huono juttu vaan et naiset ei tykkää rehellisistä vaan lankeevat aina vaan niihin valehtelijoihin!
- ~cissi~
Nyt en ymmärtänyt, mitä vikaa siinä, että siirtyy muualle viestimään täältä? Mitä ihmeen rahanongintaa se on?
Spammeja tarkoitin!!
Täällä on nyt käsitetty aivan väärin tuo viestin tarkoitus, spammeja tarkoitin eli niitä venäläisiä naisia jossa tekstin takana onkin joku karvainen mies rahankiilto silmissä.- voi buhuu
Nuo Olgat on toki asia erikseen mutta onhan täälläkin monet miehet kertoneet kuinka väsäävät feikkiprofiileita ja esittävät naista jotta saisivat tietää paljon he saavat viestejä ym. Että syyttäkää vain toisianne jos suurin osa täällä olevista naisten profiileista on feikkejä kun itse niitä väännätte kuitenkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932