Oletteko huomanneet että päivityksen jälkeen TomTom ilmoittaa olemattomista kameroista keh-äIII:n eteläpuolella melkein jokaisen poistumiskaistan kohdalla?
Onkos kyseessä konttisen jäähyväislahja vai mikä vitsi se on?
valekamerat Lahdentiellä
5
237
Vastaukset
- takkari
Vai onko ennakkotieto tulevista kameroista?
Voi toki olla jokin virhekin! - Marko Konttinen
Jos nyt minun kannastani puhutaan (tomtompoi.1g.fi), niin viikonlopun päivityksessä ei ole mitään tuollaisia muutoksia tehty. Vain kolme uutta kameraa lisätty ja yksi siirretty.
- ....................
Aloittaja jatkaa...
Valekamerat tulivat TT:n kamerapäivityksen mukana. Ainoa selitys on etä joku porukka on päättänyt merkata Tomeihinsa valekameroita on paikkoihin "Lisää kamera"- toiminnolla ja kun ilmoituksia on tullut tarpeeksi ne TomTom pistänyt ne jakeluun. - Liittymissä usein
.................... kirjoitti:
Aloittaja jatkaa...
Valekamerat tulivat TT:n kamerapäivityksen mukana. Ainoa selitys on etä joku porukka on päättänyt merkata Tomeihinsa valekameroita on paikkoihin "Lisää kamera"- toiminnolla ja kun ilmoituksia on tullut tarpeeksi ne TomTom pistänyt ne jakeluun.Jossain vaiheessa tais tulla niitä destian keskinopeuskameroita joidenkin ilmoittelijoiden myötä, mutta onneksi Konttisen listassa ei ole pahemmin ollut ylimääräisiä.
- eikonttisenvika
"Onkos kyseessä konttisen jäähyväislahja vai mikä vitsi se on?"
Haukuitko väärää tahoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657