siis nuoripari tässä 50v mies joka haluisi olla kolmas pyörä ja kiihottua kun mies katselee kun vaimoa pannaan kunnola.
kokeilu
6
1093
Vastaukset
- kunnola
opettele kirjoittamaan ja mene hoitoon ( kunnola )
- vaimoni toive
Vaimoni haluais panna vieraan miehen kanssa oikein kunnolla kaikissa asennoissa samalla kun minä katselen vieressä, saamme siitä molemmat mahtavan tyydytyksen.
- vaimoni toive
Olemme itäsuomesta mutta etäisyys ei ole mikään ongelma. Vaimoni haluaa myös että häntä pannaan suuhun ja saa imeä koko lastin.
Koitetaan järjestää. - Mies4105
vaimoni toive kirjoitti:
Olemme itäsuomesta mutta etäisyys ei ole mikään ongelma. Vaimoni haluaa myös että häntä pannaan suuhun ja saa imeä koko lastin.
Koitetaan järjestää.Tarkemmin..mistä päin itä suomea?Minä kaakonkulmalta....
Mies4105 kirjoitti:
Tarkemmin..mistä päin itä suomea?Minä kaakonkulmalta....
minä itäsuomesta laita viestiä tulen avuksi mielelläni
- M30
vaimoni toive kirjoitti:
Koitetaan järjestää.Hei!
Minuakin kiinnostaa tällainen toiminta. Olen Itä-Suomesta, tarkemmin kaakosta. Ikää minulla on 30 vuotta, olen normaalivartaloinen. Kuinka asiassa mahdollisesti eteenpäin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286