Mulla on nyt pari vuotta ollut Skullcandyn Lowriderit, ja oon ollut oikein tyytyväinen. Ainut ongelma on, että ne ei oikein sovellu silmälasien kanssa pidettäväksi, kun tulee korvat niin kamalan kipiäksi. Ajattelinpa siis kysäistä, että mahtaako kukaan tietää mitään kuulokkeita jotka olisi oikein mukavat, hyvä äänenlaatu ja kuitenkin suht. edulliset? Nappikuulokkeita en osta ihan periaatteesta kun ne menee niin nopeasti rikki (nämä Skullcandyt on mun ensimmäiset kuulokkeet jotka on kestäny puolta vuotta pitempään), ja ihan siitä syystä ettei ne oikein mun korviin sovi.
Joten, ehdotuksia?
Mukavat kuulokkeet?
2
244
Vastaukset
- hifi nappi
Thinksound ts02 in-ear kuulokkeet. Niissä on kestävä ja laadukas (myös melko painava) johto, ei höttöistä pvc-johtoa kuten vähän halvemmissa nappikuulokkeissa. Myös äänenlaatu on paljon parempi kuin muissa tuonhintaisissa kuulokkeissa ja ne ovat mukavat päässä.
- hyvatnapit
Suomalaisen inear.fi -yrityksen F1-kuulokkeet ovat hintaansa nähden erittäin hyvät. Hintaa noin kymmenen euroa, tilaus suoraan osoitteesta inear.fi
http://musatekniikka.blogspot.fi/2013/04/laadukkaat-nappikuulokkeet-edullisesti.html
Kännykän handsfreeksi sopii mainiosti noin 30 euron hintaiset Vissng-kuulokkeet, joissa on mukana mikrofoni. Toimii useampien puhelimien kanssa suoraan, kelpaa myös iPod Touchin mikrofoniksi.
http://musatekniikka.blogspot.fi/2013/07/laadukkaat-nappikuulokkeet-visang-vs-k2m.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625