JOs hommaisi ko. puhelimen ja siihen Android Marketin Navionics kartat niin Hintalaatusuhde olisi ainakin kohdallaan. Jos vain yhdistelmä toimiii. Onko kenelläkään tietoa puhelimesta.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/41915/cxjtc/Huawei-U8800-IDEOS-X5-Android-puhelin-musta
https://play.google.com/store/apps/details?id=it.navionics.singleAppEurope#?t=W251bGwsMSwyLDIxMiwiaXQubmF2aW9uaWNzLnNpbmdsZUFwcEV1cm9wZSJd
/Huawei-U8800-IDEOS-X5 ja kartat
5
216
Vastaukset
Omassa tabletissa toimii sen mitä olen kokeillut sekä kaverin iPhonessa
Viime vuonna maksoi vielä vain 9.99e, nyt 26e mutta ylettyykin jo Kanarian saarille, tosi hyödyllistä meille siis.
Jos haluut isomman näytön niin osta 10"" halis tabletti (140e) ja siihen kartat- Kalasoppa
Navionics Marine Europe toimii tuossa, myös Aurora ICS 4.0 firmiksellä. Hiukan liian pieni näyttämö venehommiin mutta sitä varten hommasin juuri Galaxy Tab 8.9:n. Tuo on loistava!
- 26
Galaxy tab hinta 500 euroa ei minun kukkarossa ole moiseen varaa. Tuo puhelin menisi taskussa ja ei välttämättä mitään puhelinliittymääkään tarvitsisi jos langattomasti kotona pääsisi nettiin.
- Kalasoppa
Kova on hinta verkkokaupassa. Huutonetissä näyttää olevan vähän käytettyjä saikulla!
Voihan siihen ja muuhunki käyttöön ostaa halpis padin, niinkuin tämäkin millä just surffaan, ebay.fi:stä, ilman alvia ja tullia kun ostaa halvalla briteistä. 10"" saa päälle satkulla, 7-8"" allekin.
Omassani irroitettava antenni jota voi käyttää kun tarvii, veneessä tai autossa. Ei muuten hassumpi autonavigaattori tuo 10"" ulkomailla.
Ei muuten vastaa 800e Samsungia, eikä maksakkaan 800.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906