en. Onko sillä väliä?
Olenko minä uskossa vai
9
147
Vastaukset
- yksin armosta
Hei! Oletko sinä sama jonka kanssa eilen juttelin? Totta kai sillä on väliä! Jos me olemme uskossa, meillä on lapsen oikeus huutaa Abba, Isä! Silloin meillä on tietoisuus, kenelle kuulumme, kenen olemme, ja mihin liitymme.
- ...
Mistä ehkä olisimme eilen juteltu?
Olen joillekin kertonut että haluan tulla uskoon.
Mietin sanojasi. - iuyhjkg
... kirjoitti:
Mietin sanojasi.>>>Olen joillekin kertonut että haluan tulla uskoon.
- kehveli
iuyhjkg kirjoitti:
>>>Olen joillekin kertonut että haluan tulla uskoon.
Mitenköhän Luolamiehet (niikuin Minuakin sillointällöin mainitaan) tulivat toimeen ilman #Jeesusta# Olin Sotilas.Ja jeesus antoi pakkikaverini kuolla, vaikka minun tiietääkseni Hän ei olisi kenellekkään pahaa tehnyt.
- kehveli
... kirjoitti:
Mietin sanojasi.Väitän näin; Ei n.s."uskoon" haluta tulla. se on vain toisenlainen vaihtoehto elämämtavalle, jonka haluaisit korvata jollain muulla.Olen itse yrittänyt jopa seurustella
n,s, "uskovaisten" kanssa. ja 0mat ajatukseni asioista kävivät toteen;
Tekopyhiä kaikki tyynni. !
Ottakaamme "ILO IRTI ELÄMÄSTÄ"
- kehveli
Mitä hemmetin fäliä sillä on, jos "Uskot" johonkin."retorinen" kysymys. Tana ja kele, Mehän periaatteessa palvotaan samaa Jumalaa, ollaan stten "rättipäitä# tahi muslumaaneja, tahi mitä muita tahansa. Itse olen ympärileikattu, vaikka en olkaan Juutalainen.
- kehveli
Ei ole olemassa mitään "Jeesusta" Me olemme itse oma #jeesuksmme- Me teemme elämästämme juuri sitä, miksikä me sen haluammme. !
Tästä voi olla apua teille kaikille (:
http://www.youtube.com/watch?v=0fpGG82hYk0- kehveli
Olisin kiinnostunut moisesta asiasta. että moniko tämän systeemin chattaajista on palvellut jossain lähi-idän alueilla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889