en. Onko sillä väliä?
Olenko minä uskossa vai
9
164
Vastaukset
- yksin armosta
Hei! Oletko sinä sama jonka kanssa eilen juttelin? Totta kai sillä on väliä! Jos me olemme uskossa, meillä on lapsen oikeus huutaa Abba, Isä! Silloin meillä on tietoisuus, kenelle kuulumme, kenen olemme, ja mihin liitymme.
- ...
Mistä ehkä olisimme eilen juteltu?
Olen joillekin kertonut että haluan tulla uskoon.
Mietin sanojasi. - iuyhjkg
... kirjoitti:
Mietin sanojasi.>>>Olen joillekin kertonut että haluan tulla uskoon.
- kehveli
iuyhjkg kirjoitti:
>>>Olen joillekin kertonut että haluan tulla uskoon.
Mitenköhän Luolamiehet (niikuin Minuakin sillointällöin mainitaan) tulivat toimeen ilman #Jeesusta# Olin Sotilas.Ja jeesus antoi pakkikaverini kuolla, vaikka minun tiietääkseni Hän ei olisi kenellekkään pahaa tehnyt.
- kehveli
... kirjoitti:
Mietin sanojasi.Väitän näin; Ei n.s."uskoon" haluta tulla. se on vain toisenlainen vaihtoehto elämämtavalle, jonka haluaisit korvata jollain muulla.Olen itse yrittänyt jopa seurustella
n,s, "uskovaisten" kanssa. ja 0mat ajatukseni asioista kävivät toteen;
Tekopyhiä kaikki tyynni. !
Ottakaamme "ILO IRTI ELÄMÄSTÄ"
- kehveli
Mitä hemmetin fäliä sillä on, jos "Uskot" johonkin."retorinen" kysymys. Tana ja kele, Mehän periaatteessa palvotaan samaa Jumalaa, ollaan stten "rättipäitä# tahi muslumaaneja, tahi mitä muita tahansa. Itse olen ympärileikattu, vaikka en olkaan Juutalainen.
- kehveli
Ei ole olemassa mitään "Jeesusta" Me olemme itse oma #jeesuksmme- Me teemme elämästämme juuri sitä, miksikä me sen haluammme. !
Tästä voi olla apua teille kaikille (:
http://www.youtube.com/watch?v=0fpGG82hYk0- kehveli
Olisin kiinnostunut moisesta asiasta. että moniko tämän systeemin chattaajista on palvellut jossain lähi-idän alueilla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890