Morjesta,
ois tällänen tilanne että olen armeijassa ja kuume, flunssailu on vaivannut jo melko alusta lähtien. Yleensä alkaa siinä puolenviikon kohdalla, niin että kuume saattaa nousta normaali lämmöstä pelkästään ruokailun aikana melkein 40 asteeseen. Viikon lopun kotona sairastettua, palatessa kasarmille tulee aina ensimmäisenä yönä nenäverenvuotoja loppuyöstä. Räkää tulee koko ajan, sekä yskäkin vaivaa.
Kuume nousee yleensä siinä klo.17.00. Erittäin kovassa kuumeessa rupea huimaamaan sekä päätä kuumottaa niin että tuntuu että se räjähtää.
Viimeyö alkoi soittaa hälytys kelloja kun nukkumaan mennessä rupesi kuume nousemaan urakalla ja tärisin tunnin aivan kuin olisin saanut epilepsia kohtauksen, heti uneen päästyä heräsin pakon omaiseen aivastuksiin ja ääntelyihin joita tuli monen tunnin ajan. En muista kunnolla yön tapahtumia muuten että olin aivan sekaisin ja yhdessä vaiheessa oli aivan helvetin kuuma että oli pakko mennä vessaan ja heittää jääkylmää vettä kasvoille. Voin sanoa että edes 41 asteen kuumeessa ei ole ollut lähellekkään yhtä tuskaista.
Tällä viikolla alkoi erikoiskoulutuskurssit joista potkitaan pihalle edes 1 poissa olon takia, että veksiin(sotilassairaala) ei ole seuraavan 5vk aikana mitään asiaa.
Mistähän tälläinen pitkä aikainen sairastelu voi johtua? Voiko esim. home aiheuttaa?
Korkea kuume!
sotilas92
2
211
Vastaukset
No toi kuulostaa tosi hurjalta,olen kuullut että on niin supermyrkyllisiä homeita.että voivat aiheuttaa vaikka mitä.
- voi voi..
Mene uudestaan lääkäriin !! Ei armeijasta niin vain potkita pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595