Korkea kuume!

sotilas92

Morjesta,

ois tällänen tilanne että olen armeijassa ja kuume, flunssailu on vaivannut jo melko alusta lähtien. Yleensä alkaa siinä puolenviikon kohdalla, niin että kuume saattaa nousta normaali lämmöstä pelkästään ruokailun aikana melkein 40 asteeseen. Viikon lopun kotona sairastettua, palatessa kasarmille tulee aina ensimmäisenä yönä nenäverenvuotoja loppuyöstä. Räkää tulee koko ajan, sekä yskäkin vaivaa.

Kuume nousee yleensä siinä klo.17.00. Erittäin kovassa kuumeessa rupea huimaamaan sekä päätä kuumottaa niin että tuntuu että se räjähtää.

Viimeyö alkoi soittaa hälytys kelloja kun nukkumaan mennessä rupesi kuume nousemaan urakalla ja tärisin tunnin aivan kuin olisin saanut epilepsia kohtauksen, heti uneen päästyä heräsin pakon omaiseen aivastuksiin ja ääntelyihin joita tuli monen tunnin ajan. En muista kunnolla yön tapahtumia muuten että olin aivan sekaisin ja yhdessä vaiheessa oli aivan helvetin kuuma että oli pakko mennä vessaan ja heittää jääkylmää vettä kasvoille. Voin sanoa että edes 41 asteen kuumeessa ei ole ollut lähellekkään yhtä tuskaista.

Tällä viikolla alkoi erikoiskoulutuskurssit joista potkitaan pihalle edes 1 poissa olon takia, että veksiin(sotilassairaala) ei ole seuraavan 5vk aikana mitään asiaa.

Mistähän tälläinen pitkä aikainen sairastelu voi johtua? Voiko esim. home aiheuttaa?

2

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No toi kuulostaa tosi hurjalta,olen kuullut että on niin supermyrkyllisiä homeita.että voivat aiheuttaa vaikka mitä.

• voi voi..

Mene uudestaan lääkäriin !! Ei armeijasta niin vain potkita pihalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50