Elikkäs minulla on kaksi konetta kytketty reitittimen kautta nettiin ja kokeilin jaettua kansiota tiedostojen jakoon, esim musiikkitiedostoja ei tarvitse ladata koneelta toiselle vaan voi suoraan kuunnella. Mietinkin että pääseekö jaettuun kansioon joku muu käsiksi lähiverkon ulkopuolelta? Jos olen ymmärtänyt oikein niin reititin muodostaa oman lähiverkon, onko näin? Jakavassa koneessa on XP ja jaetun kansion käyttäjille on määritetty kaikki oikeudet.
jaetut kansiot lähiverkossa
omenaparoni
2
137
Vastaukset
- et silleen
Jos olet konffannut reitittimen oikein, niin turvassa olet.
Jos käytät WLANia, niin onhan sinulle WPA2 käytössä?
Vainoharhainen voi saada lisäturvaa esim. kryptaamalla tiedostot.- et taas silleen
Poista reitittimestä WPS käytöstä jos se on päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615