eli oon 15v tyttöne stadista, 168cm, vissii hoikka kans tai no 45kg jos kiinnostaa ja tummanvaaleet hiukset ja ruskeet silmät omistan (: öö harrastan pianonsoittoo ja kaikenlaist askarteluu aina sillon tällön, ja ofc frendien kaa hengailu ja näin (: syksyl alotan lukion ja oon iha hyvä koulus vaikken siihen erityisemmin panostakaa :d en polta enkä juo.
toivosin että asut jossai etelä-suomessa kans ja iältäs voisit olla jotai '95-'97 toivosin kans että oot puhelias koska ite oon (vaik irl saatan olla aluks hiljanen/ujo) ja sitte että puhusit meses muutaki ku moi mts koska no mese on puhumist varte ja si et sais olla sellane ylipervo "anna pilluu" - tyyppi.
mut siis lyhyesti, jos oot kiva ja suunnillee mun ikänen poika etelä-suomesta nii laita vaik meses tohon ja ehkä jtn itestäs ja lisäilen sut si (:
poikia meseen
pripri
3
219
Vastaukset
- mies-8444
oon 27 haittaako?
- rhap
joo oon 15v poika ja alotan kans syksyl lukion =). asun kymenlaaksos ja en polta enkä juo eli oon iha perus tyyppi =). joo ja tos on sit mun mese -> kop-pis@hotmail.com
- jontsu
oon 15v poika vantaalt :) msn on jontsu12@hotmail.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657