Hei, olen 26v nainen Helsingistä ja etin 20-38 vuotiasta miestä nuolemaan.
Toki parilla vuodella voi heittää sunntaan tai toiseen.
Otan mielelläni suihin mutta olisi mahtavaa jos joku tulisi nuolemaan oimppaani. :)
Minusta löytyy:
1. Isot rinnat
2. Posliini pillu
3. Pitkät hiukset
4. Olen hoikka
5. 166 cm pitkä
odottelen sinua
Nuolija minulle?
18
846
Vastaukset
- 45757689
6. Olet feikki.
- Mies.:(
20v, mutta satakunnasta. Sori.
- himokas nuolija
moikka
rakastan ylikaiken naisen nuolemista, voisin nuolla sua vaikka kuinka kauan, olen nuorekas 40 v 189/87 suomalainen mies - kundi___
Jos nappaa, niin laitahan viestiä, jossa mainitset mun nickin. Et pety..
Mä voin nuolla sua ja teen sen ihanasti ja annan sulle myös suihin..;)
- Jimmie
Hei, minä olen 29v juuri Helsinkiin muuttanut mies ja voisinpa väittää hyvinkin olevani etsimäsi iso"kielinen" lihaksikas kundi sinua varten. =))
- onhan näitä nähty
oon joku vanhempien hylkämä huttsuli, ei oo naisten tapasta kirjotella tänne tollasia. tais sit mies joka esiintyy naisena.
- Jimmie
Hmn=), valitettavasti et tainnut olla tosissasi.. Vkl lähestyy...
- juuhnu
täällä ammattilainen kyseisellä alalla.tahtoisin pitää sinua hyvänä koko yön ja jos vielä jaksat niin päivälläkin jatketaan.
- ei kiirettä
Mä olen 36 v mies ja itse asiassa 166cm kans. voisin vähän tai paljon nuolla sua.
Voin tulla nuolemaan sua heti oon Helsingistä itekki ja 171cm.. ;))
- antti
http://iskuri.net/index.php?prof=631671&inr=6&s=0&osp=2&hsp=1&imin=31&imax=32&kau=13
vastaile tota kautta !!! et pety mikäli itse et ole feikki.. jos haluat mä voin nuolen sut kauan sä halut. olen täällä valmis.
- tosimies1982
MOI! Normi suomalainen, pitkänhuiskea mies, ikkää 29v.
Kiva olisi tuottaa mielihyvää ja kenties saada hyvintehdystä työstä vastapalvelus.
Kirjoitellaan ryytimaanvartija@gmail.com - menkää nukkumaan
naiset vaan puhuu mut juokevat äidin syliin kun pitäis alkaa vaatteita vähentämään.
- tosimies33
niin, "naiset"
- M20+++
Moro! Täälä tämmönen nopeakieli hyvällä kropalla varustettuna.. ;) ota yhteyttä niin sovitaan aika nuolemiseen.. ;) uushaalari666@yahoo.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164