Oliskos kellään tietoo, mistä voisin ostaa jo käytöstä poistettuja pakkopaitoja? Google ei minulle tuo siihen vastausta tai sitten ihmiset on ahneita ja pyytävät omaisuuden. Olisi kiva ripustaa seinälle sellainen :)
Pakkopaita...
8
347
Vastaukset
tilaa jostain aikuisviihdekaupasta
- MieJoensuu
No sepä siinä onkin kun ne ei ole niitä aitoja, joita on käytetty laitoksissa ja toisekseen ne just on niitä kalliita.
joo totta kyllä...
- Paiholasta?
Käy tsiigaamassa/varkaissa Paiholan pöpilän kellarissa tai vintillä.
- MieJoensuu
Hyvä vinkki, mutta siellä oli joku aikaa sitten tuttavani töissä ja hän kyseli sieltä että onko, muttei enää ollu... Kaikki on kuulema viety jo pois :(
- turvallisuus ensin
Tuliko mieleen että ne on poistettu käytöstä koska ovat käyneet käyttäjälle turvattomiksi,eli vaarallisiksi. Joten aikuisviihdekauppaan vaan
- MieJoensuu
Tiedän kyllä, että ne on poistettu käytöstä, mutta ei se kovin vaarallinen ole tuossa seinällä roikkumassa ollessaan. Eli nyt lisää jos on hyviä ideoita missä niitä voisi olla tänne!!
- MieJoensuu
Nostatetaas tää kysymys vielä kerran, jos jollain sattuisi olemaan tietoja paidoista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046