En ole ymmärtänyt, että loukkasin sinua niinpaljon .
En edes ymmärrä mikä minuun meni kun lähdin pettämään, ehkä jännitys ehkä se,että oli helposti saatavilla.... en tiedä.
Rakastin sinua, todella, olisin halunnut elää kanssasi koko loppuelämäni. En vain tiedä mikä minut sai pilamaan kaiken.
Minunlaiselle petturille on ihan oikein nähdä sinut toisen kanssa, se vain sattuu niin vietävästi.
Itsepä tämän ratkaisun tein, ja vastuun kannan. Voin sanoa, jos se sinua lohduttaa, että nyt ei elämä ole helppoa.
Tiedän, että enää et antaisi anteeksi tekoani, vaikka joskus olisit sen tehnytkin. Senkin asian kanssa on elettävä.
Pyydän kuitenkin että et vihaisi minua. Oma vihani itseäni kohtaan on niin suuri että sen kanssa eläminen on vaikeaa.
Hitto että kadun
Voinko pyytää anteeksi
26
931
Vastaukset
- vaimo
Joo, on vaan myöhäistä katua.
Hetken ilon hinnalla menee kaikki se onni ja elämä, mitä toisen ihmisen kanssa on rakennettu. En vaan käsitä, kuinka ihmiset voivat olla niin tyhmiä, että elämänsä menettämisen uhallakin, hyppääväät vieraissa. En vaan käsitä.
Koskaan, et koskaan pysty ymmärtämään kuinka paljon ja millä tavalla, pettäminen loukkaa sitä petettyä osapuolta. Ei sellaista voi unohtaa. Anteeksi ehkä voi antaa, mutta koskaan sitä ei voi unohtaa.
En usko että sua vihataan. Mä ainakaan en tunne yhtään mitään miestäni kohtaan, en sen jälkeen kun petti. Ja sitä ennen suorastaan palvoin häntä.
Olo tyhjä. Loukattu. Rikottu.
Ja sen olon kanssa MUN on elettävä... - H.K
Minä annoin monta mahdollisuutta. Nekin kaduttaa nyt.
- vaimoexx
Pelkkiä sanoja, niillä ei tekoja saa tekemättömäksi. Ei lohtua, olet itse elämäsi sanellut. Onnea elämääsi.
- 242424242424
Olen kakkonen ja ollut suhteessa jo pitkään varattuun perheelliseen mieheen. Olen alusta alkaen toivonut että hän on jollain aikavälillä rehellinen kaikille osapuolille. Hän ei ole saanut tehtyä ratkaisua ja elää kaksoiselämää. Sanoo, että hänen velvollisuutensa on rakastaa vaimoaan, mutta ei ole pitänyt lupaustaan, jonka alttarilla teki. On myös sanonut ettei halua tieten tahtoen loukata vaimoaan... ja että perhe on hänelle tärkeä! Narsisti kai... vai ei edes ymmärrä miten loukkaa varsinkin vaimoaan...
- ei aina käy kuin haa
Tee sinä ratkaisusi ajatellen itseäsi vaimon paikalle.
Tuosta ei tule kuin iso itku, päättämätön mies, vaimosta ja perheestä tietävä kakkonen.
Ajattele kun vaimolle tuo lyödään vasten kasvoja mitä siitä seuraa, myös miehelle jos joutuu perheestään lähtemään.
- 242424242424
Ja miehen pitäisi päästä kuin koira veräjästä vai? Sitäkö tarkoitat?
- exmiehesi
Tiedän, minut tuomitaan, olen itse itselleni pahin tuomari. Jos saisin pyörtää aikaa takaisin viimeiset vuodet niin tekisin sen.
- exmiehesi
Tiedän, minut tuomitaan, olen itse itselleni pahin tuomari. Jos saisin pyörtää aikaa takaisin viimeiset vuodet niin tekisin sen.
- exmiehesi
- revittysatu
exmiehesi kirjoitti:
itse annoin exälleni pari kertaa anteeksi. kolmatta en antanut. se parisuhde tuli tiensä päähän. kesti kauan keräillä itsensä kuntoon. joten en todellakaan anna anteeksi enään ikinä petturille. raskasta oli selvitä mutta nyt on jo helpompaa ja elämä hymyilee taas. miksi taas suostuisin siihen että minun sydämeni revittäisiin?
- jjjjkkkhlfälio
revittysatu kirjoitti:
itse annoin exälleni pari kertaa anteeksi. kolmatta en antanut. se parisuhde tuli tiensä päähän. kesti kauan keräillä itsensä kuntoon. joten en todellakaan anna anteeksi enään ikinä petturille. raskasta oli selvitä mutta nyt on jo helpompaa ja elämä hymyilee taas. miksi taas suostuisin siihen että minun sydämeni revittäisiin?
Exälle
Ymmärrän että kadut ja näytät sinäkin ymmärtävän että teit väärin. Ikävä vaan että sinä hairahdit, jonkun odottavan antajan syliin, jolla olisi varmasti ollut mahdollisuus leikkiä vapaan miehen kanssa. Minäkään en voi nohtaa omaa mieheni pettämistä, en vaikka miten yritän, sillä pidän miehestäni valtavasti, mutta rakkaus kuoli uskottomuuden myötä.
rakkaus on luottamus asia kaikki tai ei mitään.
- casper
ap on ihka selvästi nainen :) nyt kun olet kirjoittanut exmiehenä, vaimona ja muutama muukin kirjoitus näyttää olevan samalta kynältä niin voisitko vielä kertoa mitä kotieläimesi ajattelevat kun mies petti...siis senkin ;)
- exmiehesi
Hetikö haukutaan naiseksi jos mies osoittaa katuvansa. Täällä hyväksytään vain kirjoitukset joissa haukutaan jotakuta. Rehellistä tunnustusta ja katumusta ei hyväksytä. Aloitukseni oli ainoa täällä koskaan kirjoittamani asia ja siksi se jääkin.
- tasa_arvo
exmiehesi kirjoitti:
Hetikö haukutaan naiseksi jos mies osoittaa katuvansa. Täällä hyväksytään vain kirjoitukset joissa haukutaan jotakuta. Rehellistä tunnustusta ja katumusta ei hyväksytä. Aloitukseni oli ainoa täällä koskaan kirjoittamani asia ja siksi se jääkin.
haukutaan naiseksi, sehän on kohteliaisuus
- entinen muija
exmiehesi kirjoitti:
Ap on toki hienoa että tunnustat ja kadut. omaa exääni en vihaa joten luulen ettei sinunkaan entinen vaimosi sinua vihaa ihan maailman loppuun asti. mikset muuten kysy häneltä ihan suoraan? soita ja kysy hänen tunteitaan. olettehan aikaisemmin paljon asioita jakaneet keskenänne joten mielestäni voisit ihan IRL kysyä häneltä. ja luulisin että entistä vaimoasi hieman lämmittäisi tuo sinun katuminen ja tunnustaminen.
- hassujuttu
casper .) sinulla on vilkas mielikuvitus, kerro lisää vitsejä:)
- MinnieMouse
Missäspäin tämä katuva "exmiehesi" vaikuttaa?
- H.K
Ei ainakaan minun ex.
En koskaan anna anteekis, että sekaantui uuten suhteeseni ja yritti muutenkin pilata aelämääni.
Halveksin ja inhoan häntä. ei tul epäivää että koskaan antaisin noita asioita anteeksi.
I - H.K
Mahtavaa, että mies itse pystyy tunnustamaan tehneensä virheen. Kuinka pitkä aika tuosta on??
Taitaa ikävä vain olla niin, että olet liian myöhään asialla.
Tiedät, että tulevaisuudessa et samaan virheeseen sorru. Toivottavasti saat asiat asiasi kuntoon.
Virtuaali hali sinulle ja voimia jatkaa elämää - 8su3k238
En ota kantaa siihen, onko aloittajan teksti aitoa vai ei. Voi olla, että on tai sitten ei ole. Mutta kyllähän oikeassa elämässä välillä törmää näihin katujiin, jotka aidosti katuvat sitä, että pilasivat avioliittonsa syrjähypyllään. Yleensä ihmiset eivät vaan myönnä sitä kuin vasta pienessä humalassa tai kuolinvuoteellaan. Mutta kyllä heihin toisinaan törmää.
- gggn
melkein kaikki katuu toisen loukkaamista mutta en silti usko ap:n olevan pettäjä, jonkin toiveiden tulos, anteeksipyyntö jota olisi toivonut
- 8su3k238
Ei kyse ole aina edes siitä, että katuisivat vain toisen loukkaamista, vaan katuvat myös sitä että menettivät perheensä syrjähypyn vuoksi ja jälkeenpäin tulevat siihen tulokseen, ettei se ollut sen arvoista. Perhe ja avioliitto olisi ollut tärkeämpi. Moni vaan huomaa sen liian myöhään.
- H.K
Niin on, Toivottavasti saa rauhan.
- surulliset silmät
Olen erään tuollaisen pettäjän ystävä.
Kun kysyin, että oliko pettäminen sen arvoista , että sen vuoksi pilasi kaiken, ja rakastaako tosiaan kakkostaan niin vastasi, että yksi asia johti toiseen ja toinen kolmanteen..
Jos tuo on rakkauden tunnustus niin on vain kumma sellainen.
Olen ollut huomaavani ystävni silmissä kaipauksen jonnekin,....... ehkä uusiin seikkailuihin. Joissa taas yksi asia johtaa toiseen ja toinen kolmanteen- %%%%%
Voisko ajatella näin: pettäjä on tuossa ilmaissut asian varovaisesti...ei halunnut sanoa asiaa suoraan esim olen rakastunut erääseen naiseen/mieheen hieman pehmeämpi lasku todelliseen syyhyn.
Entiselle rakastetulle tai miksei ystäville tuollaisen asian kertominen ei ole helppoa vaikkakin useimmiten kannattaisi heti kertoa ihan koko totuus vaikka se satuttaisikin.
Anteeksi voit pyytää siinä kaikki.Niin makaa kuin petaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773