V: Alcatrazissa käynyt avomies

avovaimo

kierrätetään, saanut tarpeeksi valehtelvasta possusta
Yhteystiedot: Saanut tarpeekeen

9

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??????

mikä on alcatraz

• Huora paikka

Se onHelsionginissä Eerikinkadulla siaitseva ravintola/yökerho, jossa hrjoitetaan bordelli tomintaa

• Roskiin

Kannatta heittää se sika suoraan roskiin, ei ekelpaa edes kierrätettäväksi!

• A Real Man.

Joo, samaa mieltä. Pettäjä se on. Halventaa suo vaan.

• killittillik

Tuo meille tääl on toinen samanmoinen

• mamuuu

Sehän on hieno ravintola, jossa mielellään viettää aikaansa pitempäänkin, nauttien upeista naisista ja juomista, ilman, että joku ruma ja lihava vanha kotikalkkaro on nalkuttamassa vieressä. Ravintolasta olen usein saanut hienoja kulttuurielämyksiä, kun ulkomailta tulleita villejä naisia on ollut seuranani rikastuttamassa käsitystäni maahanmuuttajista. Tällaista mamuilua olen vilpittömästi suosimassa!

• Buahahahahahahahahaa

Kuule, ilmoittaja on kaunis ja hyvä sängyssä!!! Hahahahah. Itse varmaan olet ihan rupsahtanut , jollei ota eteen. Jotakin ruskean väristä ULOST........ kelpaa.hahahahaha

• Liikemies X

Alcatraz on upea paikka, josta olen usein saanut mukaani kauniita nuoria eksoottisia naisia, joskus kaksi kerrallaankin. Naisilla on ollut pitkät säihkysääret, iso povi ja seksikkäät alusvaatteet. Ja heidän palveluintonsa on ollut aivan omaa luokkaansa, mikä tietenkin johtuu siitä, että olen kanta-asiakas. Kuten itsekin olen liikemies, niin suuri osa asiakkaista on siellä, eikä p-aukisia poikasia siellä näe. Tällä palstalla tietenkin köyhät naperot napisevat, kun ei ole itsellä varaa muuhun hauskanpitoon.

• Kaunotar

Säälittävä. Sinulla ei ole oikeata elämää, joudut tuollasta roskaa käyttämään. Roska paikka ja roska elämä. Roskiksesta ne naiset Olet alhainen. Ei varmaan ota eteen. Rupsahtanut possu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1742
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1303
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1183
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1075
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1012
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1009
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe