kierrätetään, saanut tarpeeksi valehtelvasta possusta
Yhteystiedot: Saanut tarpeekeen
V: Alcatrazissa käynyt avomies
9
592
Vastaukset
- ??????
mikä on alcatraz
- Huora paikka
Se onHelsionginissä Eerikinkadulla siaitseva ravintola/yökerho, jossa hrjoitetaan bordelli tomintaa
- Roskiin
Kannatta heittää se sika suoraan roskiin, ei ekelpaa edes kierrätettäväksi!
- A Real Man.
Joo, samaa mieltä. Pettäjä se on. Halventaa suo vaan.
- killittillik
Tuo meille tääl on toinen samanmoinen
- mamuuu
Sehän on hieno ravintola, jossa mielellään viettää aikaansa pitempäänkin, nauttien upeista naisista ja juomista, ilman, että joku ruma ja lihava vanha kotikalkkaro on nalkuttamassa vieressä. Ravintolasta olen usein saanut hienoja kulttuurielämyksiä, kun ulkomailta tulleita villejä naisia on ollut seuranani rikastuttamassa käsitystäni maahanmuuttajista. Tällaista mamuilua olen vilpittömästi suosimassa!
- Buahahahahahahahahaa
Kuule, ilmoittaja on kaunis ja hyvä sängyssä!!! Hahahahah. Itse varmaan olet ihan rupsahtanut , jollei ota eteen. Jotakin ruskean väristä ULOST........ kelpaa.hahahahaha
- Liikemies X
Alcatraz on upea paikka, josta olen usein saanut mukaani kauniita nuoria eksoottisia naisia, joskus kaksi kerrallaankin. Naisilla on ollut pitkät säihkysääret, iso povi ja seksikkäät alusvaatteet. Ja heidän palveluintonsa on ollut aivan omaa luokkaansa, mikä tietenkin johtuu siitä, että olen kanta-asiakas. Kuten itsekin olen liikemies, niin suuri osa asiakkaista on siellä, eikä p-aukisia poikasia siellä näe. Tällä palstalla tietenkin köyhät naperot napisevat, kun ei ole itsellä varaa muuhun hauskanpitoon.
- Kaunotar
Säälittävä. Sinulla ei ole oikeata elämää, joudut tuollasta roskaa käyttämään. Roska paikka ja roska elämä. Roskiksesta ne naiset Olet alhainen. Ei varmaan ota eteen. Rupsahtanut possu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154