kierrätetään, saanut tarpeeksi valehtelvasta possusta
Yhteystiedot: Saanut tarpeekeen
V: Alcatrazissa käynyt avomies
9
606
Vastaukset
- ??????
mikä on alcatraz
- Huora paikka
Se onHelsionginissä Eerikinkadulla siaitseva ravintola/yökerho, jossa hrjoitetaan bordelli tomintaa
- Roskiin
Kannatta heittää se sika suoraan roskiin, ei ekelpaa edes kierrätettäväksi!
- A Real Man.
Joo, samaa mieltä. Pettäjä se on. Halventaa suo vaan.
- killittillik
Tuo meille tääl on toinen samanmoinen
- mamuuu
Sehän on hieno ravintola, jossa mielellään viettää aikaansa pitempäänkin, nauttien upeista naisista ja juomista, ilman, että joku ruma ja lihava vanha kotikalkkaro on nalkuttamassa vieressä. Ravintolasta olen usein saanut hienoja kulttuurielämyksiä, kun ulkomailta tulleita villejä naisia on ollut seuranani rikastuttamassa käsitystäni maahanmuuttajista. Tällaista mamuilua olen vilpittömästi suosimassa!
- Buahahahahahahahahaa
Kuule, ilmoittaja on kaunis ja hyvä sängyssä!!! Hahahahah. Itse varmaan olet ihan rupsahtanut , jollei ota eteen. Jotakin ruskean väristä ULOST........ kelpaa.hahahahaha
- Liikemies X
Alcatraz on upea paikka, josta olen usein saanut mukaani kauniita nuoria eksoottisia naisia, joskus kaksi kerrallaankin. Naisilla on ollut pitkät säihkysääret, iso povi ja seksikkäät alusvaatteet. Ja heidän palveluintonsa on ollut aivan omaa luokkaansa, mikä tietenkin johtuu siitä, että olen kanta-asiakas. Kuten itsekin olen liikemies, niin suuri osa asiakkaista on siellä, eikä p-aukisia poikasia siellä näe. Tällä palstalla tietenkin köyhät naperot napisevat, kun ei ole itsellä varaa muuhun hauskanpitoon.
- Kaunotar
Säälittävä. Sinulla ei ole oikeata elämää, joudut tuollasta roskaa käyttämään. Roska paikka ja roska elämä. Roskiksesta ne naiset Olet alhainen. Ei varmaan ota eteen. Rupsahtanut possu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850