"Päivitetty 13.3.2012 09:33, julkaistu 13.3.2012 09:29.Sampo Pankki: Talous lähtee kasvuun ensi vuonna"
Yllä olevan mukaan talous lähtee kasvuun ensivuonna. Niin, mitä hyotyä tuollaisesta kasvusta on tavalliselle kansalle kun tuotto kuitenkin menee johtajien palkkoihin / palkkioihin. On meillä suomessakin nykyisin vaan niin erinomaiset johtajat että vaativat miljoonapalkkiot ennen kuin töitä suostuvat vastaanottamaan.
Mitä hyötyä talouskasvusta?
4
266
Vastaukset
- Yrjö Yrittäjä
Ala johtajaksi ja lopeta ruikutus.
- Työmies vm-57
Normaalisti talouskasvu tarkoitaa lisää kysyntää, ja jopa työllisyyttä. Se mitä tapahtui jossain finnairilla, jne, on vaan seurausta mädännäisyydestä, kansan täydellistä aliarvioimisesta, ja alistamisesta. Tämän kansan olisi jo aika tehdä jotain, eikä aina vaan ottaa vastaan, mitä ylhäältä annetaan..armopaloja..
- Kuka aasi
Onneksi Euran johto ei ole millään tavalla ryvettynyt hyväveli järjestelyissä, tai muissakaan sisäpiiri hommissa. Oikeudenmukaisempaa ja järkevämpää kunnan johtoa saa hakea, harmi, että ympäristössä olevat kunnat eivät tajua omaa etuaan ja anna täyttä päätösvaltaa asioissaan Euran puolueettomalle ja osaavalle johdolle.
Finnairin, AKT:n, Ilmarisen ja Euran johto ovat malliesimerkkejä siitä miten toimitaan tämän päivän vaativassa ja tulosvastuullisessa maailmassa, joten älkää parjatko osaavaa väkeä, vaan kannustakaa tekemään ja ylläpitämään kovaa bisnestä, millä taataan oman väen hyvinvointi!!
Tsemppiä ja jaksuja: Rädylle, Lahtiselle, Vehviläiselle ja Sailakselle - h van der köörinki
Sinun on Laakerttipummi parempi kun vaivaa tyhjää päänuppiasi ajatuksilla joita
tuolla äo:lla on mahdoton ymmärtää.Napsi lääkkeesi sovinnolla ja anna täyspäisten ajatella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499